Emag se extinde in Polonia prin preluarea Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale

07 ianuarie 2015

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a inceput demersurile de extindere pe piata din Polonia. In decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale, arata un comunicat al eMAG.

 

Emag se extinde in Polonia prin preluarea Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale

eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a inceput demersurile de extindere pe piata din Polonia. In decembrie 2014, compania a depus o solicitare la Consiliul Concurentei si Protectia Consumatorului din Polonia privind preluarea controlului asupra Agito, unul dintre cele mai mari magazine online locale, arata un comunicat al eMAG.

Agito.pl este din 2012 parte a grupului Allegro din care face parte si eMAG, astfel ca e vorba practic de un transfer de actiuni in cadrul grupului media care detine magazine online in mai multe tari din zona, inclusiv Romania.

"Aceasta extindere face parte din strategia noastra asumata pe termen mediu si lung de a ne consolida pozitia in regiune. In prezent, accesam, datorita celor trei piete in care ne desfasuram activitatea deja - Romania, Bulgaria si Ungaria - o baza de peste 36 de milioane de clienti. Acum intram intr-o tara mare din regiune, cu aproape 39 de milioane de locuitori, cu o piata de ecommerce estimata la 4 miliarde de euro si cu un potential mare de crestere", spune Sorin Ionescu, vicepresedinte si Director de Dezvoltare Internationala eMAG.

2008, a ocupat locul secund in topul “Deloitte Technology Fast 50", in 2009 a primit distinctia Dot.com, iar raportul “E-Commerce 2009” realizat de Internet Standard confirma pozitia de lider a Agito pe piata din Polonia. In 2013, Agito.pl a fost prima optiune a consumatorilor din Polonia si a primit premiul “Consumer’s Golden Laurel 2013”, intr-un clasament al celor mai populare produse si branduri poloneze.     

"Transferul de actiuni va reprezenta o noua provocare pentru noi, vom aduce langa echipa eMAG o echipa performanta, cu o foarte buna cunoastere a pietei locale. Cele doua echipe vor opera pe o platforma IT comuna, iar acest fapt se va traduce, cu siguranta, in servicii si categorii noi, in beneficiul clientilor finali", spune Sorin Ionescu.

Transferul de actiuni intre cele doua companii se va concretiza odata cu primirea aprobarii din partea institutiei poloneze. 

Compania Agito, infiintata in anul 2002 ca magazin online de electronice si electrocasnice a devenit, prin extinderea categoriilor de produse si prin dezvoltarea echipei, unul dintre cei mai puternici jucatori pe piata de comert online din Polonia.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Compania românească Cyber Smart Defence deschide birouri în Dubai (UAE) și Maryland (USA)

Grupul de companii, fondate și conduse de Mădălin Dumitru, a încheiat anul trecut cu afaceri de 2,3 mil Euro. (Cyber Smart Defence) CSD gestionează probleme de securitate cibernetică pentru companii locale sau multinaționale precum ORANGE, CARREFOUR, TIRIAC HOLDING, FILDAS Group, PROTV, GOTHAER ASIGURARI, LibraBank, EMIRATES AIRLINES, AL HABTOOR GROUP etc. „Securitatea ciberne...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

Phishing-ul este una dintre cele mai populare și mai simple tehnici de inginerie socială. Este un tip de fraudă în care infractorii folosesc înșelăciunea pentru a obține datele de autentificare ale utilizatorilor - de la parole, la numere de card, detalii ale contului bancar și alte informații financiare importante. E-mail-urile și site-urile de phishing sunt făcute să pară...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Pe măsură ce lumea devine mai mobilă, rolul smartphone-urilor în afaceri și viața de zi cu zi crește rapid. În replică, infractorii cibernetici acordă mai multă atenție modului în care distribuie programele malware și vectorilor de atac utilizați. Canalele prin care malware-ul este livrat utilizatorilor pentru a le infecta dispozitivele reprezintă o parte importantă...

Citește tot arrow_forward