Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

18 Mar 2015

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Una dintre cele mai cunoscute aplicații software cu rol în creșterea vânzărilor este Sales Force Automation (SFA), o variantă completă folosită de tot mai multe departamente de vânzări, marketing sau de management în vederea monitorizării, raportării și organizării echipelor și activităților de vânzări.

Ce conține o aplicație de tip SFA?

Cele mai întâlnite module ce pot fi folosite într-o astfel de aplicație sunt cele prin care sunt colectate lead-urile, supervizarea potențialilor clienți sau a portofoliului existent de consumatori activi, managementul bazelor de date de contacte, a oportunităților, a previziunilor de vânzări conforme cu activitățile desfășurate de companie.

O direcție extrem de importantă este dată de capacitatea unei astfel de aplicații de a gestiona relația dintre departamentele de marketing,  vânzări și de management, în vederea consolidării optime a unei relații cu fiecare dintre potențialii beneficiari. De asemenea, aplicațiile de tip SFA sunt extrem de utile în definirea rapoartelor personalizate, simple sau complexe, ce pot fi folosite în vederea îmbunătățirii fluxurilor de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare