Connections a creat pentru Optima robotul care ajută clienții să comande telefoane în rate

03 Dec 2019

Connections, lider pe piața de digital transformation din România, a creat împreună cu Optima, robotul care eficientizează experiența clienților care cumpără telefoane în rate de la cea mai performantă rețea de telefonie mobilă din România. Odată înregistrată comanda în call center, robotul o procesează și ia inclusiv decizii legate de livrare, hold, fonduri insuficiente sau utilizarea punctelor bonus.

Connections a creat pentru Optima robotul care ajută clienții să comande telefoane în rate

“În momentul în care efectuează comanda, clientul interacționează cu un operator care preia datele, apoi întreaga procesare subsecventă a comenzii este făcută de robot, ceea ce degrevează echipa Optima de procesarea manuală repetitivă a comenzilor de telefoane”, explică George Niță, Business Unit Manger Connections România.

“Inițial au fost multe excepții, dar am reușit să scalăm destul de repede printr-un redesign al procesului inițial și dezvoltarea unui plugin software customizat, reducând astfel spre 0% excepțiile de validare a datelor inițiale. În rest au rămas doar excepțiile de business pentru care am definit flow-uri specifice, astfel încât să maximizăm aria de automatizare a procesului”, mai adaugă George Niță.
„Adoptarea primului coleg robot, botezat Adam, în cadrul echipei Optima este doar unul dintre pașii făcuți de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităților. Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noștri, primește e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme. A fost foarte ușor integrat de către colegi, chiar ne amuzam zilele trecute când un coleg mai nou se plângea că nu-i răspunde Adam la un anume e-mail” , explică Daniel Mereuță, director general Optima.

Programarea robotului a durat patru săptămâni, iar implementarea propriu zisă încă două săptămâni.

Connections este ‘trusted UiPath implementation partner’ și a implementat deja cu succes procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din zona FMCG, banking și telecom până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale. Procesele automatizate au vizat departamente din zona financiar-contabilă și din zona operațională cu activități legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, dar și procese de back-office din industria bancară.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul