Despre dezvoltarea produselor și afacerilor durabile, instrumente pentru dezvoltatorii web și tehnologiile viitorului la How to Web 2013

03 octombrie 2013

Ediția 2013 a How to Web se desfășoară în jurul conceptului cheie "Să creștem împreună", un îndemn ce pune în perspectivă dezvoltarea industriei tech locale și regionale în anii viitori. Pe 20 şi 21 noiembrie, peste 40 de vorbitori internaţionali de excepţie de pe 4 continente vor sosi la Bucureşti pentru a-și împărtăși experiența cu o audiență estimată de peste 800 de persoane.

Despre dezvoltarea produselor și afacerilor durabile, instrumente pentru dezvoltatorii web și tehnologiile viitorului la How to Web 2013

Ediția 2013 a How to Web se desfășoară în jurul conceptului cheie "Să creștem împreună", un îndemn ce pune în perspectivă dezvoltarea industriei tech locale și regionale în anii viitori. Pe 20 şi 21 noiembrie, peste 40 de vorbitori internaţionali de excepţie de pe 4 continente vor sosi la Bucureşti pentru a-și împărtăși experiența cu o audiență estimată de peste 800 de persoane. Aceștia vor discuta despre modul în care pot fi dezvoltate produse și servicii de succes în sfera tehnologiei, la scară globală.

How to Web 2013 va explora conceptul central: „Să creştem împreună!”, care propune drept subiect de dezbatere dezvoltarea de companii, produse și servicii durabile în sfera tehnologiei, alături de valorificarea contextului local ca punct forte. Participanții vor avea ocazia să descopere aplicații concrete ale tehnologiilor și instrumentelor dedicate dezvoltatorilor web, dar vor avea acces și la prezentări despre tehnologiile viitorului care influențează schimbările de paradigmă sau metodologiile de UX/UI.

În cadrul secțiunilor de început ale fiecărei zile de conferință, prezentările principale vor aborda teme precum inovația și modul strategic în care pot fi dezvoltate companiile de tehnologie pe termen lung, pentru a aduce beneficii durabile atât fondatorilor, cât şi societăţii. Aceste teme vor fi abordate de vorbitori precum Thomas Hartwing (CTO şi Co-Fondator al King.com, una dintre cele mai importante companii de gaming din lume, care se pregătește pentru listarea la bursa din SUA) sau Paul Ford (VP şi CEO SoftLayer, companie de infrastructură achiziţionată de IBM cu 2 miliarde USD la începutul anului).

Adii Pienaar (Co-Fondator şi ex-CEO Woo Themes, liderul mondial în crearea de teme şi plugin-uri pentru Wordpress), din Africa de Sud, și Kei Shimada (Director of Business Development la Dentsu), din Japonia, vor urca pe scenă pentru a vorbi despre experiența dezvoltării de inovație și afaceri globale ”de la capătul lumii”.

Tal Siach (Co-Fondator şi CMO Visual.ly, cea mai mare comunitate de infografice şi vizualizare de date din lume, ce are un centru de dezvoltare în Cluj), Michael Levit (Fondator Spigot, startup ce are centrul de dezvoltare în București) şi Peter Brodsky (fost Director al centrului R&D al SoundCloud din Sofia) vor participa într-un panel în care vor dezbate opțiunea companiilor de a folosi resursele umane din zona Europei de Sud-Est pentru dezvoltarea tehnică a produselor lor.

Experienţa utilizatorilor în folosirea unui produs sau serviciu este fundamentală pentru succesul unui produs tech la nivel global. Despre acest lucru vor vorbi la How to Web Alex Hunter (CEO Rushmore, de asemenea fost director al departamentului de marketing online al Virgin Group global) şi Ştefan Szakal (CEO şi Co-Fondator X3, cel mai apreciat studio de creaţie din România).

Pe partea de tehnologie, Philipp Kandal (Co-Fondator şi CTO Skobbler) şi Simon Stewart (Software Engineer Facebook si membru de bază al echipei ce dezvoltă Selenium) vor vorbi despre big data, rolul testării automate şi inovațiile Facebook pentru Android.

Tehnologiile şi instrumentele practice pentru programatorii web vor fi dezbătute pe larg într-un panel de discuţii din care vor face parte Martyn Davies (Developer Evangelist al SendGrid şi specialist in APIs), John Webb (Marketing Director for Startups and Developpers la Rackspace) şi Michael Wawra (Developer Evangelist la Twilio).

