Cloud computing: avantaje pentru managementul documentelor

11 Aug 2014

SIVADOC Project:Cloud este solutia perfecta pentru gestionarea eficienta a documentelor – fara costuri pentru infrastructura hardware sau licente software.

Cloud computing: avantaje pentru managementul documentelor

SIVADOC Project:Cloud este cea mai noua solutie in cloud dezvoltata de liderul caselor romanesti de software, SIVECO Romania. Avantajul principal al SIVADOC Project:Cloud consta in stocarea documentelor pe serverul furnizorului de servicii cloud, si nu local pe calculatoarele companiei, oferind utilizatorilor acces la documente importante oricand si din orice locatie. Managementul documentelor si al fluxurilor de lucru este un proces complex, de aceea companiile au nevoie de suport informatic, precum SIVADOC Project:Cloud pentru acces rapid si securizat la informatii actualizate. 

Investitii „0” pentru infrastructura hardware si achizitionarea de licente software este probabil cel mai important beneficiu al solutiei in cloud. La acestea se adauga si reducerea costurilor cu specialistii IT care se ocupa de instalarea, suportul si mentenanta sistemelor. Toate acestea devin responsabilitatea furnizorului de servicii cloud, ceea ce reduce semnificativ costurile operationale. SIVADOC Project:Cloud creste eficienta la nivel de organizatie si ofera instrumente pentru scanarea, stocarea, cautarea avansata si partajarea documentelor importante.

Solutia in cloud functioneaza asemenea solutiei locale. Astfel, fiecare document este versionat si trimis pe fluxul de aprobari, ceea ce permite un control mai bun al documentelor. In plus, faciliteaza comunicarea interna si externa si asigura partajarea informatiilor. Drepturile de acces sunt limitate in functie de rolul utilizatorului, ceea ce sporeste securitatea sistemului.

In mediul de afaceri actual, ca urmare a concurentei foarte mari, companiile isi orienteaza strategiile de business pe stabilirea unei relatii pe termen lung cu clientii. In foarte multe situatii managerii sau alti angajati plecati in delegatie, la intalniri cu clientii sau care lucreaza direct la acestia, au nevoie de acces la documente critice pentru a raspunde prompt solicitarilor din partea clientilor. Cu SIVADOC Project:Cloud aceasta problema dispare si, in plus, creste eficienta si mobilitatea angajatilor companiei.

SIVADOC Project:Cloud este solutia perfecta pentru companiile din Romania care urmaresc gestionarea eficienta a documentelor cu zero costuri pentru infrastructura hardware si licente software. Tehnologia cloud computing ofera acces fiecarui utilizator in functie de rol, din orice locatie si de pe orice dispozitiv mobil. SIVADOC Project:Cloud este solutia de viitor pentru maximizarea eficientei si productivitatii”, a declarat Mihaita Ionel, Sef departament Customized Applications & SIVADOC

Solutia SIVADOC Project:Cloud se integreaza perfect cu solutii de tip ERP, precum SIVECO Applications 2020 sau cu orice alt sistem de gestiune a resurselor unei organizatii, oferind flexibilitate si configurabilitate pentru a raspunde oricarei verticale de business.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul