CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

20 august 2019

CAS Software a lansat versiunea x11 a soluţiei CAS genesisWorld, un sistem CRM cu multiple funcționalități bazate pe Inteligenţă Artificială şi mobilitate.

CAS CRM a lansat versiunea 2019, cu funcţionalităţi bazate pe Inteligenţă Artificială

Obiectivul CAS este să ofere companiilor din România un mod inteligent şi eficient de interacţiune cu clienţii, care să ducă la fidelizarea relaţiilor şi creşterea vânzărilor. Noua versiunea integrează munca de cercetare dezvoltare a unui departament cu  250 de angajaţi (programatori, testeri etc) dar şi opiniile partenerilor şi clienţilor din toată Europa.

În ultimul an, CAS CRM a ajuns în România la 2.000 de utilizatori, iar pentru 2019, compania aşteaptă o creştere de 10% a vânzărilor. La nivelul regiunii Europa Centrală şi de Est, România este cea mai importantă piaţa pentru compania germană, cu o pondere de 40%.

România este o piaţă importantă pentru CAS Software şi de aceea ne concentrăm atenția şi eforturile pentru a oferi cât mai rapid localizarea noilor versiuni ale CAS genesisWorld. Suntem datori să punem la dispoziția clienţilor noştri, unelte software tot mai performante, care să-i ajute în  vânzări, marketing şi suport. Inteligența Artificială are un rol tot mai relevant în susținerea proceselor de afaceri şi în eliberarea angajaților de povara activităţilor de rutină, mari consumatoare de timp. În versiunea x11, am adaugat o serie de funcţionalităţi bazate pe AI şi totodată, am crescut nivelul de personalizare al soluţiei. Astfel, fiecare companie şi fiecare angajat îşi poate defini propriul CRM, pentru o experienţă de utilizare cât mai eficientă şi plăcută” afirmă Mircea Prelipceanu, Head of Internaţional Sales în cadrul CAS Software.

Noua versiune CAS CRM aduce funcționalități precum Picasso Search (căutări inteligente) App Designer 3.0 (utilitar pentru personalizări extinse ale soluţiei) planificator pentru echipele de teren, catalog mobil de produse, chestionare cu conţinut multimedia, integrare cu centrala telefonică etc. Soluţia include la nivel de design elemente pentru protecţia datelor sensibile şi permite conformitatea cu cerinţele GDPR. Soluţia CAS genesisWorld x11 este deja disponibilă comercial tuturor companiilor din România, prin intermediul partenerilor certificați, atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi.

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Provocările dezvoltării unui CRM imobiliar - Studiu de caz Whise

Clientul nostru este o companie de software imobiliar din Belgia.

Citește tot arrow_forward

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește tot arrow_forward

Soluțiile software CRM – creștere cu 15.6% în 2018 față de anul precedent

Conform celor mai noi date Gartner, aplicațiile de tip Customer Experience and Relationship Management au înregistrat o creștere de 15.6% în anul 2018, piața acestora fiind evaluată la peste 48 de miliarde de dolari.

Citește tot arrow_forward