Cele mai aglomerate ore în aplicația Taxify de Revelion în Capitală La 3 dimineața cererea este de trei ori mai mare decât în mod obișnuit

04 ianuarie 2019
Taxify prezintă intervalele orare în care sunt cerute cele mai multe curse de Revelion în Capitală, pentru a le permite pasagerilor să se deplaseze mai ușor și mai rapid în noaptea dintre ani.

Potrivit datelor de anul trecut ale Taxify, disponibile în graficul de mai jos, majoritatea pasagerilor din Capitală preferă să ceară o cursă în intervalul 20:00 - 21:00 pe 31 decembrie și între 2:00 și 6:00 pe 1 ianuarie. Cea mai aglomerată oră este 3.00. Atunci, numărul celor care cer o cursă este de trei ori mai mare decât în mod obișnuit.

Pentru a avea destule mașini disponibile pentru pasagerii care vor căuta o cursă la orele de vârf, este foarte posibil ca prețul să fie crescut în cele mai aglomerate locuri din oraș, motivându-i astfel pe șoferi să fie prezenți. Pasagerii vor vedea prețul înainte de a cere o cursă, datorită tarifului fix, valabil deja în toate orașele din România în care Taxify este disponibil: București, Cluj-Napoca și Timișoara.

“În timpul sărbătorilor de iarnă, este foarte important să ajungi la timp, în special de Revelion. Lucrăm constant pentru ca pasagerii să aibă parte de curse plăcute și accesibile, chiar și în cea mai aglomerată noapte a anului”, a declarat Mihai Florea, Country Manager Taxify România.

cele-mai-aglomerate-ore-in-aplicatia-taxify-de-revelion-in-capitala-la-3-dimineata-cererea-este-de-trei-o 

2019-01-04 12:26:33 

Cele mai aglomerate ore în aplicația Taxify de Revelion în Capitală La 3 dimineața cererea este de trei ori mai mare decât în mod obișnuit

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot