Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv centrul comerțului electronic

07 Jul 2015

În 21 si 22 Octombrie, Cluj Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv, centrul comerțului electronic și al strategiilor online prin TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

Cluj-Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv  centrul comerțului electronic

În 21 si 22 Octombrie, Cluj Napoca devine pentru al cincilea an consecutiv, centrul comerțului electronic și al strategiilor online prin TeCOMM eCommerce Conference&Expo.

TeCOMM este unul dintre cele mai importante evenimente de ecommerce din Europa de Est și reunește la această ediție în Transilvania unii dintre cei mai buni speakeri naționali și internationali, oferind participantilor schimb de experientanetworking și oportunități de afaceri .

Evenimentul va aduce în Cluj-Napoca peste 40 de speakeri care vor oferi 2 zile de inovație în comerțul online, atât prin prisma primei zile a Conferinței care aduce keynote-uri și panel-uri de dezbatere, cât și prin a doua zi, care oferă participanților în total 16 Workshopuri, prin intermediul evenimentelor conexe aflate sub umbrela TeCOMM: Digital Travel Forum și MarkDay.

În prima zi, 21 Octombrie, va avea loc Conferința generală și Digital Travel Forum – conferință dedicată celor care activează în domeniul turismului.

A doua zi, 22 Octombrie, va cuprinde workshop-uri tematice legate de epayments, logistică, usability, analytics, conversions, SEO, PPC, UX design. Tot în această zi va avea loc și conferința MarkDay cu workshopuri pe customer relationship, email-marketing, mobile-marketing, strategii de marketing și social media.

Zona Expozitională aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic  și  pune la dispoziția participanților soluții și idei oferite de către aceștia.

TeCOMM se va încheia cu Awards Gala, unde vor fi premiați cei mai buni dintre cei care au contribuit la dezvoltarea industriei comerțului online.

Peste 400 de participanți sunt așteptați la Grand Hotel Italia *****, în cele 2 zile de eveniment.

Power to the customers

TeCOMM Cluj-Napoca va scoate în evidență importanța fidelizării consumatorului și modul în care magazinele online este necesar să își realizeze strategiile pentru 2016.

Conceptul acestei ediții este Power to the Customers, ceea ce înseamnă că succesul magazinelor online stă în mâinile consumatorului. În eCommerce, tendințele actuale subliniază cât de important este ca fiecare business online să pună accent pe profilul consumatorului, comportamentul și nevoile acestuia. În prezent, succesul în online este al business-urilor care reușesc să fidelizeze și să readucă clienții pe site-ul lor.     

Înscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca, editia a 5-a, se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va updata constant lista speakerilor. Organizatorii au pregătit prețuri speciale care oferă participanților reduceri considerabile din prețul integral al biletelor, în funcție de perioada înscrierii.

TeCOMM is Powered by Urgent Cargus.

Sponsori:  Mastercard si Fan Courier.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul