Endava dă startul programelor de angajare dedicate tinerilor în centrul din Cluj-Napoca

23 martie 2015

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, a lansat programele de anul acesta dedicate studenților și absolvenților din domeniul tehnologiei, în cadrul evenimentului Open Day din centrul din Cluj-Napoca.

Endava dă startul programelor de angajare dedicate tinerilor în centrul din Cluj-Napoca

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din Europa, a lansat programele de anul acesta dedicate studenților și absolvenților din domeniul tehnologiei, în cadrul evenimentului Open Day din centrul din Cluj-Napoca. În plus, compania are în prezent peste 60 de poziții deschise la Cluj pentru dezvoltare software, pe tehnologii precum Java, .NET, Siebel, Sharepoint, dar și pentru testare software și servicii de suport IT, de la activități de service desk până la consultanță pentru infrastructuri IT complexe.

Programul dedicat absolvenților, axat pe dezvoltare și testare software (Java și .NET), va începe pe 6 mai, termenul limită pentru trimiterea aplicațiilor fiind 1 aprilie 2015. Participanții selectați vor fi angajați cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată și vor beneficia de două luni de training-uri intensive, atât în zona de tehnologii, cât și de soft skills, urmând apoi să fie implicați în proiecte interne și externe din cadrul Endava.

Internship-ul din divizia de dezvoltare software a centrului Endava din Cluj-Napoca va începe la 1 iulie, iar cei interesați de participare pot trimite aplicațiile până pe 5 mai 2015. Studenții și absolvenții selectați vor lucra pe proiecte reale, 6 ore pe zi, timp de 6 săptămâni, alături de profesioniști cu experiență din cadrul Endava. De asemenea, Endava desfășoară permanent programe de internship în divizia de Managed Services, acestea implicând un program de lucru de 4 ore pe zi, timp de 4 săptămâni, în cadrul căruia participanții beneficiază de training-uri tehnice și de customer care. Unul dintre aceste programe va începe la Cluj în divizia de Managed Services în 23 martie, iar la final cei mai buni dintre participanți sunt angajați full-time. Toate programele de internship organizate de Endava sunt remunerate.

„Endava caută în permanență tineri talentați și pasionați care să se alăture echipei noastre. În acest sens, oferim programe dedicate studenților și absolvenților, prin care încercăm să îi ajutăm să își dezvolte aptitudinile profesionale și interpersonale și să le facilităm tranziția către debutul unei cariere de succes. Pentru candidații aflați la început de carieră în IT, cele mai importante calități ar fi dorința de a învăța și de a se adapta la contexte noi. Suntem deschiși pentru a discuta cu persoane care au cunoștințe de bază de programare, indiferent dacă urmează cursurile unei facultăți sau sunt înscriși în programe de reconversie profesională sau școli informale, dar și cu persoane care au o experiență profesională relevantă în domenii de business pentru care Endava dezvoltă soluții. Astfel de profile ar fi foarte potrivite, de exemplu, pentru testare software, unde avem în prezent peste 20 de poziții deschise pentru junior testeri”, a declarat Diana Bocăneală, Head of Talent Management and Recruitment Endava pentru centrul de dezvoltare software din Cluj.

Open Day, evenimentul la care au participat peste 250 de tineri interesați de Endava

Pentru a promova programele de internship și cele dedicate absolvenților, Endava a organizat evenimentul Open Day în centrul din Cluj-Napoca, primul de acest fel desfășurat în noul sediu al companiei. Anul acesta au fost peste 250 de participanți pe parcursul celor trei sesiuni din data de 12 Martie, cu aproape 50% mai mulți decât la ediția anterioară.

„Ne bucurăm că a existat un interes mai mare pentru evenimentul Open Day din acest an - față de ediția din martie 2014, când au fost 170 de participanți - și credem că acest lucru este rezultatul investițiilor pe care le facem în dezvoltarea profesională a oamenilor noștri. În ultimele luni am derulat un program de dezvoltare a viitorilor lideri din organizație, am lansat o inițiativă prin care să încurajăm, în cadrul unor sesiuni informale, un schimb de experiențe între colegi și am lansat și o platformă de e-learning pentru programul nostru Endava University, prin care toți angajații au acces la calendarul de sesiuni de training organizate intern și la toate materialele de training. De asemenea,  avem în permanență inițiative axate pe work-life balance”, a mai precizat Diana Bocăneală.

Anul acesta, angajații Endava care au trecut prin programele dedicate absolvenților în anii trecuți au prezentat proiectele interne realizate de ei, folosite deja de către colegii lor din toate locațiile Endava sau care urmează să fie lansate în următoarele luni, precum Endava Library – managementul cărților disponibile angajaților pentru studiu, respectiv o aplicație construită ca un joc pentru încurajarea implicării angajaților în diverse activități interne, de la training-uri și prezentări, până la activități de responsabilitate socială.

Majoritatea participanților la evenimentul Endava Open Day au fost studenți și masteranzi, dar au fost prezente și persoane care doresc să se reconvertească profesional și care sunt în mod special interesate de programele de Testare Software și Managed Services. Aceștia au fost interesați de procesul de selecție, profilele căutate pentru programele dedicate absolvenților, diferențele între programele de internship și cele de graduates, precum și de următoarele etape de dezvoltare profesională în cazul în care rămân în companie.

„În  departamentul de Managed Services, ne mândrim cu echipa de Service Desk, care în 2014 a fost desemnată câștigătoarea categoriei Best Managed Service Desk  în cadrul galei anuale organizată de către Service Desk Institute (SDI), acesta fiind cel mai râvnit premiu din domeniul serviciilor de suport IT  din Europa. Rolul de Service Desk Analyst se adresează în special tinerilor absolvenți sau studenților în ani terminali sau la master. Căutam oameni cu cunoștințe foarte bune de limba engleză, fără background în IT și cărora le place să fie în contact cu oameni din culturi diferite și să rezolve probleme generale de folosire a calculatorului. Dincolo de aceasta, echipa de Service Desk este locul cel mai potrivit din care se poate crește spre alte roluri în echipele de suport IT; pentru foarte multe dintre pozițiile noi pe care le deschidem, ne uităm mai întâi la talentele din Service Desk”, a spus, la rândul său, Dana Pop, Head of Talent Management and Recruitment pentru divizia Managed Services a Endava.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward

SAP lansează 10 funcționalități noi de Experience Management (XM)

La trei luni de la finalizarea achiziției companiei Qualtrics, SAP lansează zece funcționalități noi, care combină datele referitoare la experiență (X-data) cu cele operaționale (O-data), pentru măsurarea și îmbunătățirea celor patru piloni cheie în experiențele de business: client, angajat, produs și brand. Introducerea acestui sistem stabilește un nou standard î...

Citește tot arrow_forward

În 2018, România s-a clasat pe locul 8 în topul țărilor cu cel mai mare procent de utilizatori atacați de ransomware-ul mobil

Cercetătorii Kaspersky Lab au constatat că numărul de atacuri care folosesc software periculos pentru dispozitive mobile aproape s-a dublat, în numai un an. În 2018 au existat 116,5 milioane de atacuri, comparativ cu 66,4 milioane, în 2017, cu o creștere semnificativă a numărului de utilizatori unici afectați. În ciuda faptului că sunt atacate mai multe dispozitive,...

Citește tot arrow_forward