elefant.ro alege platforma Intershop pentru a-și dezvolta operațiunile în următorii ani

24 mai 2018
Magazinul online elefant.ro anunță încheierea unui parteneriat cu compania germană Intershop în urma căruia retailerul online va migra pe o nouă platformă eCommerce ce va permite dezvoltarea sa în următorii ani, atât pe plan local cât și internațional.

Mai mult, în urma colaborării cu Intershop, elefant.ro va oferi în curând clienților săi o experiență de cumpărături online superioară, adaptată la nevoile în creștere ale acestora și la tendințele globale din comerțul digital.

“Prețuim foarte mult pe fiecare dintre cei un milion și jumătate de clienți pe care îi avem, iar securitatea datelor lor personale și experiența pe care o au atunci când decid să cumpere produsele preferate de pe elefant.ro sunt prioritare pentru noi. Din aceste motive am decis să alegem un partner tehnologic care aduce cu sine o experiență de peste 25 de ani construită la nivel global, împreună cu branduri de top”, explică Sergiu Chircă, CEO al elefant.ro.

În selectarea partenerului tehnologic Intershop au contat atât experiența globală a companiei, dar și tehnologia cu ADN german, o piață mult mai dezvoltată în domeniul comerțului digital și care a acordat mereu un interes crescut securității. Migrarea pe noua platformă tehnologică este estimată a fi finalizată în decurs de 4-5 luni.

Intershop este un pionier al domeniului eCommerce și unul dintre cei mai mari furnizori tehnologici din această industrie, cu o experiență de peste 25 de ani în furnizarea de soluții pentru creșterea vânzărilor online și mai mult de 300 de clienți la nivel global. Printre clienții Intershop se numără HP, BMW, Deutsche Telekom, Intersport, Miele, Penti, Xerox, Schneider Electric ș.a. Compania, cu sediul în Germania, are mai multe birouri în Europa, dar și în Statele Unite, Australia și Honk Gong.

elefantro-alege-platforma-intershop-pentru-a-si-dezvolta-operatiunile-in-urmatorii-ani 

2018-05-24 19:54:17 

elefant.ro alege platforma Intershop pentru a-și dezvolta operațiunile în următorii ani

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

citeste tot

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

citeste tot

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

citeste tot