DWF, agenție specializată în optimizare SEO, încheie primul semestru din 2018 cu afaceri de 2,4 milioane de lei

03 Jul 2018

DWF, una dintre cele mai importante agenții specializate în optimizare SEO de pe piața locală, a încheiat primul semestru al anului în curs cu o cifră de afaceri de 2,4 milioane lei, în creștere cu 60% față de aceeași perioadă a anului trecut.

DWF, agenție specializată în optimizare SEO, încheie primul semestru din 2018 cu afaceri de 2,4 milioane de lei

Rezultatele pozitive se datorează în primul rând extinderii portofoliului de clienți, cu proiecte noi mai ales din zona de e-commerce, precum și creșterii gradului de retenție a clienților deja existenți. Acești vectori de creștere au fost susținuți de extinderea echipei la 24 de angajați și a investițiilor în instrumente SEO performante.

În prezent, DWF desfășoară 118 campanii active de SEO, în creștere cu 40% față de primul semestru al anului 2017. De asemenea, agenția monitorizează zilnic poziția site-urilor în Google pentru 120.000 de cuvinte cheie, atât pe desktop, cât și pe mobil, pentru a permite identificarea rapidă a modificărilor Google și acționarea promptă în avantajul clienților.

Specialiștii DWF văd în primul semestru al anului o creștere a pieței de servicii SEO și un trend de orientare a clienților către agenții specializate, în detrimentul celor tip all-in-one. De asemenea, creşterea gradului de utilizare a mobilului pentru căutări a determinat o schimbare de priorităţi în SEO atât la nivel tehnic, cât şi în ceea ce priveşte modul în care conţinutul optimizat este construit. Aceste schimbări la nivel de strategii sunt condiționate, de asemenea, de accentul din ce în ce mai mare pus de către Google pe relevanța locală a rezultatelor oferite la căutări.

SEO devine o direcție din ce în ce mai atrăgătoare pentru companii, datorită beneficiilor de marketing asigurate pe termen lung, iar acest aspect s-a reflectat și în cifrele de creștere cu care am încheiat prima jumătate a anului. Am gestionat cu 40% mai multe campanii SEO decât anul trecut, iar acest lucru se datorează creșterii echipei și, implicit, a nivelului de know-how, precum și eficientizării fluxurilor și proceselor operaționale, a declarat Mihai Vînătoru, CEO DWF.

În ceea ce privește planurile pentru anul în curs, DWF mizează pe menținerea trendului ascendent și vizează o cifră de afaceri de 5,5 milioane lei la finalul anului 2018. Din punct de vedere strategic, în prim-plan rămân consolidarea echipei, îmbunătățirea nivelului individual de performanță, eforturile de proceduralizare a activităților și investiția continuă în cele mai performante instrumente SEO.

Despre DWF

DWF este o agenție digitală specializată în SEO, servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare. Compania este prezentă pe piață din anul 2013 și are în portofoliul său clienţi precum OLX Group, F64, L’Oreal Romania, TUI TravelCenter, FoodPanda, Arval part of BNP Paribas Group, Sendo, eMenatwork, AutoHut, Floria.ro, Herbagetica sau Fashion House Militari.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul