Softventure contribuie la optimizarea sistemului de Document & Knowledge Management al NNDKP prin aplicatia M-Files

04 martie 2015

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) investeste in valorificarea experientei si cunostintelor dobandite in cei 25 ani de activitate prin implementarea M-Files, un nou sistem de Knowledge si Process Management.

Softventure contribuie la optimizarea sistemului de Document & Knowledge Management al NNDKP prin aplicatia M-Files

Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP), una din cele mai mari firme de avocatura independente din Romania care ofera servicii juridice si fiscale integrate, investeste in valorificarea experientei si cunostintelor dobandite in cei 25 ani de activitate prin implementarea unui nou sistem de Knowledge si Process Management. Acesta asigura o platforma comuna de management al documentelor, cu functionalitati extinse de clasificare si indexare.

M-Files, solutia furnizata in Romania de firma SoftVenture, a stat la baza acestui sistem de document & knowledge management. Solutia a fost selectata in urma unui proces riguros de evaluare si s-a detasat prin usurinta in utilizare, capacitatea de a se adapta la modul de lucru specific NNDKP, optiunile multiple de securitate si posibilitatea de integrare cu alte aplicatii interne, precum cea de pontaj si facturare.

“In contextul in care cererea de servicii avocatiale implica tot mai multe resurse ca urmare a gradului crescut de sofisticare a clientilor, precum si o eficienta sporita am considerat esentiala perfectionarea sistemului de document & knowledge management care sa permita firmei o mai buna valorificare a tuturor resurselor acumulate in cei 25 de ani de existenta a firmei, mai ales pentru a ne imbunatati serviciile si a diminua timpul de raspuns la solicitarile clientilor. Solutia M-Files a raspuns exigentelor NNDKP, iar SoftVenture, partenerul care a implementat aplicatia in cadrul firmei noastre, a reusit sa imbine perfect cunostintele tehnice cu cerintele specifice domeniului juridic”, Ion Nestor, unul din partenerii coordonatori ai NNDKP.

M-Files aduce totodata o schimbare in modul de organizare al documentelor, acestea putand fi regasite foarte usor in functie de ceea ce sunt, nu de locul in care au fost salvate. Se elimina astfel structurile rigide de directoare si se permit vizualizari dinamice ale documentelor, in functie de proprietatile acestora. Aplicatia ofera functionalitati ce permit centralizarea informatiilor din cadrul tuturor departamentelor, alaturi de o securitate complexa bazata pe caracteristicile documentelor. De altfel, acesta este principalul motiv pentru care prestigioasa organizatie de cercetare in IT, Gartner Inc, pozitioneaza M-Files printre solutiile de top dedicate managementului documentelor la nivel mondial.

M-Files este implementata in peste 100 de tari, in mii de organizatii care activeaza in domenii precum servicii, constructii, inginerie, avocatura, medical, farmaceutic, real estate, productie sau financiar-bancar.

Mai multe detalii despre beneficiile M-Files sunt disponibile aici.

SOFTVENTURE

SoftVenture este o companie romaneasca care de aproape un deceniu sprijina companiile din domeniul legal sa isi eficientizeze activitatea. Folosind experienta specialistilor sai in consultanta, dezvoltare si implementare de proiecte IT, SoftVenture a dezvoltat de-a lungul timpului o gama de solutii dedicata exclusiv firmelor care activeaza in domen...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

5 curiozități privind adoptarea unei soluții de management a documentelor. De ce DocuWare?

Vă confruntați cu dificultăți privind identificarea și organizarea documentelor sau petreceți mult timp pentru obținerea acordurilor legate de contracte sau de plata facturilor? 

Citește tot arrow_forward