Companiile au început pregătirile pentru reducerea TVA-ului, de la 1 ianuarie 2016

21 Dec 2015

Un final de an cu multe modificări legislative a impus începerea pregătirii companiilor pentru adaptarea fluxurilor de lucru la tot ceea ce înseamnă reducerea cotei de TVA de la 24% la 20%.

Companiile au început pregătirile pentru reducerea TVA-ului, de la 1 ianuarie 2016

Un final de an cu multe modificări legislative a impus începerea pregătirii companiilor pentru adaptarea fluxurilor de lucru la tot ceea ce înseamnă reducerea cotei de TVA de la 24% la 20%.

Pentru managerii care gestionează o afacere ce presupune comercializarea de produse, livrarea de servicii, sau dacă dețineți un sortiment bogat de produse, cel mai important subiect al noului an este legat de actualizarea prețurilor cu amănuntul și a cotei TVA în mai multe componente ale sistemului informatic de gestiune: ERP, casă de marcat, magazin online, SFA. Atunci când operați mai multe magazine ce utilizează case de marcat sau mai multe puncte de facturare, pregătirea pentru acest moment ar putea necesita o serie de verificări și coordonarea unor acțiuni specifice.

Pentru multe afaceri nu va fi ceva complet nou. Acestea au mai trecut prin astfel de modificări și cele mai multe dintre companii se așteaptă ca sistemul informatic să fie pregătit pentru 100% din cazuri. Vor exista, însă situații când, în lipsa unei analize, pot să apară disfuncționalități sau blocaje în utilizarea sistemului informatic ERP. Compania de software Transart Business Software a publicat o sinteză a celor mai importante verificări pe care le pot efectua companiile pentru a evita eventualele surprize neplăcute.

Cu o experiență de peste 18 ani în dezvoltarea și în implementarea aplicațiilor software pentru afaceri, Transart cultiva ca factor de diferențiere serviciile de top orientate către atitudinea ThinkClient! – o abordare profesionistă și caldă de parteneriat cu fiecare dintre clienții săi,  în care experiența și colaborarea echipelor de dezvoltare, consultanță și suport contribuie activ la performanțele clientului.

O atitudine proactivă de consultare și colaborare cu furnizorul softului de gestiune, cu furnizorii aplicațiilor de retail, EDI sau e-Commerce poate ajuta mult. În calitate de administrator sau responsabil de prevenirea problemelor, parcurgerea listei de întrebări împreună cu echipa, vă poate ajuta să evaluați rapid situația și să luați primele măsuri.

Descarca lista de verificare (pdf checklist), evaluează corect situația, întocmește propriul plan de acțiuni și pune-l rapid în aplicare!

Oferind aplicații stabile și eficiente cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a câștigat încrederea mai multor companii multinaționale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de țări.

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum a reușit Blackberry să eficientizeze fluxurile de expediere cu ajutorul soluției software 2Ship?

Probabil mulți cunosc deja faimosul brand canadian „BlackBerry”. Compania a fost fondată în 1984 sub numele de Research In Motion (RIM) și este cunoscută în special pentru linia sa de smartphone-uri Blackberry, care au...

Citește articolul
Softlead

Ce este o aplicație software de Trasabilitate?

O aplicație software de trasabilitate este un instrument utilizat pentru a urmări și a gestiona mișcarea produselor și a materialelor prin lanțul de aprovizionare. Un caz comun de utilizare a unui software de trasabilitate este în...

Citește articolul