Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

05 Aug 2020

Predicții, trenduri și idei de transformare digitală pentru următorii 2 ani

Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

Ca o urmare a impactului pe care pandemia îl are asupra celor mai multe companii din întreaga lume, obiectivul creșterii profitabilității rămâne în vizorul managementului organizațional. În acest sens, gestionarea relației cu fiecare client ocupă un segment consistent din strategia companiilor, iar rolul aplicațiilor software de tip CRM (Customer Relationship Management) este mai important ca niciodată.

Ce face un sistem CRM?

Un sistem CRM este o soluție tehnologică ce colectează, corelează și analizează toate datele despre experiența unui anumit client (inclusiv informații despre client, interacțiuni cu reprezentanții companiei, achiziții, solicitări de servicii, active și propuneri). Sistemul oferă apoi o interfață care îi permite fiecărui utilizator business să acceseze aceste date și să înțeleagă fiecare punct de contact. Acest lucru oferă o bază pentru o relație solidă cu clienții.

Conform FinancesOnline, o platformă care gestionează review-uri acordate companiilor, cele mai importante motive pentru care o organizație trebuie să investească în aplicații de tip CRM includ:

Care sunt industriile care investesc masiv în implementarea unei aplicații software de tip CRM?

Cele mai importante funcționalități pe care trebuie să le conțină o aplicație CRM:

Funcționalități specifice, în funcție de industrie

Dinamica industriilor și a pieței de consum indică o profesionalizare a aplicațiilor software în funcție de cerințe specifice, personalizate nevoilor. Astfel, tendința de creștere și dezvoltare a CRM-urilor va fi în direcția platformelor specializate pe nișe și industrii specifice. CRM-urilor vor include, astfel, funcționalități dedicate, în special în industrii precum: sănătate, financiar, producție.

În cazul în care plănuiți implementarea sau dezvoltarea unei soluții software de tip CRM, industria pe care o reprezentați trebuie să fie un diferențiator și un element care va asigura performanța aplicației ce va fi aleasă.

Costurile unei soluții de tip CRM

Aplicațiile software de tip CRM dedicate companiilor mici au costuri ce pornesc de la 10 Euro/user/lună (în cazul achiziționării variantelor SaaS – Software as a Service), iar soluțiile complexe on premise pornesc de la 600 Euro/user.

Cum achiziționez o aplicație software de tip CRM?

Achiziția unei soluții de tip CRM este un pas extrem de important în buna organizare a activității unei companii, în special în perioadele dificile. De aceea, Softlead oferă consultanță și sprijin în alegerea unei soluții potrivită fiecărei companii, din cele peste 600 de aplicații listate în cadrul marketplace-ului.

Previziunile specialiștilor indică o creștere clară a implementărilor software de tip CRM pentru anii 2020-2021, pentru a maximiza rezultatele comunicării și interacțiunii cu fiecare client în parte printr-un singur canal integrat. Se așteaptă ca piața aplicațiilor software de CRM să fie evaluată la 114.4 miliarde de dolari până în anul 2027.

Pentru o ofertă completă în acest sens, dar și pentru detalii cu privire la implementări personalizate, puteți completa formularul de mai jos sau pot trimite un e-mail pe adresa [email protected] pentru a primi consultanță gratuită în vederea alegerii soluției potrivite!

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul