Facebook a cumparat WhatsApp

20 februarie 2014

19 miliarde de dolari este suma despre care vorbeste toata lumea in ultimele 24 de ore, la nivel international. Este vorba despre pretul pe care l-a platit Facebook in procesul de achizitie a aplicatiei WhatsApp, un exercitiu ce pare sa schimbe aplicatia “traditionala” de mesagerie instanta.

19 miliarde de dolari este suma despre care vorbeste toata lumea in ultimele 24 de ore, la nivel international. Este vorba despre pretul pe care l-a platit Facebook in procesul de achizitie a aplicatiei WhatsApp, un exercitiu ce pare sa schimbe aplicatia “traditionala” de mesagerie instanta.

Mark Zuckerberg a crezut in puterea aplicatiei pentru terminalele mobile WhatsApp, pe care o considera lider pe piata international: “Exista tari in care putem vorbi despre alti lideri la nivelul sistemelor de mesagerie instanta, cum ar fi Korea sau Japonia, dar, cu siguranta, WhatsApp detine controlul in Europa, America Latina, India sau in multe zone din Asia”.

Facebook a avut, inca din momentul lansarii, obiectivul principal al cresterii si extinderii permanente in intreaga lume, ajungand, in prezent, la 1.23 miliarde de utilizatori. Iar pentru aceia care nu detin inca un cont de Facebook intrucat nu au acces la Internet, Facebook intentioneaza sa deruleze o campanie in colaborare cu Samsung, Nokia, Qualcomm si cu alte companii axate pe tehnologie, ce presupune sa faciliteze accesul la infrastructura pentru un numar cat mai mare de potentiali utilizatori.

Facebook mai are, insa, si alte “arme” de tipul retelelor sociale prin intermediul carora incearca sa castig segmente importante de piata: Messenger, Flipboard-style Paper, Snapchat-clone Poke sau Instagram-esque Camera.

Pana in acest moment, Instagram a fost prioritar in contextul segmentelor de obiective ale celor de la Facebook. Aplicatia a fost cumparata de Facebook anul trecut, pentru 1 miliard de dolari, cu promisiunea de a nu schimba viziunea aplicatiei de photo sharing. Asa se va intampla si cu WhatsApp, la un alt nivel, in mod evident.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Romanian Software lanseaza versiunea in Cloud a platformei de salarizare si administrare a resurselor umane, colorful.hr, pentru a veni in sprijinul IMM-urilor

Romanian Software, unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane, a lansat in Cloud platforma colorful.hr. Platforma este specializata in salarizarea, recrutarea si administrarea resurselor umane si vine in sprijinul companiilor mici si mijlocii, care doresc sa isi automatizeze o parte din activitatile aferente departamentelor de HR.

Citește tot arrow_forward