Evidența clară a cheltuielilor cu cardurile de combustibil și gestionarea deconturilor lor în mod eficient cu JobRouter.

05 May 2020

-Studiu de caz-

Prin implementarea și utilizarea platformei JobRouter puteți trimite, gestiona și urmări în mod digital rapoartele cu cheltuieli în orice moment.

Evidența clară a cheltuielilor cu cardurile de combustibil și gestionarea deconturilor lor în mod eficient cu JobRouter.
Pentru mai multă claritate, vă prezentăm cum lucrează unul dintre clienții noștri în JobRouter cu deconturile pentru cardurile de combustibil.Procesul de transfer în mediul digital al deconturilor pentru cardurile de combustibil a presupus îmbunătățirea deconturilor deja realizate de către clientul nostru în platforma de management a proceselor din companii, JobRouter.De ce dezvoltarea proiectului de deconturi pentru cardurile de combustibil?

Următoarele dorințe ale clientului nostru au dat startul unui astfel de proiect:

Deconturile cardurilor de combustibil în JobRouter

Gestionarea informațiilor privind cardurile de combustibil în JobRouter are loc prin adăugarea lor în sistem ținând cont de: luna, anul și compania de care aparține fiecare utilizator.

Furnizorul de combustibilul transmite lunar un fișier personalizat, cu datele de identificare ale fiecărui card, cu numărul de litri consumați și factura. Informațiile sunt încărcate în JobRouter de către responsabilul fiecărui proiect și toți utilizatorii primesc câte o notificare prin care sunt anunțați să înregistreze deconturile pentru sumele individuale.

Cum se realizează deconturile cu cardurile de combustibil în JobRouter?

Clientul nostru încarcă lunar în sistem:

Una dintre regulile bine definite este că fiecare persoană din companie într-o lună deține un singur card. Fiecare manager regional are cont în platforma JobRouter, pe care-l accesează pe bază de utilizator și parolă. Anumite informații sunt recunoscute și generate automat în platformă (numele, adresa de email, regiunea și compania). Managerul regional selectează numărul de identificare personală cu numele persoanei din echipă pentru care creează decontul, dintr-o listă caracteristică rolului său, având vizibilitate doar asupra membrilor din echipa lui. Ulterior devin active secțiuni specifice, unde are loc:

- selectarea departamentului

- alegerea motivului deplasării

După adăugarea informațiilor, sistemul identifică numărul cardului din fișierul încărcat de la furnizorul de combustibil, iar bugetul total pe toată luna respectivă este ușor accesibil prin însumarea automată a înregistrărilor.

După repartizarea sumei, se generează documentul de decont, cu valorile care s-au importat prin fișier, care conține: tipul documentului, data, numărul de litri de combustibil și suma, cu documentele justificative interne. Prin completarea numărului de kilometri parcurși, se generează și foaia de parcurs. În momentul în care are loc generarea decontului și a foii de parcurs, decontul este transmis atât la utilizator cât și la managerul regional, care îl aprobă sau îl respinge. Managerul are două opțiuni: retrimitere, situație în care se reia procesul; aprobare a decontului, când se transmite automat la departamentul financiar, care are opțiunile de a-l accepta sau a-l anula.

Beneficiile utilizării JobRouter pentru deconturile pentru cardurile de combustibil

Analizând modul de lucru anterior al clientului nostru și știind cum lucrează în acest moment în sistemul JobRouter, enumerăm următoarele beneficii ale digitalizării deconturilor pentru cardurile de combustibil:

Dacă încă nu ați adoptat modul de lucru digital în compania voastră, acum este momentul oportun! Pentru identificarea oportunității de digitalizare a proceselor din companie în JobRouter, vă recomandăm înscrierea la un DEMO gratuit.

Acest articol a fost pentru prima dată publicat pe blog-ul nostru aici - https://medium.com/beck-et-al-rom%C3%A2nia/gestionarea-bugetelor-pentru-cardurile-de-combustibil-prin-digitalizarea-lor-%C3%AEn-jobrouter-eaac9ce12b5

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul