De ce folosesc companiile Agile Testing?

12 septembrie 2014

În industria software, termenul agile se referă la tipologiile de management ce au rolul de a uni echipele, apelând la un set comun de principii de colaborare, flexibilitate, simplitate, transparență și de reacție la feedback-ul întregului proces de dezvoltare al unui nou proiect sau produs.

În industria software, termenul agile se referă la tipologiile de management ce au rolul de a uni echipele, apelând la un set comun de principii de colaborare, flexibilitate, simplitate, transparență și de reacție la feedback-ul întregului proces de dezvoltare al unui nou proiect sau produs. Agile Testing, în general, reprezintă testarea software pentru descoperirea problemelor (bug-uri) sau pentru îmbunătățirea performanței.

În ultimul deceniu, Agile Testing  s-a transformat dintr-o tehnică rar întâlnită în companii, într-una de tip mainstream, așa cum le-ar plăcea programatorilor să o numească, aflată în continuă creștere. Pe măsură de devenea tot mai cunoscută, testarea Agile părea să fie, de fapt, un substitut al design-ului de produs, mai ales în contextul aplicațiilor software. Cu siguranță, este vorba despre o eroare, iar specialiștii insistă de diferențele clare dintre cele două.

Avantajele Agile

Conform afirmațiilor făcute de expertul în testarea de software Scott Barber, între anii 1979 și 1985 toate companiile au început să codifice procesele de producție în cascadă, metodă folosită de către industriile de fabricație pentru zeci de ani. Într-o abordare în cascadă,  orice persoană implicată în proiect este reprezentată într-o serie de pași ce pornește de la implementarea cerințelor și până la final.


Sursa: Wikimapia

După cum se poate vedea în diagrama de mai sus, înte procesele cascadă "de proiectare" și "etapele de punere în aplicare" există "verificarea" și etapele "de întreținere". Această diviziune a atribuțiilor între dezvoltatorii de software și testerii software, precum și poziționarea lor ca entități separate, la diferite puncte de-a lungul unui ciclu de producție, este una dintre problemele fundamentale  pe care Agile dorește să le rezolve.

În testarea cu ajutorul metodei Agile, există puține aderențe rigide la cerințele de documentare conform unor itemi de verificare. Scopul, în schimb, este de a face pur și simplu ceea ce este necesar în orice moment pentru a satisface cererile unui client, înlocuind documentele cu întâlniri directe. Într-o companie Agile, toată lumea se așteptă să colaboreze îndeaproape, indiferent de rolul ocupat, pentru a atinge un singur scop: un produs software optim și performant, ce îndeplinește toate specificațiile esențiale cerute de client sau de designer.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

ScarCruft: Un grup de limbă coreeană creează malware capabil să identifice dispozitivele Bluetooth conectate

Cercetătorii Kaspersky Lab care monitorizează activitatea ScarCruft, un grup experimentat de atacatori, de limbă coreeană, au descoperit că grupul testează și creează noi instrumente și tehnici și își extinde atât gama, cât și volumul de informații colectate de la victime. Printre altele, grupul a creat un cod capabil să identifice dispozitive Bluetooth conectate....

Citește tot arrow_forward

Particularitățile unui WMS dedicat industriei de distribuție

Succesul companiilor de distribuție depinde de acuratetea și eficiența informațiilor de care dispune managementul, de controlul costurilor și satisfacția clienților. Permanenta presiune impusă de clienți impun implementarea și utilizarea unui sistem de management în cadrul depozitelor, care să permită automatizarea proceselor de efectuare a operațiunilor de recepție, livrare ș...

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward