Entersoft Romania a terminat primul semestru cu o crestere de 150%

01 august 2013

Entersoft Romania a inregistrat in primul semestru al acestui an o crestere cu 150% a cifrei de afaceri fata de perioada similara a anului trecut. Compania isi mentine previziunea pentru 2013, urmand a depasi la finalul acestui an o cifra de afaceri de 700.000 de euro.

Entersoft Romania a inregistrat in primul semestru al acestui an o crestere cu 150% a cifrei de afaceri fata de perioada similara a anului trecut. Compania isi mentine previziunea pentru 2013, urmand a depasi la finalul acestui an o cifra de afaceri de 700.000 de euro.

Cresterea este justificata prin derularea a 7 noi proiecte in primele 6 luni ale anului, companiile care isi bazeaza activitatea pe aplicatiile de business Entersoft depasind peste 4000 de angajati. O contributie importanta la cresterea veniturilor companiei a avut-o si dezvoltarea retelei de parteneri si investitiile continue in cursuri si certificari alaturi de companiile partenere.

“Faptul ca am avut mereu clienti multumiti s-a reflectat in cresterea companiei. Suntem mandri ca 100% dintre clienti isi extind proiectele implementate impreuna cu noi”, spune Cristi Cozic, country manager Entersoft Romania. “Ca echipa incepem sa crestem usor. Acum suntem la biroul din Bucuresti 13 persoane, majoritatea specialisti in implementare solutii de business si consultanta IT cu peste 5 ani experienta, la care se adauga consultantii certificati din partea partenerilor. Dorim sa ne extindem in continuare echipa. Alaturi de noi mai avem echipa de dezvoltare si suport tehnic regional care numara peste 120 de specialisti”, apreciaza Cristi Cozic, country manager Entersoft Romania.

Si la nivel regional, Entersoft S.A. a anuntat o crestere procentuala de doua cifre a veniturilor in aceeasi perioada, in urma investitiilor si achizitiilor efectuate.

In urmatoarele luni, Entersoft Romania se va concentra pe extinderea retelei de parteneri din tara si prin organizarea de noi training-uri si sesiuni de certificari.

“Colaborarea pe care o avem cu firmele mici si mijlocii din tara a format pentru Entersoft Romania o comunitate activa de business si buni cunoscatori ai serviciilor technologice aduse de noi“, spune Cristi Cozic. “Partenerul Start B Logic din Ploiesti, spre exemplu, a adaugat recent Editura Diana in portofoliul de clienti provenind din industria de carte“, completeaza Cristi Cozic. 

In Romania, Entersoft este prezenta din 2008 si numara printre clientii sai companii precum JTI Romania, Editura Litera International, Grupul Editorial Corint, elefant.ro, Gittanos Company, Best Distribution, CaliVita, APT Resources.

Entersoft Romania

Entersoft România a fost fondată în anul 2008 și este subsidiară a companiei Entersoft S.A. cu sediul în Grecia. Misiunea Entersoft România, ca parte a grupului Entersoft, este de a oferi inovație tehnologică prin intermediul unor soluții de business integrate de tip ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Re...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Ce înseamnă o afacere de distribuție de succes?

V-ați pus vreodată întrebarea care este definiția unei afaceri de succes? Ca orice afacere, un business de distribuție de succes începe cu un plan de business câștigător, cu muncă multă și oameni implicați, astfel încât business-ul să crească în mod „organic”. Creșterea „organică” presupune timp și suficientă atenție astf...

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward