Oracle îmbunătăţeşte soluţiile cloud sociale printr-o nouă generaţie a experienţei de utilizare

22 august 2014

Social Station crează experienţe de utilizare avansate, personalizate, care facilitează productivitatea şi rezultatele afacerilor conectate la reţele sociale.

Companiile actuale trebuie să satisfacă standardele tehnologice ale consumatorului actual. Potrivit unui raport recent IDG Enterprise, companiile care investesc în tehnologii uşor de folosit, adaptate utilizatorilor, obţin o creştere de 56% a productivităţii angajaţilor şi de 46% a satifacţiei consumatorilor. Pentru a livra aceeaşi experienţa de utilizare simplă şi intuitivă, chiar şi pentru cele mai avansate instrumente de administrare a resurselor sociale, Oracle a introdus Social Station, o nouă şi inovatoare interfaţă de lucru integrată în platforma Social Relationship Management (SRM) din cadrul soluţiei Oracle Social Cloud. Social Station le oferă utilizatorilor o experienţă personalizată şi intuitivă care măreşte atât productivitatea cât şi performanţa practicilor de business în medii sociale.

“Consumatorii din prezent au aşteptări mari de la performanţele şi nivelul de uşurinţă în utilizare a aplicaţiilor tehnologice, iar aceste aşteptări nu scad când aplicaţiile sunt folosite la locul de muncă,” a declarat Meg Bear, group vice president, Oracle Social Cloud, Oracle. “Social Station oferă o interfaţă de utilizare dinamică care susţine productivitatea şi rezultatele în afacerile conectate la reţele sociale.”

Social Station oferă capabilităţi drag-and-drop care le permite utilizatorilor să îşi personalizeze spaţiul de lucru cu diverse module sociale.

Noul modul de Analiză Personalizată care ia in calcul peste 120 de variabile cu mii de optiuni configurabile de raportare le permite utilizatorilor să îşi personalizeze felul în care monitorizează datele din reţele sociale şi să acceseze în permanenţă informaţii proaspete care conturează concluziile esenţiale în timp real.

Capabilităţile de distribuire a informaţiei printr-un singur click măresc de asemenea productivitatea, printr-o colaborare mai bună între echipe, departamente şi manageri.

Social Station include şi un modul Enhanced Calendar, care oferă o reprezentare vizuală clară a conţinutului, postărilor, reţelelor şi vizualizărilor, ceea ce îi ajută pe utilizatori să înţeleagă informaţia în mod eficient şi să facă rapid tranziţia între diversele funcţii şi moduri de vizualizare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward