Avinash Kaushik, Jessica Best, Michael Aagaard, David Mannheim și Dale Bertrand sunt speakerii internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

03 Apr 2024

De 19 ani, GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente E-Commerce & Digital Marketing din Europa Centrală și de Est, cu 7 evenimente majore în fiecare an. Pentru ediția GPeC SUMMIT din 20-21 Mai București, organizatorii au anunțat speakerii internaționali, iar înscrierile cu cel mai mic preț se încheie pe 12 aprilie 2024.

Avinash Kaushik, Jessica Best, Michael Aagaard, David Mannheim și Dale Bertrand sunt speakerii internaționali confirmați la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Unii dintre cei mai buni specialiști în Digital la nivel mondial vin la GPeC SUMMIT în București

Avinash Kaushik (USA) este Digital Marketing Evangelist pentru Google, Co-Founder și Chief Education Officer la Market Motive, fiind considerat o autoritate în domeniul Web Analytics. Este, de asemenea, autorul a două cărți bestseller: Web Analytics: An Hour a Day și Web Analytics 2.0.

Despre Avinash și cărțile sale sunt doar cuvinte de laudă de la autori și gânditori globali:

Jessica Best (USA) are peste 15 ani de experiență în E-Mail Marketing, CRM și în marketing bazat pe date.

În 2016, a fost inclusă de Search Engine Journal în Top 50 Awesome Marketing Women To Follow. În 2017, Kansas City Data-Driven Marketing Association i-a oferit distincția de Direct Marketer of The Year. În 2018, a fost nominalizată în categoria 40 Under 40 a revistei DMNews, onorându-i pe cei mai buni marketeri din industrie sub 40 de ani.

Michael Aagaard (Denmark) este unul dintre cei mai entuziaști oameni din industria CRO (Conversion Rate Optimization), lucrând în domeniu încă din 2008.

Din postura de consultant a ajutat multe companii din întreaga lume (inclusiv Unbounce pentru care a lucrat timp de 3 ani) să își crească rata de conversie și să optimizeze UX, bazându-se exclusiv pe cercetare, date și psihologia consumatorului.

David Mannheim (UK) a fondat primul său business – User Conversion – la 28 de ani, companie care a fost achiziționată de BrainLabs. Este autorul cărții The Person in Personalisation și fondatorul  Made With Intent, o platformă care îi ajută pe retaileri să înțeleagă intenția vizitatorilor site-ului și să se axeze pe prioritizarea și target-area segmentelor de audiență cu cel mai mare potențial de conversie.

Dale Bertrand (USA) este expert în SEO & AI și președintele Fire & Spark. După ce a observat că majoritatea specialiștilor SEO se bazează doar pe optimizări tehnice, Dale a creat metodologia revoluționară Authority First SEO, care s-a dovedit că dublează – sau chiar triplează – veniturile organice pentru companiile cu o misiune convingătoare, produse superioare sau poveste unică de brand.

Ce te așteaptă la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

În ambele zile de GPeC SUMMIT sunt pauze dedicate de cafea și networking.

Înscrierile la GPeC SUMMIIT și toate detaliile despre eveniment sunt disponibile pe site-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM Nord-Vest: Află secretul unui proiect tehnic de succes!

Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Vest a lansat un demers de consolidare a culturii digitale în mediul de afaceri! 

Citește articolul