Spotify vine în România

12 martie 2018
Spotify, cel mai important serviciu de streaming muzical din lume, se lansează astăzi în România, pentru a oferi o experiență muzicală revoluționară, complet unică, ce poate fi personalizată în detaliu în funcție de preferințele fiecărui utilizator.

Spotify, cel mai important serviciu de streaming muzical din lume, se lansează astăzi în România, pentru a oferi o experiență muzicală revoluționară, complet unică, ce poate fi personalizată în detaliu în funcție de preferințele fiecărui utilizator.

Cu o comunitate globală ce numără peste 159 de milioane de membri, Spotify, cel mai important serviciu de streaming muzical din lume, se lansează astăzi în România, pentru a oferi o experiență muzicală revoluționară, complet unică, ce poate fi personalizată în detaliu în funcție de preferințele fiecărui utilizator.

Spotify oferă posibilitatea de a căuta, descoperi, alcătui playlist-uri şi construi propria colecție muzicală, dar și de a distribui conținutul preferat către prieteni. Spotify vine astăzi în România pentru a oferi o selecție excepțională de titluri locale și internaționale, reunite într-o bază de date de peste 35 de milioane de melodii, disponibile atât pentru utilizatorii variantei gratuite, dar şi celor care au optat pentru varianta Premium.

“Suntem extrem de entuziasmați să lansăm astăzi Spotify în România şi să oferim o experiență muzicală revoluționară”, spune Przemek Pluta, Markets Operations pentru Europa de Sud-Est în cadrul Spotify. El a adăugat: “Grație unei selecții muzicale uriașe, de peste 35 de milioane de melodii, recomandărilor atent personalizate şi celor mai bune playlist-uri alcătuite de experți în domeniu sau utilizatori pasionați, Spotify face din descoperirea muzicii preferate o activitate mai simplă ca niciodată.”

Cele mai bune playlist-uri

Pe Spotify poți găsi muzica perfectă, indiferent de gusturi sau starea de spirit. Utilizatorii din România au acces instant la o varietate de playlist-uri globale, alcătuite de experți și actualizate în mod constant, dar pot descoperi şi alte milioane de playlist-uri internaționale, aparținând Spotify sau altor iubitori ai muzicii.

Opţiuni revoluționare de căutare şi personalizare

Unul dintre principalele atuuri ale serviciului Spotify este personalizarea, ce permite fanilor să găsească muzica preferată în cel mai simplu mod, dar și să descopere noi piese și artiști, în baza preferințelor și a modului în care obișnuiesc să asculte muzică. Când un utilizator nou se alătură comunităţii Spotify, el este invitat într-un proces numit ‘Taste Onboarding’, ce ajută Spotify să înţeleagă mai bine muzica pe care acesta o apreciază.

Căutarea personalizată ce include opțiuni precum Daily Mix (o serie de playlist-uri ce îmbină melodiile preferate cu noutăţi ce ar putea fi pe gustul utilizatorului), Release Radar (un playlist format din melodii noi, în baza artiştilor cei mai ascultaţi, conţinut actualizat în fiecare zi de vineri) şi Discover Weekly ( un playlist creat în funcţie de obiceiurile specifice utilizatorului, disponibil în curând) aduc muzica preferată mai aproape ca niciodată.

Ascultă în timp ce te joci

Graţie conectivităţii dintre Spotify şi PlayStation Music™, utilizatorii se pot bucura de o experienţă specială, ascultând muzică pe consola PlayStation 4. Spotify poate reda orice melodie, album sau playlist la cerere, chiar şi ca fundal sonor în timpul jocului, prin varianta gratuită a serviciului, sau un conţinut audio fără reclame, la o calitate înaltă, oferită de varianta Premium.

Spotify mai oferă:

  • Playlist-uri dedicate unor genuri muzicale sau stări de spirit: din secţiunea Browse pot fi selectate o varietate de playlist-uri precum Hip-Hop, Pop, Rock, Gaming, Sleep, Dinner, Kids, Focus şi multe alte.
  • Calitate excelentă a conţinutului audio – până la 320 kbit/s.
  • Accesibilitate superioară prin Spotify Connect - folsește Spotify pe boxe, TV sau în maşină
  • Socializare la nivelul următor:
  • Integrare unică, ce permite distribuirea conținutului prin Facebook sau Twitter, precum şi prin Messenger (in-app)
  • Playlist-urile colaborative pot fi alcătuite sau distribuite prin Facebook Messenger
  • Melodiile preferate sau playlist-urile alcătuite pot fi distribuite din aplicație, astfel încât orice utilizator să devină un potențial influencer
  • Clasamente muzicale globale. Clasamente locale vor fi disponibile în curând.
  • Muzică disponibilă oricând: aplicaţia Spotify rulează atât pe dispozitive mobile, cât şi pe laptop, PC sau tabletă.
  • Muzică disponibilă oriunde: Wi-Fi & boxe Bluetooth, TV, Google Chromecast şi PlayStation4® şi PlayStation3®, folosind aplicația Spotify ca telecomandă.
  • Multitasking: melodiile pot fi ascultate de pe dispozitivele mobile, chiar şi atunci când aplicația rulează în background.

La nivel global, Spotify a schimbat modul în care artiştii şi iubitorii muzicii interacţionează. Artiştii vor ca muzica lor să fie cunoscută, iar Spotify a reuşit să îi facă populari în rândul a milioane de oameni din întreaga lume.

În plus, Spotify a adus peste 8 miliarde de Euro industriei muzicale de la lansarea serviciului, în 2008. Odată cu intrarea pe piaţa din România, Spotify va fi disponibil în 65 de pieţe din întreaga lume.

Pentru a te bucura de muzică exact aşa cum îţi doreşti, descarcă acum aplicaţia prin Google Play sau App Store, vizitând www.spotify.com

 

spotify-vine-in-romania 

2018-03-12 19:08:25 

Spotify vine în România

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

ContentSpeed: Magazinele online își pot crește vânzările cu 20-30% în perioada sărbătorilor de iarnă

Deși finalul de an este încărcat pentru magazinele online, impactul acestei perioade asupra vânzărilor totale este semnificativ, dacă retailerii dispun de o strategie de marketing bine pusă la punct.

citeste tot

Amadeus menține o tendință de creștere pozitivă în trimestrul al treilea al anului

Amadeus IT Group S.A a realizat un profit ajustat de 886,6 milioane EUR în primele nouă luni ale anului 2018, reprezentând o creștere cu 5,1% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Veniturile Amadeus au crescut cu 4,6% până la 3.683,8 milioane EUR, în timp ce EBITDA a crescut cu 8,6% până la 1.588,0 milioane EUR.

citeste tot

IT-ul, partener de nădejde al sportului. Compania românească EXE Software ne arată cum domeniul tehnic poate fi un sprijin pentru performanță

EXE Software devine sponsorul echipei de curse de motociclism viteză Team BMR, definitivând un parteneriat inedit pentru următorul an. Astfel, asocierea dintre cele doupă părți ne arată că poate exista un numitor comun între domenii aparent total diferite: IT și sportul cu motor.

citeste tot