Cum pot sa aibă angajații acces imediat si securizat la toate informațiile necesare pentru job?

15 Dec 2015

De câte ori, ca angajat, a trebuit să faci ceva dar nu ai știut exact care sunt regulile sau pașii de urmat în cadrul companiei pentru care lucrezi pentru acel lucru? Sau de câte ori, ca angajator, ai văzut că personalul nu își respectă exact fișa postului sau se consumă timp prețios pentru că angajații nu știu pașii de urmat stabiliți deja în anumite proceduri de lucru? Implementarea unui sistem informatic de gestiune a datelor de personal a devenit o necesitate pe

Cum pot sa aibă angajații acces imediat si securizat la toate informațiile necesare pentru job?

De câte ori, ca angajat, a trebuit să faci ceva dar nu ai știut exact care sunt regulile sau pașii de urmat în cadrul companiei pentru care lucrezi pentru acel lucru? Sau de câte ori, ca angajator, ai văzut că personalul nu își respectă exact fișa postului sau se consumă timp prețios pentru că angajații nu știu pașii de urmat stabiliți deja în anumite proceduri de lucru? Implementarea unui sistem informatic de gestiune a datelor de personal a devenit o necesitate pentru companii în efortul de eficientizare a managementului resurselor umane.

Producătorul soluției de management al documentelor, activităților și de optimizare a utilizării timpului - Documenta DMS  aduce o noutate in domeniul aplicatiilor software destinate managementului resurselor umane din organizatii (publice sau private), permițând totodată arhivarea electronică a tuturor documentelor și gestionarea lor dupa un set de reguli predefinite. Practic aplicația oferă informaţii despre modul în care angajaţii îşi desfăşoară activitatea folosind calculatorul şi, implicit, despre utilizarea infrastructurii IT a companiilor. Producătorul promite că următoarea versiune a platformei ce va fi lansată în Ianuarie 2016 va veni cu ceva revoluționar pe această zonă. Potrivit INFRASOFT, noul dashbord Documenta 2016 va conține toate informațiile necesare desfășurării unui job într-un singur ecran - pornind de la procedurile de lucru aplicabile postului utilizatorului curent conectat, până la agendă, alerte, corespondență internă și emailuri.

De ce Dashbord Documenta 2016?

În acest mod, resursele sunt folosite eficient și companiile se pot concentra pe activitățile generatoare de venituri. Construită pe o platformă bine integrată, scalabilă şi ușor configurabilă, soluţia produsă de INFRASOFT ajută la utilizarea cu ușurință a informației de către orice utilizator prin integrarea cu instrumente familiare, cum ar fi suita Microsoft Office. Soluția poate ajuta companiile să:

În aceeași aplicație, pe un singur ecran utilizatorii ar urmă să aibă access rapid la documente și documentație pe diverse criterii de regăsire rapidă a informațiilor necesare pentru desfașurarea în condiții optime a activității: documente organizate automat pe client, furnizor, angajat sau proiect. Documenta DMS (www.documenta-dms.com) este o plarformă multilanguage utilizată pentru managementul documentelor, al activităților, al timpului, responsabilă de managementul integrat al tuturor informațiilor și documentelor care nu sunt gestionate deja de sistemele de tip ERP. Plarforma este produsă în România pe tehnologie JAVA și este distribuită internațional.

Infrasoft este o companie românească cu capital privat 100%, lider în România în domeniul soluţiilor de stocare, de arhivare şi management (date şi documente), având mai mult de 10 de ani de experienţă pe piaţa românească. Aplicaţiile de management al documentelor acoperă necesităţile legate de întregul ciclu de viaţă al unui document - din momentul în care este generat, până la stocarea şi arhivarea acestuia incluzând: servicii de gestionare a producţiei, management, arhivare, Cloud şi Centru de Date, soluţii de infrastructură IT şi soluţii de business.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul