CONNECTIONS lansează robotul virtual de contabilitate

25 noiembrie 2020

Connections, lider pe piața de digital transformation din România cu prezență în Bulgaria, Serbia, Germania, Franța, Austria, Olanda, SUA, Arabia Saudită și Taiwan, a lansat aplicația Tudor, robotul virtual de contabilitate dezvoltat cu ajutorul tehnologiei UiPath.

CONNECTIONS lansează robotul virtual de contabilitate

Contabotul Tudor a fost conceput pentru a îndeplini sarcinile unui junior de contabilitate. Concret, Tudor procesează pontajele,  generează statele de salarii și le trimite pe email, generează OP-urile pentru taxele și impozitele pe veniturile salariale, generează declarațiile 112, depune/semnează/primește recipise pentru declarațiile fiscale, importă facturile emise de firma de contabilitate în contul firmelor clienților, introduce facturile pe baza informațiilor anterioare din Excel, printează documentele lunare, generează rapoarte la sfârșitul lunii.

„L-am învățat operațiuni de bază, acum îl putem trimite la clienți să arate cât este de bun. Construit cu tehnologie UiPath, Tudor ajută contabilii să câștige timp și precizie. Este colegul ideal, poate munci peste program, nu cere concediu și nici pauză de cafea. Este dornic să învețe lucruri noi, este flexibil și acceptă cu inima deschisă sarcini noi în fișa postului”, spune Bogdan Florea, CEO Connections.

Tudor, robotul virtual de contabilitate, este GDPR compliant, nu prezintă niciun risc de securitate sau încălcare a confidențialității datelor și funcționează pe bază de subscripție. Contabotul a fost dezvoltat in 6 luni de echipa RPA din Connections, iar investiția a depășit deja 70 de mii de euro.

„Tudor a fost conceput pentru a prelua task-urile repetitive ale unui birou de contabilitate. Astfel, specialiștii în contabilitate se vor ocupa de alte activități în timpul câștigat. Tudor poate lucra oricând și nu trebuie să fie supravegheat. Cu ajutorul său, eroare umană este îndepărtată”, a adăugat Alexandru Voicu, programator RPA Connections.

Tudor este compatibil cu programe de contabilitate precum SAGA, CIEL, NAVISION sau CHARISMA și poate fi adaptat la nevoile companiilor care vor să-l folosească. Pe lângă cele câteva sute de birouri de contabilitate pe care Connections estimează că pot deveni clienți pentru contabotul Tudor, compania se adresează și firmelor care au departamente financiar-contabile cu operațiuni de volume mari și în care automatizarea proceselor de afaceri aduce eficiență sporită, precizie și degrevarea de activități de rutină.

În numai câteva zile de la lansarea conceptului „contabot”, peste 50 de firme au fost deja interesate să înceapă integrarea lui în fluxurile de activități interne. Acest răspuns al pieței validează utilitatea sa, precum și nevoia pe care o au companiile de specialitate sau departamentele financiar-contabile pentru un astfel de asistent virtual. În plus, Connections oferă posibilitatea companiilor interesate să-l testeze gratuit pe Tudor, timp de o lună. 

Connections, partener UiPath Gold, a implementat cu succes procese de automatizare robotizată în industrii variate, de la companii din FMCG/CPG și banking până la firme de contabilitate, companii de BPO, companii de servicii medicale și retail. Procesele robotizate au vizat departamente operaționale, unde au fost automatizate fluxuri legate de raportări lunare, managementul concediilor, introducerea de facturi în softuri de contabilitate, înrolarea noilor angajați, dar și procese de back-office din industria bancară (instituire și ridicare popriri, management deconturi, gestiune plăți – procure-to-pay, etc).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Protejează-ți afacerea de fraudele cu facturi – Adoptă facturarea electronică

Află cum facturarea electronică te poate proteja de fraudele cu facturi prin e-mail și despre cum îți poți securiza mai bine documentele de afaceri.

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward