Cele mai aglomerate ore în aplicația Taxify de Revelion în Capitală La 3 dimineața cererea este de trei ori mai mare decât în mod obișnuit

04 ianuarie 2019

Taxify prezintă intervalele orare în care sunt cerute cele mai multe curse de Revelion în Capitală, pentru a le permite pasagerilor să se deplaseze mai ușor și mai rapid în noaptea dintre ani.

Cele mai aglomerate ore în aplicația Taxify de Revelion în Capitală La 3 dimineața cererea este de trei ori mai mare decât în mod obișnuit

Potrivit datelor de anul trecut ale Taxify, disponibile în graficul de mai jos, majoritatea pasagerilor din Capitală preferă să ceară o cursă în intervalul 20:00 - 21:00 pe 31 decembrie și între 2:00 și 6:00 pe 1 ianuarie. Cea mai aglomerată oră este 3.00. Atunci, numărul celor care cer o cursă este de trei ori mai mare decât în mod obișnuit.

Pentru a avea destule mașini disponibile pentru pasagerii care vor căuta o cursă la orele de vârf, este foarte posibil ca prețul să fie crescut în cele mai aglomerate locuri din oraș, motivându-i astfel pe șoferi să fie prezenți. Pasagerii vor vedea prețul înainte de a cere o cursă, datorită tarifului fix, valabil deja în toate orașele din România în care Taxify este disponibil: București, Cluj-Napoca și Timișoara.

“În timpul sărbătorilor de iarnă, este foarte important să ajungi la timp, în special de Revelion. Lucrăm constant pentru ca pasagerii să aibă parte de curse plăcute și accesibile, chiar și în cea mai aglomerată noapte a anului”, a declarat Mihai Florea, Country Manager Taxify România.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

În 2018, Gaza Cybergang, despre care se știe acum că este formată din mai multe grupuri, cu grade diferite de complexitate, a lansat o operațiune de spionaj cibernetic ce vizează persoane și organizații cu un interes politic în Orientul Mijlociu.

Citește tot arrow_forward

Eșecul AVON în implementarea aplicației de management a comenzilor

Studiu de CazDupă 4 ani de planificare a proiectului de implementare, compania de produse cosmetice AVON, prin filiala sa din Canada, a concluzionat eșecul implementării suitei de aplicații software ERP/CRM/eCommerce. Întregul proiect a fost evaluat la 125 de milioane de dolari.

Citește tot arrow_forward

56% dintre organizațiile din România ar apela prima dată la furnizorul lor de securitate cibernetică, după un atac

Pe fondul unui peisaj al amenințărilor cibernetice care evoluează permanent, peste jumătate dintre organizațiile europene (57%) consideră că este ușor pentru atacatori să își ducă la bun sfârșit planurile fără a lăsa vreo urmă. În plus, 79% dintre respondenți ar vrea să știe cine se află în spatele unui atac – conform unui studiu[1] recent Kaspersk...

Citește tot arrow_forward