Elaborarea Bugetului General al Uniunii Europene se face cu ajutorul Aplicației Comune de Buget Integrat (CIBA), un sistem IT fundamental de business

18 Jul 2017

SIVECO face parte din consorțiul selectat de Comisia Europeană pentru a oferi suport tehnic pentru acest sistem IT

Elaborarea Bugetului General al Uniunii Europene se face cu ajutorul Aplicației Comune de Buget Integrat (CIBA), un sistem IT fundamental de business

SIVECO face parte din consorțiul selectat de Comisia Europeană pentru a oferi suport tehnic pentru acest sistem IT

Recent, Comisia Europeană a selectat consorțiul care va oferi suport tehnic pentru sistemul critic de business folosit în construirea bugetului Uniunii Europene. SIVECO România face parte din acest consorțiu, alături de Infeurope SA, din Luxemburg.

Valoarea contractului este de 664.620 Euro pe o durată de 4 ani.

Bugetul Uniunii Europene este un document oficial, publicat de către Oficiul de Publicații o dată pe an. El conține o împărțire detaliată, pe articole, a veniturilor și cheltuielilor bugetate pentru anul în curs, cuprinzând o serie de informații organizate și prezentate într-o structură predefinită.

Bugetul este publicat în toate limbile oficiale ale Uniunii Europene.

Dimensiunea aproximativă a principalelor documente de buget (pentru fiecare limbă) este de 2.284 pagini. Totalul documentelor ajunge în prezent la aproximativ 52.500 pagini pentru toate limbile recunoscute în statele membre ale Uniunii Europene.

Fiecare document este produs în versiune Draft și Finală, astfel că volumul total al documentelor atinge circa 105.000 pagini tipărite pe an (pentru documentele principale). Bugetul este realizat prin eforturile combinate a circa 800 de contributori, din 10 instituții.

Pentru a gestiona un document de o asemenea importanță, complexitate și volum, este nevoie de un sistem IT critic de business, iar acesta este CIBA, un instrument interinstituțional multilingvistic care permite diferiților actori (autori, traducători, corectori și tipografi), să modifice datele conținute în documentele privind bugetul care urmează să fie utilizate în cadrul procedurilor bugetare, iar în cele din urmă să fie publicate, atât online (http://eur-lex.europa.eu/budget/www/index-en.htm), cât și în Jurnalul Oficial al UE (http://publications.europa.eu/official/index_en.htm).

“CIBA este o aplicație specială, iar suportul IT implică o înțelegere profundă a proceselor bugetare (cine, ce face și când) și cunoștințe detaliate despre cum funcționează diferitele elemente ale sistemului IT și despre modul în care funcționează ele împreună. CIBA este un sistem de producție utilizat pentru amendamentele create de comitete și de grupurile politice pe parcursul procedurii bugetare din Parlamentul European (și în timpul acestei perioade Parlamentul creează aproximativ 2.400 de amendamente). CIBA este, de asemenea un sistem care crează o serie de documente bugetare folosite de autorități în procesul de decizie. Nu în ultimul rând, CIBA este sursă pentru două tipuri de documente produse pentru procesul de conciliere: documente de intrare și documente de ieșire. Suntem extrem de onorați să lucrăm la acest proiect, confirmând încă o dată poziția noastră de furnizor IT tradițional pentru organizațiile Uniunii Europene, întrucât SIVECO România a contribuit până acum la peste 20 de proiecte finanțate de Comisia Europeană”, declară Florin Ilia, Președinte și Director General al SIVECO România.

Consorțiul IT livrează suport technic și servicii de testare.

Începând cu anul 2009, SIVECO România, împreună cu partenerii săi, desfășoară peste 20 de proiecte IT pentru Comisia Europeană cu beneficii directe pentru toți cetățenii UE, fiind singura companie românească de software care furnizează direct servicii IT organismelor centrale ale Comisiei Europene.

Printre clienții guvernamentali europeni de referință ai SIVECO se numără: DG Connect, DG Taxud, Oficiul de Publicații al Uniunii Europene, DG Justiție, DG Sanco, Agenția Executivă pentru Consumatori, Sănătate, Agricultură și Alimentație - CHAFEA, Eurostat - Institutul de Statistică al Uniunii Europene, Oficiul de Cooperare EuropeAid.

Serviciile furnizate de SIVECO România includ dezvoltarea de sisteme financiare, soluții de management al documentelor și conținutului, aplicații administrative, sisteme informatice geografice (GIS), portaluri web  și sisteme de eLearning.

 

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul