Dropbox anunță integrarea cu Salesforce

11 martie 2018

Dacă săptămâna trecută Dropbox anunța un parteneriat extrem de interesant cu Google, ieri compania face publică integrarea cu Salesforce. 

Dropbox anunță integrarea cu Salesforce

Întrucât 50% dintre utilizatorii Dropbox aveau deja și suita G, care include Google Drive, Docs, Drive, Calendar (gândit ca un pachet business) ce nu puteau fi stocate până în prezent pe Dropbox, fapt ce implica setarea unui cont Google Drive. Prin acest parteneriat, Dropbox continuă să investească în noi instrumente cu rol de colaborare, după ce le-a oferit utilizatorilor săi acces la funcționalități extinse prin asocierea cu Microsoft, Autodesk sau Adobe. 

Serviciul Dropbox a fost lansat în 2007 și a obținut finanțări de peste 600 de milioane de dolari de-a lungul timpului.  În prezent, compania nu este încă profitabilă, anul trecut înregistrând pierderi de 112 milioane de dolari (cu toate acestea, creșterea este una vizibilă, întrucât în anul 2016 pierderile au fost estimate la 210 milioane, aproape dublu).

Modelul de business al Dropbox este unul de tip Freemium, având aproximativ 11 milioane de utilizatori plătitori, raportat la un total de 500 de milioane înregistrați care folosesc în mod gratuit serviciile în cloud. În medie, un user plătește aproximativ 111.91 dolari.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Cum schimba tehnologiile practicile de management ale resurselor umane?

Tehnologia schimba in mod fundamental modul in care departamentele de resurse umane mentin relatiile cu angajatii, organizeaza documentele si analizeaza performantele echipelor. Folosite eficient, sistemele software fac munca specialistilor din domeniul resurselor umane mult mai productiva si sporesc gradul de multumire a angajatilor. Sa vedem cum au transformat tehnologiile practicile de manageme...

Citește tot arrow_forward

Care sunt industriile în care digitalizarea este primordială în această perioadă?

Într-o perioadă în care angajații și companiile descoperă tot mai mult beneficiile work from home, optimizarea proceselor de lucru, precum și digitalizarea celor mai importante industrii aflate în interacțiunea directă consumator – producător/comerciant sunt esențiale și se află în topul intereselor clienților Softlead.

Citește tot arrow_forward

Una dintre cele mai complexe operațiuni de spionaj pe Android: Mandrake a rămas nedectat timp de patru ani în aplicații din magazine oficiale

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au identificat o nouă amenințare informatică, denumită Mandrake, care infectează dispozitive cu Android ale unor victime atent alese cu scopul de a le spiona și de a le goli conturile bancare.

Citește tot arrow_forward