Oracle îmbunătăţeşte soluţiile cloud sociale printr-o nouă generaţie a experienţei de utilizare

22 august 2014

Social Station crează experienţe de utilizare avansate, personalizate, care facilitează productivitatea şi rezultatele afacerilor conectate la reţele sociale.

Companiile actuale trebuie să satisfacă standardele tehnologice ale consumatorului actual. Potrivit unui raport recent IDG Enterprise, companiile care investesc în tehnologii uşor de folosit, adaptate utilizatorilor, obţin o creştere de 56% a productivităţii angajaţilor şi de 46% a satifacţiei consumatorilor. Pentru a livra aceeaşi experienţa de utilizare simplă şi intuitivă, chiar şi pentru cele mai avansate instrumente de administrare a resurselor sociale, Oracle a introdus Social Station, o nouă şi inovatoare interfaţă de lucru integrată în platforma Social Relationship Management (SRM) din cadrul soluţiei Oracle Social Cloud. Social Station le oferă utilizatorilor o experienţă personalizată şi intuitivă care măreşte atât productivitatea cât şi performanţa practicilor de business în medii sociale.

“Consumatorii din prezent au aşteptări mari de la performanţele şi nivelul de uşurinţă în utilizare a aplicaţiilor tehnologice, iar aceste aşteptări nu scad când aplicaţiile sunt folosite la locul de muncă,” a declarat Meg Bear, group vice president, Oracle Social Cloud, Oracle. “Social Station oferă o interfaţă de utilizare dinamică care susţine productivitatea şi rezultatele în afacerile conectate la reţele sociale.”

Social Station oferă capabilităţi drag-and-drop care le permite utilizatorilor să îşi personalizeze spaţiul de lucru cu diverse module sociale.

Noul modul de Analiză Personalizată care ia in calcul peste 120 de variabile cu mii de optiuni configurabile de raportare le permite utilizatorilor să îşi personalizeze felul în care monitorizează datele din reţele sociale şi să acceseze în permanenţă informaţii proaspete care conturează concluziile esenţiale în timp real.

Capabilităţile de distribuire a informaţiei printr-un singur click măresc de asemenea productivitatea, printr-o colaborare mai bună între echipe, departamente şi manageri.

Social Station include şi un modul Enhanced Calendar, care oferă o reprezentare vizuală clară a conţinutului, postărilor, reţelelor şi vizualizărilor, ceea ce îi ajută pe utilizatori să înţeleagă informaţia în mod eficient şi să facă rapid tranziţia între diversele funcţii şi moduri de vizualizare.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Peste o treime (37%) dintre organizațiile din România au trecut prin cel puțin un atac cibernetic, cu diferite consecințe, în ultimele 24 de luni

Creșterea complexității infrastructurii IT de business și a amenințărilor le creează factorilor de decizie din domeniul IT din ce în ce mai multe dificultăți în a-și proteja organizațiile de amenințări cibernetice. Astfel, peste jumătate dintre organizațiile din Europa (54%) s-au confruntat cu cel puțin un atac cibernetic în ultimele 24 de luni, care le-a creat pr...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward