ELPEN eficientizează activitatea reprezentanților medicali și de vânzări cu Entersoft CRM - Mobile SFA/MedRep

18 Jul 2017

Elpen SA, una dintre cele mai mari companii farmaceutice grecești, a decis implementarea soluției Entersoft CRM, Entersoft Mobile SFA & Entersoft Mobile MedRep pentru a fi utiizată în procesele curente de business de către aproximativ 240 de reprezentanți medicali, 20 de agenți de vânzări și 50 de utilizatori back-office.

ELPEN eficientizează activitatea reprezentanților medicali și de vânzări cu Entersoft CRM - Mobile SFA/MedRep

Elpen SA, una dintre cele mai mari companii farmaceutice grecești, a decis implementarea soluției Entersoft CRM, Entersoft Mobile SFA & Entersoft Mobile MedRep pentru a fi utiizată în procesele curente de business de către aproximativ 240 de reprezentanți medicali, 20 de agenți de vânzări și 50 de utilizatori back-office.

Cu ajutorul soluției Entersoft, compania farmaceutică va fi capabilă să gestioneze mai eficient planificarea vizitelor, activităților și rezultatelor reprezentanților medicali și de vânzări, care vor fi echipați cu dispozitive mobile (tablete) pentru a-și îmbunătăți productivitatea.

Cu ajutorul aplicației Entersoft, directorii de vânzări (locali și regionali) vor avea acces la o largă varietate de rapoarte, grafice și tablouri de bord (Dashboards) care le vor furniza informații relevante pentru managementul echipelor, optimizarea strategiilor și a planurilor de acțiune.

Pentru a îmbunătăți activitatea reprezentanților medicali cu ajutorul unei aplicații moderne de management, ELPEN a ales soluția Entersoft Mobile MedRep, care va fi implementată pe tablete și PC-uri. Adițional, aplicația Entersoft Mobile SFA/Merchandising va fi personalizată pentru tabletele iPad pentru a răspunde nevoilor reprezentanților de vânzari care vizitează farmaciile. Soluția va include functionalități specifice și automatizări, cum ar fi crearea planurilor de vizite pe baza informațiilor geografice și altor parametri, preluarea comenzilor aplicând politicile comerciale și de creditare curente, înregistrarea informațiilor de merchandising și despre produsele competitoare din farmacii, furnizarea de informații și feedback clienților, situația plăților, statusul comenzilor etc.

"Suntem onorați de încrederea acordată companiei noastre de către ELPEN și vom depune toate eforturile pentru a dezvolta această colaborare", declară Sotiris Koukias, Director Comercial Entersoft.

În ultimii 50 de ani, ELPEN a dezvoltat, produs și exportat produse farmaceutice inovatoare în 60 de țări. Compania are peste 700 de angajați, dintre care 290 de responsabili de marketing care interacționează cu mai mult de 24.000 de medici și 3.500 de farmaciști din întreaga Grecie.

 

Entersoft Romania a fost fondata in anul 2008 si este subsidiara a companiei Entersoft S.A. cu sediul in Grecia. Misiunea Entersoft Romania, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovatie tehnologica prin intermediul unor solutii de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence), Mobile SFA (Sales Force Automation), xVan (Van Sales), Retail si WMS (Warehouse Management System).

Printre clientii Entersoft Romania se numara JTI Romania, Unilever/ Betty Ice, Karamolegos, SARKK (Tommy Hilfiger), Interstar Chim, Olympus, Editura Litera International, Pain Plaisir, Elefant Online, Gittanos Company, Best Distribution/ CD Media, CaliVita, Imperial Tobacco, SofMedica si altele. 

Grupul Entersoft are o Retea de Parteneri Certificati, este listata la Bursa de Valori din Atena si detine filiale in Bulgaria, Romania, Emiratele Arabe Unite, precum si companiile grecesti Optimum, Retail Link si Wedia.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul