Oracle Openworld 2013, ziua a treia

26 septembrie 2013

A treia zi a conferinței Oracle Openworld 2013 organizată la San Francisco a adus noi anunțuri despre tehnologiile cloud.

A treia zi a conferinței Oracle Openworld 2013 organizată la San Francisco a adus noi anunțuri despre tehnologiile cloud.

  • Oracle a anunțat că și-a îmbunătățit întregul portofoliu Oracle CX (experiența de utilizare) care este deja disponibil clienților în Oracle Cloud. Cu o integrare socială mai profundă, mobilitate extinsă și îmbunătățiri ale interfeței de utilizare, noile funcționalități din Oracle CX ajută organizațiile să le asigure clienților o experiență de utilizare mai bună. Oracle CX include Oracle Sales Cloud, Oracle Marketing Cloud, Oracle Service Cloud și Oracle Social Cloud.
  • Pentru a ajuta organizatiile să își simplifice procesele financiare și necesitățile tehnologice, Oracle a introdus îmbunătățiri la Oracle ERP Cloud. Cu panouri de comandă bazate pe roluri, o experiență modernă de utilizare și capacități integrate de colaborare între mai multe funcțiuni, îmbunătățirile funcționale majore aduse Oracle ERP Cloud le permit organizațiilor să își administreze afacerile mult mai efficient. Parte integrantă din Oracle Cloud, Oracle ERP Cloud este o soluție completă și integrată care include următoarele funcționalități: Oracle Cloud Finanțe, Oracle Cloud Achiziții, Oracle Cloud Management al Portofoliului de Proiecte și Oracle Cloud Management al Lanțului de Furnizori.

 

Oracle a anunțat de asemenea cea mai completă arhitectură de administrare a identității, pentru a optimiza experiența de identificare, a eficientiza administrarea, a îmbunătăți performanța și a reduce costul total de deținere și utilizare. În ceea ce privește administrarea, organizațiile trebuie să le ofere utilizatorilor acces rapid și ușor la sistemele prin care își îndeplinesc atribuțiile, simultan cu administrarea riscului și respectarea reglementărilor existente, pentru a impune nivelul adecvat de restricții asupra accesului.

În cea mai nouă versiune a Oracle Identity and Access Management, Oracle aduce îmbunătățiri la Oracle Identity Governance, o soluție unică de administrare a identităților de utilizator, care îmbină pregătirea conturilor de acces, analiză și un management privilegiat al contului ce poate reduce timpul de certificare a conturilor cu 30 la sută, comparativ cu utilizarea unor instrumente separate.

Versiunile complete în engleză ale anunțurilor de mai sus și alte știri de la Oracle Openworld sunt disponibile pe site-ul media al evenimentului, la http://www.oracle.com/us/corporate/press/mediakits/openworld-2013/press-releases/index.html.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward