Despre cum să ai succes în online, cu Maik Metzen, speaker la TeCOMM Bucureşti, 7-8 Mai

17 martie 2015

În cadrul TeCOMM Bucureşti, Maik Metzen dorește ca în workshop-ul susţinut să ofere multe informaţii practice despre cum să pui bazele unui magazin online de succes şi va vorbi şi despre specificul E-commerce-ului german.

Despre cum să ai succes în online, cu Maik Metzen, speaker la TeCOMM Bucureşti, 7-8 Mai

Fondatorii magazinelor online ar trebui să fie experţi în domeniul lor, să aibă foarte multe cunoştinţe despre produsele lor şi despre grupul lor ţintă. Ei trebuie ca în mod realist să evalueze sectorul lor, dar şi competiţia şi să fie capabili să identifice potenţialul.” Este sfatul oferit de către Maik Metzen, speaker în cadrul conferinţei de comerţ online TeCOMM Bucureşti, celor care intenţionează să dezvolte o afacere în mediul online. El este Managing Partner AKM3,  una dintre cele mai mari companii internaţionale SEO din Europa, care are sediul în Berlin, cu peste 100 de angajaţi care muncesc în peste 25 de ţări. De asemenea, Maik este şi co-fondator al magazinul online de trabucuri Noblego. Această afacere a ajuns ca în ultimii trei ani să devină unul dintre cele mai mari magazine online în zona vânzărilor de trabucuri din Germania.

Maik are peste 9 ani de experienţă în marketingul online, în trecut, el a muncit pentru Hitflip, Hitmeister şi Spreadshirt (Boston), iar ca speaker are o activitate semnificativă în cadrul unor conferinţe internaţionale şi scrie articole de profil.

În cadrul TeCOMM Bucureşti, Maik Metzen dorește ca în workshop-ul susţinut să ofere multe informaţii practice despre cum să pui bazele unui magazin online de succes şi va vorbi şi despre specificul E-commerce-ului german.  2014 a fost un an foarte puternic pentru Germania,  a avut una dintre cele mai mari rate de creştere a comerţului online din Europa. În continuare, în Germania în fruntea clasamentului este Amazon. Compania în sine reprezintă aproape un sfert din totalul comerţului pe internet şi creşte de două sau chiar trei ori mai repede faţă de competitori.” susţine Maik Metzen.

Acesta atrage atenţia şi asupra importanţei brandului companiei pe care o deţineţi: “De multe ori selectarea numelui brandului sau al magazinului este subestimată, sunt deja multe greşeli făcute în această zonă.  Dacă un antreprenor intenţionează să se extindă în alte ţări, brandul trebuie să fie promovat şi gândit global. De asemenea, din start totul trebuie să fie înregistrat conform legii, astfel încât mai târziu să nu apară probleme cu alte potenţiale branduri. Trebuie să fie siguri că toate domeniile şi profilul pe social media sunt vacante.”

Maik Metzen va susține un workshop în a doua zi de conferință în cadrul MarkDay (conferință conexă TeCOMM). Alături de Maik, în cadrul MarkDay vor vorbi alți 4 specialiști în marketing digital: Călin Biriș (Digital Director & Senior Partner Loopaa), Mugur Pătrașcu (Owner iLeo), Iulian Pădurariu (Managing Partner Marks), Victor Kapra (Consultant independent).

TeCOMM va avea loc în capitală în perioada 7-8 mai la Hotel Crowne Plaza. Vor fi două zile intense în care specialişti în comerţ online vor veni cu soluţii pentru afacerea ta de pe internet. TeCOMM ajunge acum la a șasea ediție la nivel național, după Cluj și Iași prin prima ediţie în Bucureşti.

Evenimentul face parte din portofoliul Libero Events.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

SAP Business One versiunea 10, ce aduce nou clientul web?

Unul dintre avantajele versiunii 10 a SAP Business One este integrarea unui nou client web. SAP şi-a propus, de ceva vreme, să ofere utilizatorilor o experienţă unitară indiferent de dispozitiv: client desktop, client web sau aplicaţie mobilă. De aceea, în versiunea 10, clientul web a fost îmbunătăţit atât ca funcţionalităţi, cât şi ca ergonomie, cuvântu...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward