ESET îşi menţine poziţia de top în cel mai recent studiu de satisfacţie a clienţilor derulat în Japonia

26 septembrie 2013

ESET®, liderul global în protecţia digitală proactivă, ce deţine recordul mondial de distincţii Virus Bulletin (Marea Britanie) obţinute neîntrerupt timp de 10 ani, a fost desemnat pentru a treia oara consecutiv în poziţia de lider în cadrul studiului de satisfacţie a clienţilor derulat de către Kadokawa ASCII General Research Institute* în Japonia.

ESET®, liderul global în protecţia digitală proactivă, ce deţine recordul mondial de distincţii Virus Bulletin (Marea Britanie) obţinute neîntrerupt timp de 10 ani, a fost desemnat pentru a treia oara consecutiv în poziţia de lider în cadrul studiului de satisfacţie a clienţilor derulat de către Kadokawa ASCII General Research Institute* în Japonia.

Această a treia victorie succesivă, confirmă că linia de produse ESET este apreciată la superlativ de către clienţii japonezi: ea conduce în unsprezece categorii de evaluare din doisprezece. ESET este aşadar brandul preferat de către utilizatorii care apreciază cerinţele de sistem reduse, ratele eficiente de detecţie, precum şi rapiditatea demonstrată de către soluţiile antivirus“, spune Parvinder Walia, Director de marketing la ESET pe regiunea APAC.

ESET a obţinut scorul de top de 88.4 puncte, care este cu 13 puncte mai mare decât scorul cel mai apropiat primit de un competitor, Kaspersky®,  şi cu peste 10 puncte mai mare decât cel înregistrat de Kingsoft®, câştigătorul categoriei de produse antivirus gratuite. Soluţiile de securitate ESET s-au pozitionat drept cele  mai bune produse din categoria soluţii antivirus cu plată în mai multe categorii, printre care Viteza de Răspuns a Software-ului Instalat, Performanţa de Securizare, Suportul Tehnic Oferit.

ESET este mândru că s-a poziţionat în continuare în topul satisfacţiei clienţilor de pe piaţa japoneză  şi multumeşte pe această cale partenerului nostru din Japonia - Canon IT Solutions,” spune Ignacio Sbampato, Director de vanzări şi marketing în cadrul ESET. “Baza de clienţi ESET ce provin din Japonia, cunoscuţi pentru standardele înalte pe care le solicită din perspectiva calităţii tehnologice şi a  suportului tehnic oferit, creşte în fiecare an. Multe mulţumiri se îndreaptă şi în direcţia echipelor ESET din întrega lume, care depun un efort susţinut pentru a veni în întâmpinarea dorinţelor clienţilor şi pentru a dezvolta continuu funcţionalităţile acestui produs, ce este apreciat de milioane de oameni, de peste douăzeci de ani” continuă Sbampato.

Soluţiile ESET conduc în topul satisfacţiei clientilor din Japonia (Kadokawa ASCII General Research Institute)

Poziţie

Producător

Produs

Scor Satisfacţie (ulterior achiziţiei)

1

ESET® (Canon IT Solutions partner company in Japan)

ESET   

88.4 puncte

2

Kaspersky®

Kaspersky  

75.0 puncte

3

Symantec®

Norton  

73.4 puncte

4

Trend Micro™

Virus Buster  

68.5 puncte

5

SourceNext®

Virus/Super security ZERO

64.9 puncte

6

McAfee™

McAfee  

64.6  puncte

Studiul organizat de către Kadokawa ASCII General Research Institute a fost derulat la sfârşitul lunii august 2013 iar respondenţii făceam parte din grupul de  monitorizare Kadokawa ASCII General Research (ce include, printre alţii,  cititorii revistelor Shukan ASCII Weekly, Mac People, etc.). Respondenţii au evaluat caracteristicile individuale, precum şi impresia generală a liniei de produse a fiecărui brand, prin evaluări de tipul “foarte bun” (100 puncte), “bun”, “moderat”, “rău” şi “foarte rău” (0 puncte).
* Numele anterior al companiei: ASCII General Research Institute
**Aceasta este a treia victorie consecutivă pentru ESET (2009, 2012, 2013). Studiul nu a fost derulat în anii 2010 şi 2011.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Amenințarea pentru spionaj Triout revine mascată într-o aplicație gratuită foarte populară

Specialiștii în securitate informatică de la Bitdefender au depistat reapariția amenințării informatice Triout, specializată în colectarea de informații de pe telefonul mobil – apeluri telefonice, mesaje, fotografii, videoclipuri și coordonate GPS, într-o aplicație populară de VPN pentru Android, descărcată din Google Play de 50 milioane de ori și cu peste un m...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward

Bitdefender: INFORMARE: atacuri cibernetice asupra unor spitale din Romania

În urma unei investigații derulate de specialiști în securitate cibernetică din cadrul Bitdefender, Cyberint și CERT-RO am constatat că amenințările responsabile de atacurile cibernetice recente  asupra unor spitale din România sunt Maoloa și Phobos. 

Citește tot arrow_forward