Aplicațiile destinate călătoriilor – creștere cu 30% în perioada verii față de sezonul anterior

19 septembrie 2020

Conform datelor publicate de App Annie, aplicațiile destinate rezervărilor de călătorii online au înregistrat în această vară o creștere cu doar 30% față de primul trimestru al anului. Creștrea este una extrem de timidă având în vedere comparația dintre cele două perioade.

Aplicațiile destinate călătoriilor – creștere cu 30% în perioada verii față de sezonul anterior

Google Maps, Booking.com și Airbnb au ocupat primele 3 locuri în clasamentul platformelor de informare și dedicate rezervărilor vacanțelor.

5 statistici-cheie despre turism și despre rezervările online:

  • Piața rezervărilor online era estimată la peste 817 miliarde de dolari în 2020. Va fi extrem de interesantă evaluarea înregistrată la finalul anului, în contextul pandemiei și al scăderilor masive ale industriei.
  • 70% dintre turiști își rezervă călătoriile de pe device-urile mobile (smartphone).
  • 72% dintre rezervările online, efectuate de pe smartphone-uri, au la bază căutări de oferte last minute în motoarele de căutare.
  • 3 milioane de rezervări online se fac anual, la nivel global.
  • 33% dintre turiști au apelat măcar o dată la asistenți virtuali pentru a finaliza o rezervare online sau pentru a solicita informații suplimentare cu privire la o rezervare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward