2016 of (great) Things

15 Dec 2015

Cel mai important studiu referitor la trendul achizițiilor viitoare în segmentul software confirmă o cotă de piață de aproximativ 32% în anul 2014 pentru industriile bunurilor și serviciilor.

2016 of (great) Things

Cel mai important studiu referitor la trendul achizițiilor viitoare în segmentul software confirmă o cotă de piață de aproximativ 32% în anul 2014 pentru industriile bunurilor și serviciilor.

Piața este în continuă creștere, iar previziunile pentru următorii 3-4 ani arată o creștere importantă pentru segmentele dedicate aplicațiilor software care includ managementul depozitelor (WMS), managementul sistemelor de transporturi (TMS) și planificarea fluxurilor bunurilor, din momentul fabricării până la poziționarea acestora la raft.

Conform celui mai recent raport Technavio, piața internațională a achizițiilor software va înregistra o creștere semnificativă, fapt validat de nevoia explicită a implementării sistemelor complete de control și monitorizare a datelor de vizează fluxuri interne, comerțul și serviciile complementare, integrarea cu alte aplicații software existente.

Big Data este considerat cel mai important trend în ceea ce privește achizițiile începând cu anul 2015”, Tim Burt, Deputy Editor Leaders Magazine

Începând cu anul 2015, agilitatea achizițiilor vor fi unul dintre cele mai importante aspecte pe care se vor baza sectoarele public și privat, deopotrivă.

Cum arată trendurile și adaptările specifice ale companiilor pentru România?

  1. Sistemele software s-au pregătit pentru modificările de TVA - De la începutul anului viitor, cota de TVA de 24% scade la 20%. Modificările aduse Taxei pe Valoarea Adăugată vor avea impact în principal asupra prețurilor de vânzare, valorii stocului cu amănuntul, cât și asupra declarațiilor și jurnalelor contabile.
  2. Orientarea către aplicațiile software cu rol în automatizarea activităților de marketing online – implementarea instrumentelor de tip multichannel, ce acționează în mod integrat pe mai multe platforme distincte, în vederea creșterii ratelor de conversie în contextul acțiunilor personalizate de marketing. Cu ajutorul aplicațiilor specifice, utilizatorii pot identifica aspecte utile în creionarea avansată a profilului vizitatorilor de pe site, crearea campaniilor de e-mail marketing, integrarea acțiunilor cu un conținut optimizat și dinamic pentru website sau cu strategiile specifice de Social Media.
  3. În anul 2016 se vorbește despre un nou nivel al aplicațiilor software de tip ERP, acela al extinderii și în zona de mobile, migrarea crescută în cloud, utilizarea facilă prin actualizări ale interfețelor, în raport cu experiențele utilizatorilor, adaptarea la ecrane mai mici și la ecrane dotate cu touchscreen. Trendul dictează orientarea către dezvoltarea funcționalităților cu rol social, miza fiind creșterea ratei de engagement cu utilizatorii prin integrarea canalelor Social Media.

În 2016, conform Gartner, va crește interesul pentru:

  1. Aplicațiile sau sistemele ce au la bază automatizarea activității din cadrul organizațiilor
  2. Combinarea algoritmilor, a datelor/sistemelor de tip Analytics în contextul tehnologiilor inteligente
  3. Internet of Things
  4. Informatizarea la nivel general
  5. Arhitecturi adaptate de securitate a datelor
  6. Migrarea în cloud a datelor pentru organizațiile foarte mari, ce au exprimat reticență până în prezent
  7. Sistemele de Business Intelligence
  8. Adaptarea sistemelor de tip CRM (Customer Relationship Management) la trendurile apărute în Social Media, marketing digital sau vânzări prin lansarea unor sisteme dedicate: Social CRM, mobile CRM, cloud CRM sau CRM de tip vertical. În ceea ce privește versiunea aplicației pentru device-urile mobile, acesta va fi, cu siguranță, un must have. De asemenea, soluțiile software de tip CRM vor fi create și configurate cu o mai mare predispoziție la integrarea cu alte sisteme dedicate afacerilor, evoluând de la aplicații orientate spre acțiuni complexe de vânzări la cele integrate, ce vizează marketing și consolidarea relației cu fiecare dintre clienții din portofoliu.
  9. Generarea automatizată a lead-urilor este un instrument des întâlnit în vânzări și în departamentele de marketing actuale ale companiilor. Social Media a înțeles importanța lui și a introdus prin canalele sale modalități de generare a lead-urilor, contribuind la acest trend ascendent. Același trend este urmat și de către Softlead, prin intermediul propriului canal.
  10. Prognoza securității pentru 2016 – Expertii G Data în securitate se așteaptă ca din ce în ce mai mult infractorii cibernetici să își ofere serviciile în mod direct ca "Cyber Crime as a Service", atacând companii, autorități sau persoane fizice în funcție de dorințele clienților lor.

Cu siguranță, pe cele mai multe dintre planurile care vizează zona digital/mobile/app vor apărea trenduri și implementări derivate din experiența anterioară a consumatorilor, din noi poziționări față de piața globală sau din previziuni.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul