Cu soluția SIVECO Business Analyzer puteți accesa de pe mobil indicatorii relevanți ai companiei pentru a lua cele mai bune decizii manageriale

21 octombrie 2014

Accesul rapid la informația de business este esențială. De aceea, și soluțiile de software oferite managerilor țin pasul cu nevoia acestora de a fi la curent cu tot ce se întâmplă în companie, fie că sunt în aeroport, în meetinguri sau la clienți.

Accesul rapid la informația de business este esențială. De aceea, și soluțiile de software oferite managerilor țin pasul cu nevoia acestora de a fi la curent cu tot ce se întâmplă în companie, fie că sunt în aeroport, în meetinguri sau la clienți. Analizele integrate privind indicatorii de performanță oferite de Business Intelligence răspuns acum nevoii de mobilitate și sunt accesibile oricând de pe tabletă sau mobil.  

Soluția dedicată managerilor - SIVECO Business Analyzer - este un tablou de bord de unde aceștia pot accesa analize multicriteriu care redau performanța companiei.

Pentru a răspunde nevoii de mobilitate a managerilor, soluţiile informatice de tip Business Intelligence, care oferă analize integrate privind indicatorii companiei, trebuie să fie accesibile oricând.

SIVECO Business Analyzer este printre cele mai eficiente sisteme informaţionale de management. Lansat în urmă cu 10 ani, sistemul oferă managerilor în activităţile de planificare, urmărire, control şi prognoză şi oferă suport informaţional pentru adoptarea strategiilor de control al costurilor şi de identificare a surselor de creştere a profitului.

De acum, tabloul de bord al companiei poate fi accesat şi de pe dispozitivele mobile (de ex. iPad, iPhone). Prin noua facilitate pusă la dispoziţia managerilor nu mai există limitări de timp şi spaţiu.

Managerii pot consulta în timp real indicatorii de performanţă ai companiei, prezentaţi sub formă grafică şi tabelară, într-o formă sugestivă, uşor de gestionat şi personalizat. Ei pot urmări de pe tabletă sau telefon zonele cu probleme din cadrul activităţii companiei şi pot naviga pentru descoperirea cauzelor. Astfel, pot fi evaluate în timp real nu doar performanţele globale ale companiei, ci şi zonele unde business-ul poate fi îmbunătăţit.

Cu ajutorul soluţiei sunt centralizate şi filtrate în mod automat informaţiile relevante pentru dezvoltarea afacerii. Practic, aceste softuri inteligente analizează şi califică volume uriaşe de date, oferind managerilor un ajutor important în fundamentarea deciziilor şi acţiunilor de business.

Managerii pot decide după ce criterii să analizeze business-ul şi în ce formă să primească datele. Analizele sunt n-dimensionale, urmărind criterii relevante pentru fiecare business: clienţi, furnizori, intervale de timp, ţări, regiuni, judeţe, oraşe, departamente, structură buget, conturi contabile, venituri, cheltuieli, tipuri de costuri, salariaţi, funcţii salariaţi, grade de pregătire, tipuri de echipamente, tipuri de intervenţii etc. În funcţie de cerinţele specifice fiecărui manager şi a verticalei de business se pot modela alţi indicatori n-dimensionali.

„Noile actualizări tehnologice ale soluţiei reduc decalajul dintre datele existente în sistemele tranzacţionale şi rapoartele agregate din sistemele de Business Intelligence - Tablou de bord. Indicatorii n-dimensionali oferă managerului imaginea afacerii în timp real (online). Sistemul configurat pentru tabletă şi telefon are facilitatea de alertare – prin email, SMS - în care managerul poate primi la intervale prestabilite rapoarte din sistemul informatic. Prin aceste noi facilităţi venim în sprijinul managerilor care folosesc curent dispozitivele mobile şi vor să fie permanent conectaţi cu ceea ce se întâmplă cu afacerea lor”, declară Ştefăniţă Ghiţă, director dezvoltare SIVECO Applications 2020.

SIVECO Romania a implementat SIVECO Business Analyzer - Tablou de bord la organizaţii publice şi private care gestionează un volum mare de date şi procese de afaceri: Dobrogea Biscuit, GRIRO, Aeroportul Timișoara, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate din România, Autoritatea Națională a Vămilor (ANV), Ministerul Educației Naţionale (MEN), Autoritatea Navală Română, Rezervaţia Biosferei Delta Dunării, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), Primăria Municipiului București, COMVEX, Instituția Prefectului Județul Botoșani,  Consiliul Județean Dâmbovița, Consiliul Județean Harghita, Compania de Utilități Publice Brăila, CERONAV  etc.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Aplicații software recomandate
SIVECO Applications 2020

Soluţia integrată de tip Enterprise Application Suite - EAS, 100% adaptată cerinţelor de business şi legislative Bazat pe experienţa de 20 ani a companiei în dezvoltarea şi implementarea de soluţii IT complexe, SIVECO Applications&nb...

Citește tot arrow_forward
AeL

Platformă de predare/învăţare şi management al conţinutului educaţional multimedia AeL – platformă completă de eLearning Bazată pe principii educaţionale moderne, AeL este o platformă modernă de instruire şi gestiune...

Citește tot arrow_forward
SIVADOC

SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania, oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informa...

Citește tot arrow_forward
Portal

SIVECO Romania facilitează transparenţa şi comunicarea prin intermediul soluţiilor informatice moderne de Portal Web. Soluţiile de tip Portal dezvoltate de SIVECO Romania se bazează pe tehnologii de ultimă oră şi pe aplicaţii software perso...

Citește tot arrow_forward
Articole IT&C similare

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward