Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

18 martie 2015

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Una dintre cele mai cunoscute aplicații software cu rol în creșterea vânzărilor este Sales Force Automation (SFA), o variantă completă folosită de tot mai multe departamente de vânzări, marketing sau de management în vederea monitorizării, raportării și organizării echipelor și activităților de vânzări.

Ce conține o aplicație de tip SFA?

Cele mai întâlnite module ce pot fi folosite într-o astfel de aplicație sunt cele prin care sunt colectate lead-urile, supervizarea potențialilor clienți sau a portofoliului existent de consumatori activi, managementul bazelor de date de contacte, a oportunităților, a previziunilor de vânzări conforme cu activitățile desfășurate de companie.

O direcție extrem de importantă este dată de capacitatea unei astfel de aplicații de a gestiona relația dintre departamentele de marketing,  vânzări și de management, în vederea consolidării optime a unei relații cu fiecare dintre potențialii beneficiari. De asemenea, aplicațiile de tip SFA sunt extrem de utile în definirea rapoartelor personalizate, simple sau complexe, ce pot fi folosite în vederea îmbunătățirii fluxurilor de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Aplicația infectată Psiphon, folosită pentru accesarea unor pagini de internet cenzurate sau blocate, era distribuită prin magazine neoficiale și conține aceeași mostră de amenințare informatică identificată în vara lui 2018, când era încorporată într-o aplicație cu conținut destinat adulților. Dincolo de Triout, aplicația compromisă mai include și trei co...

Citește tot arrow_forward

Safetech Innovations lansează iSAM, prima soluție de securitate informatică dezvoltată in-house, în urma unei investiții de jumătate de milion de euro

 Lansarea vine după 18 luni de activitate a echipei dedicate de programatori și experți în domeniul securității informatice și o investiție de 550.000 de euro, sumă din care aproximativ 70% a fost acoperită de Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional pentru Competitivitate pentru anii 2014 – 2020.Soluția iSAM permite managerilor de securitatea...

Citește tot arrow_forward

Interviurile Softlead – De ce este esențială alegerea unei soluții de Securitate pentru compania ta?

Cu o experiență validată de clienți recunoscuți la nivel local și internațional, Sandline (compania care a dezvoltat aplicația Centraleyezer)  este un vector reprezentativ pentru industria securității datelor, anul acesta celebrând 12 ani de existență pe piața de profil. Sandline este o companie de consultanță full-service în domeniul securității, oferin...

Citește tot arrow_forward