In incheierea conferintei, Christopher Martin (Senior Manager al Bosch) va sustine un discurs despre tehnologiile viitorului, deschizand astfel orizontul asupra a ceea ce ne putem astepta de la discuţiile despre zona de tehnologie din anii ce vor urma.

Pe parcursul celor două zile, scena a doua a conferinței va găzdui discuții despre finanțarea afacerilor aflate la început de drum, în compania reprezentaților unor acceleratoare de afaceri și fonduri de investiții active în regiune, precum Sitar Teli (Managing Partner, Connect Ventures), Jure Mikuz (RSG Capital), Mihai Sfintescu (3TS), Jon Bradford (Managing Director, TechStars), Carlos Espinal (Partner, Seedcamp), Dylian Dimitrov (Eleven Startup Accelerator) sau Lyuben Belov (LAUNCHub).

În paralel cu How to Web 2013 se va desfăşura o nouă ediţie a Startup Spotlight, competiţie şi program de mentorat adresat celor mai inovatoare 32 de start-up-uri din regiune. În cadrul programului, echipele participante vor avea acces la workshop-uri dedicate, sesiuni de mentorat, întâlniri private cu investitori și specialiști, precum și la premii în valoare totală de 20.000 USD, ce vor fi câștigate în urma evaluării proiectelor și a pitch-urilor ce vor fi susținute pe scenele How to Web.

Agenda detaliată a evenimentului, lista tuturor vorbitorilor confirmați și detaliile despre achiziționarea biletelor pentru conferință sunt disponibile la http://howtoweb.co.  Echipele de antreprenori inovatori care îşi doresc să participe la Startup Spotlight pot aplica online la http://startupspotlight.co, pana pe 20 octombrie. Participarea la competiţia şi programul de mentorat pentru startup-uri este gratuită pentru cei 32 de finalişti care vor fi selecţionaţi de un juriu format din experţi internaţionali. How to Web este un eveniment dezvoltat cu susţinerea IXIA, X3, SoftLayer, Twilio şi Enterprise Ireland.

Mediatizarea evenimentului este asigurată de parterii media principali Prove PR, Digi TV, Adevărul, Forbes România, Capital, Wall-Street.ro, Evenimentul Zilei, DAS Cloud, Revista Cariere, Ctrl-D, Start-ups.ro şi Entrpreneur.bg, si de partenerii media Economy.bg, Newtrend.bg, Digijtale, IT Dogadjaji, CEE Startups, Invendor.hu, Goal Europe, Akcees, IQ Ads, Computer World, PC World, Business Cover, Tech Cover, Business Woman, Gadget & Trends, Comunicaţii mobile, Market Watch, Business Review, Manager Express, România Liberă, Comunicatedepresă.ro, Zelist, Ejobs, Softlead şi Today Software Magazine.

Despre How To Web

How to Web se adresează inovatorilor în tehnologie, antreprenorilor web, dezvoltatorilor de produse și servicii în zona web, companiilor de outsourcing interesate de inovație, investitorilor și tuturor celor interesați de impactul tehnologiei asupra modului în care este modelat viitorul. Mai multe detalii despre evenimentul de anul acesta, precum și lista actualizată a vorbitorilor confirmați sunt disponibile pe site-ul conferinței: www.howtoweb.co.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

În apropierea zilei de Sfântul Valentin, experții Kaspersky Lab au detectat o creștere accentuată a activităților de phishing, infractorii oferindu-le utilizatorilor diverse produse romantice. Numărul total de încercări ale utilizatorilor de a vizita site-uri web frauduloase care au o temă romantică, detectate și blocate în prima jumătate a lunii februarie, s-a d...

Citește tot arrow_forward

Kaspersky Lab protejează companiile care folosesc tehnologia blockchain împotriva atacurilor cibernetice și a fraudei

Kaspersky Lab a lansat noi pachete de servicii destinate companiilor care lucrează în industria blockchain și în cripto-economie. Proiectele de atragere de capital (ICO / STO) și casele de schimb de criptomonede au acum la dispoziție servicii personalizate, cum ar fi evaluarea securității site-ului și a aplicațiilor, training în domeniul securității, protecție îm...

Citește tot arrow_forward

Compania românească Cyber Smart Defence deschide birouri în Dubai (UAE) și Maryland (USA)

Cyber Smart Defence (CSD), cea mai dinamică companie de securitate cibernetică fondată și condusă de antreprenori români, se află în al treilea an consecutiv de dublare a cifrei de afaceri. 

Citește tot arrow_forward