De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018? 4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM

25 Jan 2018

Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation.

De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018?  4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM

O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocări și situații care le arată cât e de important să fie la curent cu toate tool-urile, informațiile reale din industrie și mijloacele care să-i ajute să-și dezvolte afacerea.

În eCommerce, se mizează pe tehnologii avansate, capabile să personalizeze experiența fiecărui client în parte. Magazinele online trebuie să țină pasul cu cele mai noi tehnologii de optimizare, iar anul 2018 anunță o serie nouă de trenduri în eCommerce-ul din România.

 

1.Inteligența Artificială

Prezentă și stabilă în ultimii ani în toate industriile, inteligența artificială redefinește procesul de eCommerce. Marketingul bazat pe analiza datelor de către algoritmii deep learning poate estima valoarea coșului de cumpărături și nu numai.

Un astfel de exemplu este matricea de Inteligență Artificială Cognitivă creată de Retargeting.biz, care se va lansa oficial în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo.  Aceasta permite analiza comportamentului colectiv, crearea unor ipoteze privind produsele recomandate și validarea sau invalidarea ipotezelor respective. Practic, se atinge aspectul esențial pentru orice proprietar de magazine online: direcționarea clienților spre finalizarea mai multor tranzacții și personalizarea site-ului nu doar item to item (la nivel de produse) cât și item to user (la nivel de produse și de profil al clientului).

“Suntem prima companie din Romania care implementează Inteligenta Artificiala congitivă pentru recomandarea de produse, ce ne permite să identificăm cu o acuratețe de peste 80% care sunt produsele pe care un vizitator le va cumpăra - în mai puțin de 5 clickuri pe site”, declară Rareș Bănescu, CEO Retargeting.Biz, care va fi prezent în cadrul TeCOMM eCommerce Conference&Expo în 7-8 martie.

2.Marketerii de top încheie parteneriate cu Google

În ziua de astăzi, consumatorii se așteaptă să primească ajutor specializat la orice pas. Informația are puterea de a aduce sau a pierde clienți, iar Google este locul către care oamenii gravitează pentru ajutor specializat. Marketeri de top fac parteneriate cu Google ca modalitate de a câștiga inimile consumatorilor și de a rămâne în mintea acestora.

Pe scena TeCOMM urcă Marcin Misztal, Head of Channel Partnerships Development CEE @ Google Marketing Solutions care vorbeste despre marketing în era asistenței.

Marcin a ocupat timp de 6 ani rolul de consultant la The Boston Consulting Group și A.T. Kearney, iar de 4 ani ajută partenerii Google să dezvolte soluții de afacere unice și accesibile în digital advertising prin integrarea AdWords în ofertele lor de produs.

  1. Add-uri pe produsele adăugate în coș sau pe produsele de cross-sell, ceea ce în Romania nu se puteau realiza până în acest moment, din cauza limitărilor tehnice.

Implementarea în Google cât și Facebook pe API pentru reclame create dinamic și personalizat oferă access la câteva features noi cum ar fi optimizarea în timp real a reclamelor după parametri ca ROI sau CPA” declară Rareș Bănescu.

  1. Creșterea vânzărilor prin lookalike audience

Fiecare magazin online are ca obiectiv vânzări mai mari și cât mai mulți clienți finali. Audiențele asemănătoare ajută magazinele online să ajungă la persoane care sunt similare sau asemănătoare cu audiențele care sunt deja interesate de businessul lor.

În cadrul evenimentului TeCOMM proprietarii de magazinele online află cum pot crește rata de conversie a vizitatorilor și a clienților existenți ai magazinului astfel încât să își crească atât veniturile cât și ROI-ul generat alături de Kiril Dinov, Chief Business Development Officer la Retargeting.Biz

În ultimii 6 ani, Kiril a deținut rolul de Marketing și Country Manager pe varii proiecte pentru regiunea CEE cum ar fi Stilago by Studio Moderna, FashionGroup, Click4Fashion by Massimo Plus, Tempo Stores și multe altele. Din 2016, Kiril activează ca International Business Developer pentru Retargeting.Biz

Printre profesioniștii eCommerce care au confirmat prezența în cadrul noii ediții a evenimentului TeCOMM se află reprezentanți eBay, Google, CitiBank, Exponea precum și reprezentanți a celor mai importante magazine online din România.

TeCOMM, evenimentul premium de eCommerce

Industria de comerț electronic are un uriaș potențial de creștere, atât din perspectiva pieței, cât și a resursei umane ce se formează în domeniu, iar cifrele confirmă acest lucru. TeCOMM eCommerce Conference&Expo a reunit în ultimii 7 ani peste 2500 de participanţi și a inclus peste 300 de prezentări, workshop-uri şi dezbateri susținute de peste 350 de speakeri naţionali şi internaţionali.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul