Aplicațiile mobile consumă tot mai mult din timpul utilizatorilor

10 august 2014

Utilizatorii device-urilor mobile petrec tot mai mult timp în compania aplicațiilor dedicate, fie că vorbim despre cele specifice socializării, fie despre cele de informare sau cele specializate în analiză, monitorizare sau business.

Aplicațiile mobile consumă tot mai mult din timpul utilizatorilor

Utilizatorii device-urilor mobile petrec tot mai mult timp în compania aplicațiilor dedicate, fie că vorbim despre cele specifice socializării, fie despre cele de informare sau cele specializate în analiză, monitorizare sau business.

Astfel, utilizatorii terminalelor cu sisteme de operare iOS sau Android, cu vârste de peste 18 ani, din Statele Unite ale Americii, petrec peste 30 de ore pe lună în compania acestor aplicații. Conform unui studiu Nielsen, cifrele vizează ultimul semestru al anului 2013.


O creștere semnificativă a timpului petrecut în contextul consumului de aplicații mobile s-a produs în intervalul anilor 2012-2013, perioadă în care s-a constatat o creștere cu 31%. Utilizatorii analizați în cadrul studiului au navigat prin 26.8 aplicații/persoană/lună, cu 15% mai mult decât în anul 2011. Este posibil să asistăm la o stagnare pentru acești indicatori, dacă raportarea se face la anul 2012, când creșterea înregistrată a fost de doar 1%.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Zitec oferă acces gratuit la Mirro, soluția sa de creștere a performanței echipei

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, recunoscut ca unul dintre cei mai apreciați angajatori din România, anunță că le va oferi companiilor doritoare, timp de trei luni, acces gratuit la aplicația Mirro, prima soluție completă de performance management din țară. În contextul în care din ce în ce mai mulți angajați sunt nevoiți s...

Citește tot arrow_forward

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Doriţi mai mult capital de lucru? Optimizaţi stocurile cu Mesonic Winline

Asigurarea capitalului de lucru devine principala preocupare pentru mulţi antreprenori în contextul crizei generate de Covid-19. Atât Guvernul României cât şi Comisia europeană au anunţat o serie de măsuri prin care companiile mici şi mijlocii ar putea primi primi credite bancare și capital de lucru, însă aceste instrumente financiare reprezintă o perspectiv...

Citește tot arrow_forward