Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

18 martie 2015

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Una dintre cele mai cunoscute aplicații software cu rol în creșterea vânzărilor este Sales Force Automation (SFA), o variantă completă folosită de tot mai multe departamente de vânzări, marketing sau de management în vederea monitorizării, raportării și organizării echipelor și activităților de vânzări.

Ce conține o aplicație de tip SFA?

Cele mai întâlnite module ce pot fi folosite într-o astfel de aplicație sunt cele prin care sunt colectate lead-urile, supervizarea potențialilor clienți sau a portofoliului existent de consumatori activi, managementul bazelor de date de contacte, a oportunităților, a previziunilor de vânzări conforme cu activitățile desfășurate de companie.

O direcție extrem de importantă este dată de capacitatea unei astfel de aplicații de a gestiona relația dintre departamentele de marketing,  vânzări și de management, în vederea consolidării optime a unei relații cu fiecare dintre potențialii beneficiari. De asemenea, aplicațiile de tip SFA sunt extrem de utile în definirea rapoartelor personalizate, simple sau complexe, ce pot fi folosite în vederea îmbunătățirii fluxurilor de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Conform unui studiu Kaspersky, 38% dintre utilizatori ar renunța la rețelele de socializare pentru a-și asigura confidențialitatea datelor pentru tot restul vieții

Un recent raport Kaspersky a arătat că patru din zece utilizatori (38%) ar renunța la conturile de pe rețelele de socializare pentru a fi siguri că datele lor rămân private pentru tot restul vieții. Temerile legate de protejarea confidențialității datelor în mediul digital i-au făcut pe utilizatori să fie mai preocupați de utilizarea și distribuirea informațiilor lor per...

Citește tot arrow_forward

Bitdefender: O vulnerabilitate severă în procesoare Intel permite sustragerea datelor utilizatorilor

Noua vulnerabilitate exploatează carențe critice în modul de funcționare a procesoarelor moderne și este imposibil de reparat de către producător.

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Cercetătorii Kaspersky Lab au constatat că numărul de atacuri care folosesc software periculos pentru dispozitive mobile aproape s-a dublat, în numai un an. În 2018 au existat 116,5 milioane de atacuri, comparativ cu 66,4 milioane, în 2017, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori unici afectați. În ciuda faptului că sunt atacate mai multe dispozitive,...

Citește tot arrow_forward