Oracle îmbunătăţeşte soluţiile cloud sociale printr-o nouă generaţie a experienţei de utilizare

22 august 2014

Social Station crează experienţe de utilizare avansate, personalizate, care facilitează productivitatea şi rezultatele afacerilor conectate la reţele sociale.

Companiile actuale trebuie să satisfacă standardele tehnologice ale consumatorului actual. Potrivit unui raport recent IDG Enterprise, companiile care investesc în tehnologii uşor de folosit, adaptate utilizatorilor, obţin o creştere de 56% a productivităţii angajaţilor şi de 46% a satifacţiei consumatorilor. Pentru a livra aceeaşi experienţa de utilizare simplă şi intuitivă, chiar şi pentru cele mai avansate instrumente de administrare a resurselor sociale, Oracle a introdus Social Station, o nouă şi inovatoare interfaţă de lucru integrată în platforma Social Relationship Management (SRM) din cadrul soluţiei Oracle Social Cloud. Social Station le oferă utilizatorilor o experienţă personalizată şi intuitivă care măreşte atât productivitatea cât şi performanţa practicilor de business în medii sociale.

“Consumatorii din prezent au aşteptări mari de la performanţele şi nivelul de uşurinţă în utilizare a aplicaţiilor tehnologice, iar aceste aşteptări nu scad când aplicaţiile sunt folosite la locul de muncă,” a declarat Meg Bear, group vice president, Oracle Social Cloud, Oracle. “Social Station oferă o interfaţă de utilizare dinamică care susţine productivitatea şi rezultatele în afacerile conectate la reţele sociale.”

Social Station oferă capabilităţi drag-and-drop care le permite utilizatorilor să îşi personalizeze spaţiul de lucru cu diverse module sociale.

Noul modul de Analiză Personalizată care ia in calcul peste 120 de variabile cu mii de optiuni configurabile de raportare le permite utilizatorilor să îşi personalizeze felul în care monitorizează datele din reţele sociale şi să acceseze în permanenţă informaţii proaspete care conturează concluziile esenţiale în timp real.

Capabilităţile de distribuire a informaţiei printr-un singur click măresc de asemenea productivitatea, printr-o colaborare mai bună între echipe, departamente şi manageri.

Social Station include şi un modul Enhanced Calendar, care oferă o reprezentare vizuală clară a conţinutului, postărilor, reţelelor şi vizualizărilor, ceea ce îi ajută pe utilizatori să înţeleagă informaţia în mod eficient şi să facă rapid tranziţia între diversele funcţii şi moduri de vizualizare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward

Kaspersky Lab protejează companiile care folosesc tehnologia blockchain împotriva atacurilor cibernetice și a fraudei

Kaspersky Lab a lansat noi pachete de servicii destinate companiilor care lucrează în industria blockchain și în cripto-economie. Proiectele de atragere de capital (ICO / STO) și casele de schimb de criptomonede au acum la dispoziție servicii personalizate, cum ar fi evaluarea securității site-ului și a aplicațiilor, training în domeniul securității, protecție îm...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward