Cloud computing: avantaje pentru managementul documentelor

11 august 2014

SIVADOC Project:Cloud este solutia perfecta pentru gestionarea eficienta a documentelor – fara costuri pentru infrastructura hardware sau licente software.

SIVADOC Project:Cloud este cea mai noua solutie in cloud dezvoltata de liderul caselor romanesti de software, SIVECO Romania. Avantajul principal al SIVADOC Project:Cloud consta in stocarea documentelor pe serverul furnizorului de servicii cloud, si nu local pe calculatoarele companiei, oferind utilizatorilor acces la documente importante oricand si din orice locatie. Managementul documentelor si al fluxurilor de lucru este un proces complex, de aceea companiile au nevoie de suport informatic, precum SIVADOC Project:Cloud pentru acces rapid si securizat la informatii actualizate. 

Investitii „0” pentru infrastructura hardware si achizitionarea de licente software este probabil cel mai important beneficiu al solutiei in cloud. La acestea se adauga si reducerea costurilor cu specialistii IT care se ocupa de instalarea, suportul si mentenanta sistemelor. Toate acestea devin responsabilitatea furnizorului de servicii cloud, ceea ce reduce semnificativ costurile operationale. SIVADOC Project:Cloud creste eficienta la nivel de organizatie si ofera instrumente pentru scanarea, stocarea, cautarea avansata si partajarea documentelor importante.

Solutia in cloud functioneaza asemenea solutiei locale. Astfel, fiecare document este versionat si trimis pe fluxul de aprobari, ceea ce permite un control mai bun al documentelor. In plus, faciliteaza comunicarea interna si externa si asigura partajarea informatiilor. Drepturile de acces sunt limitate in functie de rolul utilizatorului, ceea ce sporeste securitatea sistemului.

In mediul de afaceri actual, ca urmare a concurentei foarte mari, companiile isi orienteaza strategiile de business pe stabilirea unei relatii pe termen lung cu clientii. In foarte multe situatii managerii sau alti angajati plecati in delegatie, la intalniri cu clientii sau care lucreaza direct la acestia, au nevoie de acces la documente critice pentru a raspunde prompt solicitarilor din partea clientilor. Cu SIVADOC Project:Cloud aceasta problema dispare si, in plus, creste eficienta si mobilitatea angajatilor companiei.

SIVADOC Project:Cloud este solutia perfecta pentru companiile din Romania care urmaresc gestionarea eficienta a documentelor cu zero costuri pentru infrastructura hardware si licente software. Tehnologia cloud computing ofera acces fiecarui utilizator in functie de rol, din orice locatie si de pe orice dispozitiv mobil. SIVADOC Project:Cloud este solutia de viitor pentru maximizarea eficientei si productivitatii”, a declarat Mihaita Ionel, Sef departament Customized Applications & SIVADOC

Solutia SIVADOC Project:Cloud se integreaza perfect cu solutii de tip ERP, precum SIVECO Applications 2020 sau cu orice alt sistem de gestiune a resurselor unei organizatii, oferind flexibilitate si configurabilitate pentru a raspunde oricarei verticale de business.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SIVECO Applications 2020

Soluţia integrată de tip Enterprise Application Suite - EAS, 100% adaptată cerinţelor de business şi legislative Bazat pe experienţa de 20 ani a companiei în dezvoltarea şi implementarea de soluţii IT complexe, SIVECO Applications  este sistemul EAS competitiv la nivel internaţional, ce oferă companiilor un control integrat al activităţii şi proceselor, în deplină...

Citește tot arrow_forward
AeL

Platformă de predare/învăţare şi management al conţinutului educaţional multimedia AeL – platformă completă de eLearning Bazată pe principii educaţionale moderne, AeL este o platformă modernă de instruire şi gestiune a conţinutului educaţional, dedicată instituţiilor de învăţământ şi corporaţiilor. Cui se adresează AeL este un sistem pr...

Citește tot arrow_forward
SIVADOC

SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania, oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat. Beneficiarii direcţi ai îmbunătăţirii fluxurilor interne ...

Citește tot arrow_forward
Portal

SIVECO Romania facilitează transparenţa şi comunicarea prin intermediul soluţiilor informatice moderne de Portal Web. Soluţiile de tip Portal dezvoltate de SIVECO Romania se bazează pe tehnologii de ultimă oră şi pe aplicaţii software personalizate. Platforma de portal SIVECO furnizează clienţilor: o soluţie robustă pentru portaluri şi website-uri de prezentare de orice dim...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

ScarCruft: Un grup de limbă coreeană creează malware capabil să identifice dispozitivele Bluetooth conectate

Cercetătorii Kaspersky Lab care monitorizează activitatea ScarCruft, un grup experimentat de atacatori, de limbă coreeană, au descoperit că grupul testează și creează noi instrumente și tehnici și își extinde atât gama, cât și volumul de informații colectate de la victime. Printre altele, grupul a creat un cod capabil să identifice dispozitive Bluetooth conectate....

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward