Cea mai importantă companie a Chinei ce oferă servicii online se bazează pe propriile aplicații de comunicare

25 august 2014

Probabil că  nu este cunoscut in Statele Unite, dar  Tencent reprezintă pentru China cea mai importantă  companie de internet public, a cărei valoare pe piață este de aproximativ 150 de miliarde de dolari, fiind în continuă creștere.

Probabil că  nu este cunoscut  in Statele Unite, dar Tencent reprezintă pentru China cea mai importantă  companie de internet public, a cărei valoare pe piață este de aproximativ 150 de miliarde de dolari, fiind în continuă creștere. Compania a publicat ultimul său raport de câștiguri săptămâna aceasta, raport ce dezvăluie o creștere cu 37% și 58 % profit de la an la an,  acest lucru fiind posibil datorită aplicației sociale.

Potrivit datelor financiare ale companiei oferite de Statista, Tencent deține trei platforme sociale, servicii WeChat și QQ și o rețea de internet QZone, utilizată de sute de milioane de oameni.

QQ este cel mai popular serviciu al companiei, dar QZone și în special WeChat, sunt cele care s-au impus cel mai mult. În ceea ce privește compania Tecent, aceasta își menține poziția, aflându-se pe locul 4, imediat după Google, Amazon și eBay, continuând să se bazeze pe creșterea acestor servicii user-friendly  și menținându-și titlul de cea mai mare companie e-commerce a Chinei.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Centraleyezer – soluția de securitate cibernetică, cu până la 25% mai accesibilă companiilor

Cunoscută ca fiind una dintre soluțiile soluțiile software cu eficiență mare în contextul securității organizaționale, Centraleyezer aduce beneficiile sale mai aproape de utilizatorii corporate printr-o campanie dedicată. ...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward