Facebook achiziționează QuickFire Networks

11 ianuarie 2015

Facebook anunță o nouă achiziție, a proiectului QuickFire Networks, o platformă software și hardware care comprimă clipuri video și, implicit, timpul de upload pentru fiecare dintre acestea. Wall Street Journal a anunțat oficial informația, iar compania a confirmat pe propriul site știrea.

Facebook achiziționează QuickFire Networks

Facebook anunță o nouă achiziție, a proiectului QuickFire Networks, o platformă software și hardware care comprimă clipuri video și, implicit, timpul de upload pentru fiecare dintre acestea. Wall Street Journal a anunțat oficial informația, iar compania a confirmat pe propriul site știrea.

În mod cert, achiziția nu este o surpriză, știindu-se interesul celor de la Facebook pentru dezvoltarea segmentului video din cadrul rețelei de socializare, prin miza pusă pe viralizarea facilă a clipurilor și prin mărirea timpului petrecut în cadrul Facebook, ca urmare a faptului că utilizatorii sunt fascinați de avantajele vizualizării acestui tip de format și prin opțiunea introdusă conform căreia clipurile pornesc automat.

Cel mai probabil, infrastructura hardware a celor de la QuickFire Networks va fi inserată în centrele de date deținute de Facebook.

QuickFire Networks a fost fondat ca soluție a unei probleme existente, și anume aceea a lipsei infrastructurii pentru tot cee ace înseamnă consumul de materiale video la nivel global, fără a fi afectată calitatea acestora. În acest moment, prin intermdiul rețelei Facebook, sunt distribuite aproximativ 1 miliard de vizualizări pe zi ale clipurilor video, iar numărul acestora crește de la o zi la alta.

 

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward

SneakyPastes: o operațiune aparținând Gaza Cybergang atacă victime din 39 de țări, care au legătură cu Orientul Mijlociu

Campania, numită SneakyPastes, a folosit adrese de e-mail de unică folosință pentru a răspândi infecția prin phishing, înainte de a descărca malware-ul, în etape, utilizând mai multe site-uri gratuite. Această abordare, cu un cost redus, dar eficientă, a ajutat grupul să atace în jur de 240 de victime, din 39 de țări din întreaga lume, printre care e...

Citește tot arrow_forward

Phishing-ul cu teme romantice s-a dublat comparativ cu 2018, conform datelor Kaspersky Lab

Phishing-ul este una dintre cele mai populare și mai simple tehnici de inginerie socială. Este un tip de fraudă în care infractorii folosesc înșelăciunea pentru a obține datele de autentificare ale utilizatorilor - de la parole, la numere de card, detalii ale contului bancar și alte informații financiare importante. E-mail-urile și site-urile de phishing sunt făcute să pară...

Citește tot arrow_forward