Utilizarea aplicațiilor mobile – creștere de doar 6% în 2017

24 Jan 2018

Conform celui mai nou studiu de piață publicat de compania Flurry pentru anul 2017, consumul aplicațiilor mobile a crescut cu doar 6 procente, dar cu o diversificare substanțială a obiceiurilor de utilizare, în timp ce în 2016 creșterea era de 11%.

Utilizarea aplicațiilor mobile – creștere de doar 6% în 2017

Cu un timp mediu de utilizare de 5 ore pe zi, categoria de Shopping a aplicațiilor mobile este în creștere cu 54% față de anul precedent, utilizatorii simțindu-se mult mai confortabil cu ideea achizițiilor de pe device-uri mobile sau cu ideea folosirii portofelelor digitale.

Aplicațiile ce fac parte din categoria muzică, media și divertisment se poziționează pe locul al doilea în topul creșterii consumului (43%), în timp ce aplicațiile de tip Lifestyle au o scădere a consumului cu 40%, iar cele din zona de Gaming o scădere de aproximativ 15%.

Din punctul de vedere al sistemelor de operare preferate, iOS domină clasamentele pentru anul 2017, cu o cotă de piață de 34%, fiind urmat de Samsung și la mare distanță de Huawei și Xiaomi, LG, Sony și Lenovo.

Viziunea de business derivată din aceste date

Deși o sesiune de utilizare a unei aplicații și-a schimbat datele, este extrem de evident faptul că tehnologia mobilă face parte din viața utilizatorilor și devine parte din aceasta. Așadar, companiile dezvoltatoare de aplicații trebuie să urmărească piața de consum, trendurile, să anticipeze și să monitorizeze schimbări de paradigmă digitală pentru ca mai apoi să construiască aplicații și tehnologii utile pentru fiecare segment și profil de utilizator activ.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul