Cum se creează un cadru de lucru în care angajații obțin cele mai bune rezultate

23 octombrie 2014

Analiza in timp real a competentelor angajatilor companiei si a necesitatilor lor de instruire se poate realiza eficient cu ajutorul unei solutii IT performante.

Analiza in timp real a competentelor angajatilor companiei si a necesitatilor lor de instruire se poate realiza eficient cu ajutorul unei solutii IT performante.

Componenta a sistemului SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, solutia informatica pentru Managementul Performantei Angajatilor (MPA) vine in ajutorul managerilor din orice companie, personalului din departamentul de Resurse Umane, precum si angajatilor din cadrul organizatiei. Utilizand MPA pe platforma cloud, datele privind personalul companiei sunt gestionate la nivel central, putand fi accesate de toti utilizatorii autorizati cu ajutorul unui browser web.

Aplicatia genereaza o imagine clara a nivelului de pregatire a angajatilor si a modului in care competentele lor corespund cerintelor joburilor. Practic, sistemul acopera toate aspectele legate de managementul performantei salariatilor, incluzand proceduri automatizate, accesul la istoricul informatiilor, analize comparative sau statistice, generate la cererea utilizatorilor. Sistemul da informatii obiective privind nivelul de implicare a salariatilor, modul in care acestia isi rezolva sarcinile de serviciu si in ce masura respecta termenele de indeplinire a sarcinilor. Mai mult, el asigura pastrarea intregului istoric informational on-line, pe care il pune la dispozitia utilizatorilor autorizati.

Datele sunt procesate in timp real, fundamentand analize precum evolutia performantei in timp, asignarea competentelor pe niveluri de competente si pozitii ocupate in cadrul organizatiei; structura fortei de munca si necesitatile de instruire.

Nu in ultimul rand, folosind suportul informatic asigurat de aplicatia MPA, se poate crea un sistem de examinare si evaluare a performantelor personalului.  Parte componenta a solutiei integrate SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, aplicatia pentru Managementul Performantei Angajatilor poate colabora si cu alte aplicatii existente deja in mediul de lucru curent, pentru a simplifica procedurile birocratice si procesul de luare a deciziei.

Eficienta acestui sistem se bazeaza pe expertiza acumulata de SIVECO Romania in peste doua decenii de furnizare si implementare de proiecte informatice integrate pentru beneficiari din domenii foarte diferite de activitate.

„Capitalul uman reprezinta cel mai important avantaj competitiv al unei companii de succes. Angajatii bine instruiti, care isi cunosc atributiile si le indeplinesc cu profesionalism, contribuie la expansiunea afacerii. De aceea, am dezvoltat sistemul informatic de Management al Performantei Angajatilor, cu ajutorul caruia managerii creeaza un cadru de lucru potrivit competentelor angajatilor”, spune Stefanita Ghita, director dezvoltare SIVECO Applications 2020.

SIVECO Romania SA

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări ...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Monitorizarea fermelor direct de pe telefon - control mai bun cu ajutorul tehnologiei

Inovația tehnologică este motorul din spatele agriculturii de precizie

Citește tot arrow_forward

Costurile Ascunse ale Managementului Manual al Contractelor

Știai că automatizarea managementului contractelor îți poate crește profitabilitatea anuală cu până la 9%?

Citește tot arrow_forward