Extended dispune de un modul complet automatizat pentru integrarea magazinelor online cu eMAG Marketplace

08 Feb 2018

Extended pune la dispozitie magazinelor online un modul in cadrul platformei, complet automatizat, care faciliteaza integrarea cu eMAG Marketplace. Acesta asigura automatizarea fluxurilor de informatii din catalogul de produse, comenzi si clienti, astfel incat magazinele online sa-si optimizeze timpul de procesare a comenzilor, fara sa mai fie nevoite sa lucreze in 2 platforme simultan.

Extended dispune de un modul complet automatizat pentru integrarea magazinelor online cu eMAG Marketplace

eMAG Marketplace este una dintre cele mai usoare metode de a-ti aduce rapid comenzi, insa problema pe care o intampina majoritatea magazinelor online este reprezentata de actualizarea produselor si procesarea comenzilor. Din cauza faptului ca esti nevoit sa actualizezi produsele din propriul magazin online, si apoi din marketplace, acelasi lucru este valabil si cu procesarea comenzilor. De multe ori se intampla ca magazinul sa nu preia comenzile in ordine si sa neglijeze unele dintre ele (fie din marketplace, fie din propriul magazin online).

Cum functioneaza integrarea cu eMAG Marketplace in platforma Extended:

Cu ajutorul API-ului pus la dispozitie de catre eMAG, platforma Extended vine in ajutorul managerilor de magazine si rezolva aceste probleme. Modulul sincronizeaza automat produsele din magazin cu cele adaugate in eMAG si specificatiile din categoriile Marketplace-ului (automat sau manual) cu cele din magazinul online.

Listarea produselor din magazinul online catre eMAG se face fara a fi necesara generarea unui fisier .csv, iar update-urile produselor se pot face complet sau partial, cu stoc si pret. Totodata, platforma Extended ofera si rapoarte pentru produsele listate in marketplace, plus un raport de activitate a produselor adaugate, respinse, actualizate si log-uri de erori asupra produselor respinse.

Procesarea comenzilor provenite din eMAG Marketplace este realizata in intregime din cadrul platformei Extended, optimizand astfel timpul si costurile de procesare. Preluam in mod automat prin API toate informatiile si oferim posibilitatea de stabilire a metodelor de livrare la importul comenzilor din eMAG, plus generarea de AWB in mod automat sau manual (la schimbarea unui status de comanda).

Comenzile provenite din eMAG Marketplace sunt sincronizate in mod automat (cu stoc, status comanda, metode de plata sau categorii) si afisate in aceeasi sectiune cu cele din magazinul online. Pentru aceste comenzi exista posibilitatea de a le filtra si se pot modifica prin: adaugare / modificare / stergere produs, adaugare si modificare taxa de livrare, stadiu comanda, factura fiscala si stornare produse.

In concluzie, modulul eMAG din platforma Extended sustine si imbunatateste parteneriatul dintre magazinul online si marketplace si ofera principalul avantaj de a administra produsele, comenzile si clientii intr-un singur loc.

Platforma Extended este una dintre cele mai vechi platforme eCommerce de pe piata online din Romania, cu peste 100 de magazine online dezvoltate. Extended dispune de sute de functionalitati si integrari cu servicii externe: de la firme de curierat si procesatori de plati online si pana la ERP-uri sau eMAG Marketplace. Impreuna, aceste functionalitati sunt necesare pentru crearea unui magazin online cu fluxuri complet automatizate.

Platforma eCommerce Extended se afla intr-o continua dezvoltare, conform cerintelor pietei eCommerce din Romania, si are ca scop principal livrarea de rezultate notabile pentru clientii sai. Toate acestea sunt realizate datorita echipei din spatele platformei, o echipa care dispune de o vasta experienta in domeniul eCommerce si un know-how acumulat in cei peste 10 ani de activitate.

Magazinele online dezvoltate cu ajutorul Extended tranzactioneaza anual milioane de Euro si livreaza zeci de mii de produse clientilor sai, prin intermediul solutiilor si serviciilor integrate in platforma:

  • Procesatori de plati online si solutii de creditare in rate fara dobanda;
  • Curieri integrati cu emitere de AWB automat;
  • Tool-uri de marketing si analiza asupra vizitatorilor si clientilor din magazin;
  • Comparatoare de preturi;
  • Actualizari de preturi si stoc prin feed-uri procesate automat;
  • Marketplace-uri cu fluxuri automatizate pentru transferul de comenzi, clienti sau produse (pret, stoc, descrieri etc.);
  • Integrare automatizata ERP sau gestiunea de stocuri: https://www.extended.ro/integrare-erp/

Esti gata sa incepem?

Contacteaza-ne folosind formularul din aceasta pagina, iar unul dintre consultantii nostri iti va oferi toate detaliile despre platforma si iti va recomanda solutii optime pentru dezvoltarea magazinului tau online.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cum a reușit Blackberry să eficientizeze fluxurile de expediere cu ajutorul soluției software 2Ship?

Probabil mulți cunosc deja faimosul brand canadian „BlackBerry”. Compania a fost fondată în 1984 sub numele de Research In Motion (RIM) și este cunoscută în special pentru linia sa de smartphone-uri Blackberry, care au...

Citește articolul
Softlead

Ce este o aplicație software de Trasabilitate?

O aplicație software de trasabilitate este un instrument utilizat pentru a urmări și a gestiona mișcarea produselor și a materialelor prin lanțul de aprovizionare. Un caz comun de utilizare a unui software de trasabilitate este în...

Citește articolul