Apple - interes crescut pentru industria automobilelor electrice?

12 martie 2015

Conform Business Insider, Apple pare să se afle într-o etapă incipientă investirii în industria automobilelor electrice.

Apple  - interes crescut pentru industria automobilelor electrice?

Conform Business Insider, Apple pare să se afle într-o etapă incipientă investirii în industria automobilelor electrice.

Așa cum a obișnuit deja consumatorii fideli, Apple este o companie a cărei menire este aceea de a reconstrui piețe sau obiceiuri de consum prin inovație. Mai mult decât atât, este vorba despre o piață extrem de ofertantă, dinamică și care se află într-un trend ascendent.

Așadar, menirea Apple pare a fi aceea de a accelera puternic nu doar nevoi, ci și achiziția efectivă a nișelor pe care se concentrează, folosind tehnologii puternice și un sistem care acaparează, din toate punctele de vedere, potențialii consumatori. Așa se explică tendința de a achiziționa nu doar un produs marca Apple, ci întreaga gamă de produse.

Analistul Katy Huberty preconizează că până în anul 2020, produsele Apple vor acoperi o piață evaluată la 3.4 trilioane de dolari prin vânzarea device-urilor purtabile, a televizoarelor inteligente și a mașinilor.  Strategiile, anticipările Apple și deciziile de a investi în anumite segmente de piață pornesc de la o statistică a obiceiurilor de consum ale oamenilor raportate la timpul pe care îl petrec pentru fiecare dintre acestea.

În ceea ce privește lansarea unui prototip auto marca Apple, Tim Cook, CEO Apple, a aprobat anul trecut dezvoltarea acestuia, precum și crearea unei echipe complete de aproximativ 1000 de specialiști care să lucreze la construirea mașinii electrice Apple. Având în vedere studiul de caz al brandului Tesla, care a raportat pierderi pe segmentul mașinilor ecologice (108 milioane de dolari în ultimul trimestru al anului trecut), este extrem de interesantă strategia Apple.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Ce costuri implică lansarea unui magazin online

Comerțul online este în plină creștere în România, atât ca valoare, cât și ca număr de magazine, iar interesul de a intra în eCommerce este tot mai crescut în rândul multor antreprenori care nu au mai avut o experiență anterioară în această piață, așa că primul gând se îndreaptă către costuri.

Citește tot arrow_forward

Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

Domina Imobiliare – investiție continuă în platforma web a agenției imobiliare

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile software pentru consultații medicale – în topul preferințelor spitalelor și clinicilor private

Sistemul medical este unul dintre principalii actori ai mediului economic, poziționându-se mereu la baza piramidei nevoilor oamenilor, fie că este vorba despre persoane fizice sau juridice. Astfel, Softlead recomandă achiziția și implementarea aplicațiilor software dedicate, ca instrumente vitale de planificare și oferire a consultațiilor medicale la distanță....

Citește tot arrow_forward