Entersoft Romania a crescut cu 80% in 2013

03 Feb 2014

Furnizorul de soluţii software de business Entersoft Romania anunta o crestere cu 80% a cifrei de afaceri in 2013 faţa de 2012, ajungand la venituri anuale de aproximativ 630.000 de euro.

Entersoft Romania a crescut cu 80% in 2013

Furnizorul de soluţii software de business Entersoft Romania anunta o crestere cu 80% a cifrei de afaceri in 2013 faţa de 2012, ajungand la venituri anuale de aproximativ 630.000 de euro.
 
Cresterea a fost determinata in principal de proiectele complexe, integrate (ERP cu CRM, ERP cu Mobile sau ERP cu CRM si Mobile), implementate pe tot parcursul anului 2013, precum cele de la JTI Romania, Grupul Editorial Litera, Heveco si Interallis Chemicals. O contributie importanta a avut-o si dezvoltarea retelei de parteneri Entersoft, acestia implementand in tara solutiile Entersoft Business Suite si Entersoft Expert la companii din zona de distributie si servicii.
 
“Suntem multumiti de intreaga evolutie din 2013 pentru ca am dovedit ca putem acoperi cu tehnologia Entersoft atat clienti mari precum JTI cat si companii medii, din industrii diferite, ceea ce dovedeste o recunoastere a maturitatii solutiilor Entersoft la nivelul pietei”, mentioneaza Cristi Cozic, Country Manager Entersoft Romania.
 
Adaugarea de noi functionalitati in cadrul platformei Entersoft (cum ar fi administrarea conturilor de Facebook si Twitter direct din interfata solutiei Entersoft Social CRM) precum si lansarea de versiuni noi pentru aplicatiile Entersoft Mobile, compatibile acum cu cel mai nou sistem de operare Apple iOS, au fost factori care au contribuit la adoptarea solutiilor si cresterea productivitatii clientilor cu pana la 25%.
 
“In 2014 dorim sa mentinem aceeasi tendinta de crestere pe care am avut-o de la deschiderea filialei in Romania, atat ca cifra de afaceri cat si ca diversitate a proiectelor. Mizam in acest an nu doar pe extinderea proiectelor la clientii existenti, dar si pe atragerea de clienti noi atat pentru solutia integrata Entersoft Business Suite (ERP, CRM, eCommerce), precum si pentru Entersoft Mobile SFA, solutia de mobilitate ce ajuta companiile sa sporeasca productivitatea in special la nivelul echipelor de vanzari”, adauga Cristi Cozic.
 
In Romania, Entersoft este prezenta din 2008 si numara printre clientii sai companii precum JTI Romania, Editura Litera International, Grupul Editorial Corint, elefant.ro, Gittanos Company, Best Distribution, CaliVita, APT Resources, Interallis Chemicals.

Entersoft Romania a fost fondata in anul 2008 si este subsidiara a companiei Entersoft S.A. cu sediul in Grecia. Misiunea Entersoft Romania, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovatie tehnologica prin intermediul unor solutii de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management), BI (Business Intelligence), Mobile SFA (Sales Force Automation), xVan (Van Sales), Retail si WMS (Warehouse Management System).

Printre clientii Entersoft Romania se numara JTI Romania, Unilever/ Betty Ice, Karamolegos, SARKK (Tommy Hilfiger), Interstar Chim, Olympus, Editura Litera International, Pain Plaisir, Elefant Online, Gittanos Company, Best Distribution/ CD Media, CaliVita, Imperial Tobacco, SofMedica si altele. 

Grupul Entersoft are o Retea de Parteneri Certificati, este listata la Bursa de Valori din Atena si detine filiale in Bulgaria, Romania, Emiratele Arabe Unite, precum si companiile grecesti Optimum, Retail Link si Wedia.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul