Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

23 iunie 2020

  • Domina Imobiliare – investiție continuă în platforma web a agenției imobiliare
Trenduri în digitalizarea imobiliară. Studiu de caz Domina Imobiliare

Cea mai importantă agenție imobiliară din Oltenia, Domina Imobiliare, anunță lansarea unui nou set de îmbunătățiri aduse platformei web, pentru a îmbunătăți experiența de listare, căutare sau informare cu privire la ofertele din portofoliul agenției.

Noua versiune a website-ului include noi funcționalități tehnice, dar și o curatorie și o reorganizare a conținutului, astfel încât clienții și partenerii să poată folosi platforma atât ca pe un canal de comunicare cu răspuns rapid, cât și ca pe un instrument de identificare a opțiunilor potrivite de achiziție sau de închiriere.

Astfel, noul website www.domina.ro a inclus un modul de chat, prin care operatorii agenției răspund rapid cerințelor clienților, un simulator de credite bancare, pagini și secțiuni extrem de bine organizate ce prezintă serviciile agenției, informații complete despre ansamblurile rezidențiale sau despre categorii și tipologii de proprietăți. De asemenea, clienții pot utiliza zone de căutare avansată și de filtrare a rezultatelor, Domina Imobiliare devenind, astfel, mai mult decât un website de prezentare.

Dezvoltarea continuă a platformei web Domina.ro face parte din strategia noastră de răspuns oferit fidelității clienților și partenerilor noștri. Cred cu tărie că un instrument de comunicare, feedback, informare, așa cum este un website, trebuie să fie unul permanent actualizat conform nevoilor, trendurilor și cerințelor cumpărătorilor și vânzătorilor, adică publicului căruia ne adresăm și pentru care, de fapt, construim un produs online, Ruben Drăghici, Director General Domina Imobiliare. 

Conform unui studiu de piață publicat de PWC (PriceWaterHouseCoopers), ce are în vedere trendurile și previziunile pieței imobiliare din Statele Unite ale Americii și Canada pentru anul 2020, digitalizarea globală a industriei este un trend ce va penetra toate țările cu dinamică activă a acestui segment de activitate. Funcționalitățile-cheie pe care orice proprietate promovată pe o platformă web trebuie să le aibă sunt, în ordinea preferințelor respondenților următoarele: fotografiile de produs (87%), informațiile despre oferta imobiliară (85%), planul locuinței (52%), clasamentul fiind continuat de tururile virtuale (42%), de datele complete de contact ale agentului imobiliar (42%), dar și de cifre și statistici ale vânzărilor recente ale agenților, respectiv ale agenției, ca măsură de încredere (41%).

Același studiu publicat de specialiștii de la PWC includ dorința a 39% dintre respondenți de a avea date despre vecinătățile proprietății, în timp ce peste o treime dintre participanții la studiu vor să vizualizeze hărți interactive.

Creșterea apetitului pentru achiziții din partea categoriei de vârstă delimitată ca millenials este un factor decisiv al nevoii de digitalizare al platformelor online, păstrând tendințele consumului de tehnologie.

Potențialul dedicat dezvoltării industriei imobiliare este uriaș, tocmai în raport cu perspectivele pe care le aduce digitalizarea. Ceea ce este, însă, interesant în această sferă, este faptul că absorbția schimbărilor se face extrem de facil, din mers, cum s-ar spune, pentru că și segmentele de public devenite investitori, cumpărători, achizitori sau dezvoltatori au deja educație în înțelegerea oportunităților pe care le aduce tehnologia. Alexandra Roată, Managing Partner Softlead. 

Trendurile digitalizării Real Estate în anul 2020

Din punctul de vedere al tehnologiei, cele mai importante trenduri ale anului 2020 și al următorilor 5 ani includ platformele de intermediere imobiliară, aplicațiile software dedicate industriei imobiliare, platformele de crowdfunding imobiliar, tehnologiile de inteligență artificială cu rol de estimare/evaluare, aplicațiile software de tip CRM imobiliar, Big Data, soluțiile de realitate virtuală.

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Startup-ul românesc MorphL a fost selectat în Techstars Montréal AI, un program de accelerare dedicat inteligenței artificiale

Pe parcursul programului, co-fondatorii MorphL vor lucra cu mentori experimentați în IA din toată lumea, accelerând dezvoltarea platformei pentru a deservi clienți internaționali.

Citește tot arrow_forward

Startup-ul românesc Plant an App participă la renumitul accelerator de business „500 Startups” din San Francisco

Plant an App, startup românesc specializat în low-code, ce a dezvoltat o platformă pentru crearea de aplicații dedicate companiilor, participă la renumitul accelerator de business „500 Startups” din San Francisco, Statele Unite ale Americii. Compania face parte din a 26 - a Serie a programului, alături de alte 28 de startup-uri din întreaga lume, specializate prep...

Citește tot arrow_forward

JSCamp Romania revine la Bucuresti in toamna aceasta!

JSCamp Romania, evenimentul dedicat web developerilor locali si internationali, revine cu o noua editie pe 23-24 septembrie la Radisson Blu Hotel si reuneste pentru 2 zile specialisti in domeniul JavaScript din toata lumea!

Citește tot arrow_forward