Cum poți scădea costurile recurente prin scanarea documentelor?

23 Jun 2020

Eficientizarea costurilor prin eliminarea printării documentelor devine o prioritate regăsită în tot mai multe companii sau departamente.

Cum poți scădea costurile recurente prin scanarea documentelor?

Care sunt beneficiile scanării documentelor?

Protejarea mediului înconjurător prin scăderea utilizării hârtiei este o temă abordată la nivel global, dar dincolo de această perspectivă a conservării naturii, companiile aleg soluțiile electronice de management al documentelor pentru a gestiona facil informațiile și pentru a facilita accesul la acele date utile într-un anumit moment.

Iată cum pot fi scăzute costurile prin scanarea documentelor:

Managementul documentelor prin folosirea unor aplicații software poate aduce o scădere a costurilor cu bugete cuprinse între 200 și 1000 de dolari/angajat.

Scanarea unui document cu o singură pagină costă în medie între 0.7$ - 0.12$, în timp ce costul mediu al unui document fizic gestionat într-un spațiu generează costuri de aproximativ 17.50$/metru pătrat (bugetul include costurile operaționale).

Care sunt cele mai importante funcționalități tehnice ale unei soluții de management al documentelor, ce include și modulul de scanare?

Costurile unei aplicații software de management a documentelor

Furnizorii soluțiilor de management al documentelor utilizează două tipuri de modele de cost: on-premise (plata se face o singură dată și include toate costurile aferente proiectului: licențe, servere, mentenanță) sau SaaS (Software as a Service – în cloud), ceea ce înseamnă că plata se face lunar.  În cazul aplicațiilor de tip Document Management, există 3 tipuri de servicii complementare ce pot fi achiziționate: implementarea propriu-zisă, training-ul și serviciile de support. În funcție de contractul agreat cu furnizorul ales, acestea pot fi incluse în planul tarifar inițial sau, adesea, sunt oferite gratuit, pentru fidelizarea clientului.

Costul unei licențe de aplicație de document management de tip enterprise pornește de la 200$/lună, în regim SaaS, aceste costuri fiind valabile pentru partenerii și furnizorii Softlead.

Citește și: Care este topul celor 5 aplicații software recomandate pentru managementul documentelor!

Ai nevoie de o aplicație software? Completează formularul de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected]

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul