Divizia de digital marketing Zitec a înregistrat o creștere de peste 40% anul trecut

24 mai 2018
Zitec, furnizor major de soluții de afaceri, servicii digitale și produse tehnologice personalizate din România, a înregistrat în 2017 o creștere de peste 40% pe segmentul digital marketing, completând portofoliul cu 17 clienți noi. Pentru anul 2018, divizia digitală și-a propus obținerea certificării Google Analytics Partner acordată companiilor cu experiență dovedită în soluțiile Google de analiză și statistici.

Anul 2017 a însemnat pentru echipa de digital marketing Zitec și consolidarea parteneriatului cu Google, prin proiectul comun "Atelierul Digital" care își propune "digitalizarea" antreprenorilor și IMM-urilor din București, Iași, Brașov, Constanța, Timișoara și Cluj, subliniind importanța online-ului pentru afacerile lor. Totodată, în 2017, Zitec a devenit Google Premier Partner, certificare oferită partenerilor de top care au demonstrat calificarea și experiența AdWords, au îndeplinit cerințele privind bugetele alocate, au creat venituri către agenție și clienți și și-au dezvoltat baza de clienți.

"În divizia de digital marketing Zitec urmărim o abordare dinamică a proiectelor și răspundem nevoilor clienților prin soluții creative și eficiente, cu optimizări continue. Ne-am propus mereu să construim proiecte și parteneriate de succes, astfel încât să creștem sănătos alături de clienții noștri. Avem în portofoliu colaborări de durată, precum cele cu Groupama, City Grill și TechSoup, iar în 2017 ni s-au alăturat 17 clienți noi, dintre care Smart ID, Constantin Nautics și Carpet&More", declară Alexandru Lăpușan, CEO și fondator Zitec.

Zitec oferă servicii de digital marketing încă din 2009, având o echipă puternică ce beneficiază de suportul tuturor celorlalte linii de business, lucru ce oferă clienților serviciilor de digital marketing Zitec acces ușor la soluții end-to-end în lumea digitală. Specialiștii intervin în cadrul proiectelor prin analiza potențialului și a oportunităților existente și traduc informațiile obținute în strategii personalizate de marketing digital și obiective măsurate în timp real.

Creșterea înregistrată de către divizia de digital se încadrează într-un trend ascendent la nivelul întregii companii, care a încheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, în creștere cu 28% față de rezultatele obținute în 2016, a deschis un nou birou la Brașov și a crescut echipa la 160 de specialiști în dezvoltare software și marketing digital.  

Despre Zitec

Lider pe piața IT din România, cu birouri în București și Brașov, Zitec este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, precum și servicii de digital marketing.

Zitec este una dintre puţinele companii româneşti certificată Microsoft ISV Gold, Microsoft Cloud Gold, Amazon AWS Technology Partner și Google Cloud. Compania are, totodată, cel mai mare număr de specialiști certificați Zend (The PHP Company) din România.

Zitec a fost inclusă în “TOP 20 angajatori din IT” de către Revista Biz şi a fost premiată la Gala ANIS în 2016 cu premiul “Software Outsourcing Project of the Year” pentru soluția “Depanero Back-Office”. În 2018, serviciile livrate de Zitec clientului „PPT Prețuri Pentru Tine” i-au adus acestuia premiul ”Client of the Year”, iar campania de donare de sânge la birou lansată de Zitec la nivel național - #cei1024 - a câștigat premiul “CSR Project of the Year”.

 

divizia-de-digital-marketing-zitec-a-inregistrat-o-crestere-de-peste-anul-trecut-2 

2018-05-24 14:43:50 

Divizia de digital marketing Zitec a înregistrat o creștere de peste 40% anul trecut

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot