Cum pot sa aibă angajații acces imediat si securizat la toate informațiile necesare pentru job?

15 decembrie 2015

De câte ori, ca angajat, a trebuit să faci ceva dar nu ai știut exact care sunt regulile sau pașii de urmat în cadrul companiei pentru care lucrezi pentru acel lucru? Sau de câte ori, ca angajator, ai văzut că personalul nu își respectă exact fișa postului sau se consumă timp prețios pentru că angajații nu știu pașii de urmat stabiliți deja în anumite proceduri de lucru? Implementarea unui sistem informatic de gestiune a datelor de personal a devenit o necesitate pe

De câte ori, ca angajat, a trebuit să faci ceva dar nu ai știut exact care sunt regulile sau pașii de urmat în cadrul companiei pentru care lucrezi pentru acel lucru? Sau de câte ori, ca angajator, ai văzut că personalul nu își respectă exact fișa postului sau se consumă timp prețios pentru că angajații nu știu pașii de urmat stabiliți deja în anumite proceduri de lucru? Implementarea unui sistem informatic de gestiune a datelor de personal a devenit o necesitate pentru companii în efortul de eficientizare a managementului resurselor umane.

Producătorul soluției de management al documentelor, activităților și de optimizare a utilizării timpului - Documenta DMS  aduce o noutate in domeniul aplicatiilor software destinate managementului resurselor umane din organizatii (publice sau private), permițând totodată arhivarea electronică a tuturor documentelor și gestionarea lor dupa un set de reguli predefinite. Practic aplicația oferă informaţii despre modul în care angajaţii îşi desfăşoară activitatea folosind calculatorul şi, implicit, despre utilizarea infrastructurii IT a companiilor. Producătorul promite că următoarea versiune a platformei ce va fi lansată în Ianuarie 2016 va veni cu ceva revoluționar pe această zonă. Potrivit INFRASOFT, noul dashbord Documenta 2016 va conține toate informațiile necesare desfășurării unui job într-un singur ecran - pornind de la procedurile de lucru aplicabile postului utilizatorului curent conectat, până la agendă, alerte, corespondență internă și emailuri.

De ce Dashbord Documenta 2016?

  • Creșterea productivității angajaților poate fi generată de reducerea timpului și a costurilor aferente proceselor de business cât și de o mai bună gestiune a documentelor de tip electronic.
  • Reducerea timpului de acces la documente prin fișiere electronice, cât și prin folosirea tipizatelor gata create în cadrul companiei respective - accesul rapid la informații ajută la un răspuns prompt în fața clienților, generând o creștere a satisfacției nevoilor acestora pe o perioadă foarte lungă, dar și la gestionarea departamentului de sesizări și reclamații.
  • Accesul facil și distribuția controlată a informației: documentele scanate permit căutarea cu ușurință a unor informații, limitând accesul pe diferite compartimente organizaționale, a departamentelor în cauză.

În acest mod, resursele sunt folosite eficient și companiile se pot concentra pe activitățile generatoare de venituri. Construită pe o platformă bine integrată, scalabilă şi ușor configurabilă, soluţia produsă de INFRASOFT ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare, cum ar fi suita Microsoft Office. Soluția poate ajuta companiile să:

  • gestioneze informațiile în mod eficient și corespunzător;
  • îndeplinească cerinţele legale;
  • gestioneze eficient site-urile web;
  • eficientizeze procesele de business.

În aceeași aplicație, pe un singur ecran utilizatorii ar urmă să aibă access rapid la documente și documentație pe diverse criterii de regăsire rapidă a informațiilor necesare pentru desfașurarea în condiții optime a activității: documente organizate automat pe client, furnizor, angajat sau proiect. Documenta DMS (www.documenta-dms.com) este o plarformă multilanguage utilizată pentru managementul documentelor, al activităților, al timpului, responsabilă de managementul integrat al tuturor informațiilor și documentelor care nu sunt gestionate deja de sistemele de tip ERP. Plarforma este produsă în România pe tehnologie JAVA și este distribuită internațional.

INFRASOFT

Infrasoft este o companie românească cu capital privat 100%, lider în România în domeniul soluţiilor de stocare, de arhivare şi management (date şi documente), având mai mult de 10 de ani de experienţă pe piaţa românească. Aplicaţiile de management al documentelor acoperă necesităţile legate de î...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Nu te lăsa îngropat în hârtii, utilizează o soluţie inteligentă de document management

Auzim și discutăm tot mai frecvent de transformarea digitală a mediului de afaceri și de necesitatea digitalizării administrației publice. Dar nu băgăm de seamă faptul că în România business-urile se derulează încă preponderent pe bază de hârtie și că documentele în format fizic sunt prezente în orice birou, chiar și după ce ștampila a fost eli...

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward