Gartner: Orientul Mijlociu și Africa – creșteri masive ale pieței de Business Intelligence

13 august 2015

Gartner anunța o creștere semnificativă pentru anul 2014 în ceea ce privește piața aplicațiilor software de Business Intelligence (BI), evaluată la 245 de milioane de dolari.

Gartner: Orientul Mijlociu și Africa – creșteri masive ale pieței de Business Intelligence

Gartner anunța o creștere semnificativă pentru anul 2014 în ceea ce privește piața aplicațiilor software de Business Intelligence (BI), evaluată la 245 de milioane de dolari. Mai exact, suita de soluții care se încadrează în acest segment cuprinde platforme BI, dedicate managementului organizațional (CPM) sau cele cu rol în analiza datelor.

Conform studiilor publicate de Gartner, gigantul SAP continuă să fie lider în topul companiilor furnizoare de astfel de soluții software pentru MENA (Orientul Mijlociu și Africa), fiind urmat de Oracle, Microsoft, IBM, Olik, Panorama Software, Tableau și de alții.

Deși interesul companiilor utilizatoare pentru migrarea în cloud pare să fie în continuă creștere, fapt susținut și de infrastructura avansată și de nivelul operațional, procesele de migrare sunt lente. Lipsa competențelor avansate de susținere, în special în cazul gestionării fluxurilor de tip Big Data, precum și complexitatea tehnologică și dinamica dezvoltării industriilor derivate, toate acestea devin factori perturbatori ai implementării soluțiilor și ai migrării în cloud.

Importanța implementării soluțiilor de tip Business Intelligence este evidentă în cazul companiilor care susțin sprijinirea luării deciziilor corecte, bazate pe o informare continuă, precum și în cazul organizațiilor care doresc rezolvarea problemelor consumatorilor finali, managementul riscurilor, analiza și raportarea deciziilor de investiție.

Un segment extrem de interesant în care crește tot mai mult aplicabilitatea soluțiilor de tip BI este Social Media, ce le permite companiilor utilizatoare distribuirea descrierilor detaliate ale produselor către un număr cât mai mare de clienți internaționali. Alegerea adoptării unui astfel de sistem are la bază avantajele evidente ale creșterii ratelor de conversie.

În cadrul Softlead, portofoliul aplicațiilor software de tip Business Intelligence poate fi consultat aici, în topul aplicațiilor pentru care au fost generate lead-uri aflându-se compania Transart, cu aplicația dedicată

Produs din categoria Business Intelligence (BI)BI Adviser este un instrument vital pentru managementul unei companii care utilizează o aplicaţie din gama ERP furnizată de Transart. Instrument de tip „dashboard & analyzer”, dezvoltat pe platforma QlikViewBI Adviser transpune vizual informaţii esenţiale despre operaţiunile comerciale şi financiare ale companiei. Grupând indicatori cheie de performanţă (KPI) în panouri de control tematice sau departamentale (dashboards), BI Adviser permite monitorizarea funcţionării afacerii (vânzări, stocuri, cash-flow, încasări, plăţi), realizarea de analize şi identificarea tendinţelor care pot afecta derularea profitabilă a afacerii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Susţineţi performanţa în business cu ajutorul sistemului ERP – Winline

Pe la jumătatea anului trecut, Institutul Naţional de Statistică a făcut publică o analiză foarte relevantă pentru mediul local de afaceri. Companiile romaneşti din Top 1000 au reuşit să genereze venituri medii mai mari cu +8% deşi au înregistrat o scădere cu 14% a numărului de angajaţi.

Citește tot arrow_forward

Colorful.hr – solutii software pentru optimizarea proceselor tale cheie de HR, cu discount pentru clienții Softlead

Colorful.hr este una dintre cele mai cunoscute platforme in cloud pentru salarizare și managementul resurselor umane, folosită cu succes de peste 600 de companii din România.

Citește tot arrow_forward

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește tot arrow_forward