Arobs Transilvania Software, unul dintre liderii pietei de IT din Romania, a ales ASiS ERP

16 decembrie 2013

Cu o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro si 300 de angajati, Arobs Transilvania Software a hotarat implementarea sistemului informatic de tip web-based - ASiS pentru gestionarea si urmarirea integrata a activitatii diviziilor sale.

Cu o cifra de afaceri de peste 7 milioane de euro si 300 de angajati, Arobs Transilvania Software a hotarat implementarea sistemului informatic de tip web-based - ASiS pentru gestionarea si urmarirea integrata a activitatii diviziilor sale. In cei peste 15 ani de existenta, Arobs Transilvania s-a concentrat atat pe oferirea de servicii de tip outsourcing, cat si pe solutii proprii pentru GPS si SFA. Decizia de a achizitiona ASiS ERP s-a bazat pe avantajele oferite de acest sistem, in special pentru a monitoriza costurile pe care le implica proiectele de dezvoltare software, dar si aspecte legate de contabilitate, salarizare, mijloace fixe, centralizarea lor intr-o singura baza de date insemnand informatii si raportari exacte si in timp real pentru manageri.

Un exemplu in acest sens este faptul ca lunar, in cadrul diviziei Produse interne, sunt generate automat cateva sute de facturi reprezentand servicii si chiria aparatelor (de navigatie, car radio sau tablete), conform contractelor existente. Facturile sunt in format PDF si se trimit automat beneficiarilor pe email. O data cu acest proces de facturare, tinand cont de durata contractului, ASiS realizeaza automat si amortizarea lunara a obiectelor de inventar (a aparatelor). In cadrul acestei divizii, s-au configurat modalitati de filtrare/grupare a datelor si extragere a rapoartelor dupa diverse criterii de interes precum: tipul echipamentelor vandute, brandul lor, canalul de vanzare (hipermarket, agenti de vanzare, retail, online, etc.). “Anterior implementarii solutiei de tip ERP de la Alfa Software, se lucra mult utilizand documentele de tip Excel. Exista un excel pentru orice, iar efortul de a corela informatiile de pe un document cu informatile din alta parte era considerabil. Acum cu ajutorul solutiei ASiS, accesul la informatii e mult mai facil, iar procesul de implementare s-a concentrat indeosebi pe automatizarea proceselor noastre lunare.” - Mihaela Cleja, Director Economic, AROBS Transilvania Software.

Pentru divizia de Servicii software, automatizarea proceselor de lucru a presupus, cu precadere, urmarirea costurilor pe proiecte si activitati precum si, ulterior, corelarea lor cu veniturile generate. Costurile diviziei de Servicii Software sunt structurate arborescent la nivel de persoana, proiect, departament, divizie si se utilizeaza chei specifice de repartizare a regiei generale pe fiecare nivel. In cadrul sistemului integrat ASiS, calculatia de costuri se realizeaza automat in baza setarilor facute la implementare, iar preluarea datelor in aplicatia de Postcalcul are loc direct din documentele primare. Faptul ca AROBS genereaza lunar si automat pe baza contractelor de servicii software externe facturi proforme, face sa exista in orice moment o situatie comparativa a costurilor la orice nivel, raportate la veniturile potentiale/realizate.

Managementul Arobs beneficiaza de informatii vitale despre companie, accesul la rapoarte si indicatori fiind facilitat inclusiv de pe telefonul mobil, in timp real.
Indicatorii economici sunt personalizati si interactivi, rapoartele au posibilitati multiple de filtrare si pot fi extrase in orice format: Word, HTML, Excel, PDF.
“Alfa Software s-a dovedit un partener de incredere pe parcursul proiectelor derulate in comun. Am ales sistemul ASiS ERP de la Alfa Software fiind convinsi ca aceasta solutie satisface in detaliu necesitatile noastre. Si cu aceasta ocazie, echipa Alfa Software a demonstrat inca odata ca finalizeaza cu succes proiectele de implementare, reusind sa aduca solutii personalizate clientilor sai.” Aurelian Deaconu, Director Executiv Arobs Transilvania Software.

Despre Alfa Software SA

Alfa Software S.A. este o companie cu capital 100% românesc, cu sediul în Zalău şi puncte de lucru în Cluj-Napoca, Baia-Mare şi Bucureşti. Alfa Software este producătorul soluţiei informatice ASiS şi Microsoft Siver Partner.Pentru mai multe informaţii, accesaţi pagina: www.asw.ro.

Alfa Software

Alfa Software

ALFA SOFTWARE este o firmă cu capital privat românesc, care produce şi întreţine un sistem informatic integrat bazat pe o concepţie proprie - ASiS ERP. Firma a fost fondată la Zalău în 1997 şi are puncte de lucru în Bucuresti, Cluj-Napoca (centru de dezvoltare) şi Baia-Mare. De asemenea, dispune de o reţea de distri...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
ASiS ERP

Sistemul Informatic Integrat ASiS, un sistem de tip ERP, raspunde provocarilor cu care se confrunta companiile in prezent. ASiS optimizeaza procesele economice, sporeşte gradul de eficienţa al angajaţilor, creşte gradul de satisfacţie al clienţlor şi al furnizorilor şi permite urmarirea in detaliu a costurilor activitaţii. Şi pentru ca suntem in permanent contact cu clienţii noştri şi...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

De ce au nevoie companiile de o aplicație de HR specializată?

ColorfulHR este una dintre cele mai cunoscute aplicații cu rol de management a resurselor umane, poziționându-se ca fiind extrem de prietenoasă utilizatorilor din companii din orice domeniu de activitate. De ce sunt atrași clienții de Colorful HR?

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward