Finanțarea The Human Link în finala Chivas Venture se află în mâinile publicului

09 Apr 2019

Chivas Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, dă startul Votului Public pentru cei 20 de finaliști, pe www.chivasventure.com, în perioada 9 – 30 aprilie 2019. România este reprezentată în finala Chivas Venture de The Human Link, un business social care, prin intermediul unei soluții integrate, redă independența oamenilor afectați de Alzheimer.

Finanțarea The Human Link în finala Chivas Venture se află în mâinile publicului

Participarea României pentru al patrulea an în competiția Chivas Venture oferă un credit important antreprenoriatului cu impact social, încurajându-se tot mai mult printre tinerii antreprenori români îmbinarea profitului cu impactul social pentru un blend de succes în business.

Timp de 3 săptămâni, publicul este cel care decide prin vot proporția în care va fi distribuită finanțarea totală de 100 000 $, oferită în această etapă a competiției, către 6 din cei 20 de finaliști. În urma celor 22 de zile de vot, finalistul ce avea cele mai multe voturi va primi 50 000 $, iar următorii 5 în numărătoarea voturilor câte 10 000 $. Fiecare vot din partea susținătorilor The Human Link înseamnă o șansă în plus pentru start-up-ul românesc de a primi o parte cât mai mare din finanțarea oferită de Chivas Venture.                                                                                                   

The Human Link este o soluție integrată – device, aplicație, servicii medicale și asigurare de accidente – ce redă independența bolnavilor de Alzheimer și liniștea pentru familiile acestora. Global, peste 50 de milioane de oameni sunt afectați de boala Alzheimer. Numărul acestora este estimat să ajungă la peste 150 de milioane până în 2050. Costul mediu de îngrijire al unui bolnav se ridică la 7 000 de dolari pe an.

Soluția îmbunătățește deja viața a peste 200 de bolnavi de Alzheimer și a familiilor acestora. Prin finanțarea primită în cadrul Chivas Venture, The Human Link își propune să se lanseze în două piețe noi din Europa, Spania și Polonia, și să deschidă un canal de vânzări medicale cu acces targetat către beneficiari. Investiții suplimentare vor fi făcute în îmbunătățirea soluției pe baza feedbackului din partea utilizatorilor.                                                                                                 

Finala Globală                                                                                         

George Georgescu, CEO The Human Link, este reprezentantul României în finala globală a competiţiei Chivas Venture, unde concurează alături de alți 19 de antreprenori din țări de pe tot globul. Pentru George urmează participarea la pitch-ul final de la Amsterdam, locul unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și unde își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor. În cadrul pitch-ului, juriul va decide care dintre cele 20 de start-up-uri finaliste va primi restul sumei de 900 000$ pusă în joc de Chivas Venture.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul