Ericsson își unește forțele cu Coca-Cola, Solarkiosk și Tigo pentru a ajuta comunități defavorizate

04 martie 2015

Ericsson și The Coca-Cola Company au anunțat un nou proiect-pilot prin care vor dota EKOCENTER, o inițiativă socială menită să ajute comunitățile defavorizate să prospere, cu conexiuni mobile la Internet.

Ericsson își unește forțele cu Coca-Cola, Solarkiosk și Tigo pentru a ajuta comunități defavorizate

Ericsson și The Coca-Cola Company au anunțat un nou proiect-pilot prin care vor dota EKOCENTER, o inițiativă socială menită să ajute comunitățile defavorizate să prospere, cu conexiuni mobile la Internet. 

Centrele EKOCENTER ajută oamenii din comunități izolate să aibă acces la apă potabilă, energie solară și comunicații mobile, precum și la o serie de bunuri și servicii de bază. Proiectul se va desfășura cu ajutorul operatorului Tigo Rwanda și a startup-ului german Solarkiosk.

„EKOCENTER reprezintă o inițiativă socială care își propune să ajute comunitățile izolate să crească și să se dezvolte, dându-le posibilitatea să acceseze resurse noi. Noii parteneri din proiect aduc o serie nouă de abilități și experiență care completează ceea ce noi știam deja și care aduc un plus de valoare pentru locuitorii comunităților pe care le vizăm”, a declarat Beatriz Perez, Chief Sustainability Officer, The Coca-Cola Company. „Conectivitatea a devenit o parte vitală a oricărei comunități și economii de succes. Suntem încântați de soluțiile pe care Ericsson le aduce EKOCENTER-ului, soluții care vor conduce, fără îndoială, la schimbări pozitive importante.”

Elaine Weidman-Grunewald, Vice President Sustainability and Corporate Responsibility în cadrul Ericsson, a adăugat: „Soluțiile de broadband mobil pot reprezenta răspunsul la multe dintre provocările de astăzi care împiedică dezvoltarea – de la sărăcie la lipsa electricității sau a accesului la apă potabilă, de la discriminare financiară la inegalități de gen. Un centru comunitar reprezintă o modalitate extraordinară de a le da mai multă putere femeilor, asigurând, de asemenea, accesul mai convenabil și simplu la servicii necesare pentru acea comunitate. Grupul de companii care s-au unit pentru a crea acest model de business sustenabil este foarte interesant, iar eu sunt convinsă că, pentru a răspunde în mod corect problemelor asociate sărăciei și sub-dezvoltării zonelor rurale, vom avea nevoie de mai multă inovație.”

Tongai Maramba, CEO al Tigo Rwanda, a spus: „Suntem entuziasmați să fim printre primii ce creează un ecosistem care poate schimba viața unor comunități întregi. Prin EKOCENTER, cetățenii Rwandei ne vor putea folosi rețeaua pentru a accesa servicii digitale diverse și a-și dezvolta abilități noi.”

The Coca-Cola Company va lucra împreună cu Solarkiosk pentru a lansa EKOCENTER în șase țări din Africa și Asia până la finalul anului. Design-ul unic al centrului este gândit special pentru a răspunde nevoilor comunităților defavorizate.

Lars Kruckeberg, CTO Solarkiosk, a declarat: „Misiunea Solarkiosk este să contribuie la dezvoltarea economică și socială a comunităților defavorizate din toată lumea. Spre exemplu, noi le punem la dispoziție o sursă fiabilă de energie solară cu ajutorul cărora ei pot realiza o serie de activități până atunci imposibile. Parteneriatul cu Coca-Cola și Ericsson ne va ajuta să ne îndeplinim misiunea cu succes.”

EKOCENTER va fi administrat de antreprenoare locale și va funcționa ca un centru comunitar în care oamenii se adună și în care vor avea acces la servicii gratuite sau cu plată. Conexiunea la Internet va permite accesarea unei game mai largi de servicii educaționale, de sănătate, comerț mobil, informare și diverstiment.

Într-o primă fază, Ericsson va implementa soluția Managed Rural Coverage (MRC) pentru a oferi servicii de Internet în EKOCENTER-ul din Rwanda. În același timp, serviciul TV Anywhere va face posibil accesul la conținut educațional și medical, dar și la servicii de informare și divertisment. În plus, Ericsson va dota EKOCENTER cu soluția sa de M-commerce, ceea ce le va da oamenilor posibilitatea să facă tranzacții financiare folosindu-și telefoanele mobile. În funcție de succesul acestei implementări, Ericsson ia în considerare extinderea serviciilor oferite în mai multe site-uri EKOCENTER din lume.

Un centru EKOCENTER va putea fi vizitat în standul Ericsson de la MWC din Barcelona.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

Datele lansate de Registrul Comerțului arată că, în ultimii zece ani, e-commerce-ul a înregistrat o creștere de peste 500% a cifrei de afaceri, devenind unul dintre cele mai rentabile sectoare de activitate. Cu toate acestea, piața de e-commerce din România nu este încă o piață matură, jucătorii concurând pentru puțin peste 5 milioane de cumpărători.Pe m...

Citește tot arrow_forward

Performanta pentru companiile de distributie cu SocrateERP

SocrateERP de la BITSoftware este 100% pregatit pentru a raspunde firmelor din distributie, care doresc să integreze si sa automatizeze toate procesele și canalele de distributie, cu functionalitati care acopera de la aprovizionare, optimizarea stocurilor si depozitelor, gestiunea comenzilor si a vanzarilor, optimizarea livrarii, controlul preturilor, marjelor si discounturilor, gestiunea financ...

Citește tot arrow_forward

Două cunoscute grupări de limbă rusă, descoperite de experții Kaspersky Lab că folosesc aceeași infrastructură

Grupările de hacking BlackEnergy și Sofacy sunt considerate doi dintre principalii actori din peisajul modern al amenințărilor cibernetice. În trecut, activitățile lor au dus deseori la consecințe grave, la nivel național. BlackEnergy a provocat unul dintre cele mai cunoscute atacuri cibernetice din istorie, atacând instalațiile energetice ucrainene în 2015, ceea ce a du...

Citește tot arrow_forward