GetSMART - eficiență operațională pentru managementul bazelor de date

28 Aug 2020

Integrarea bazelor de date, sincronizarea și migrarea lor sunt operațiuni dificil de realizat pentru majoritatea companiilor care nu dețin intern competențe IT avansate. Cu ajutorul soluției GetSMART for Databases și al specialiștilor Medialine lucrurile se simplifică și puteți dezvolta rapid scenarii de lucru adaptate nevoilor companiei dvs.

GetSMART - eficiență operațională pentru managementul bazelor de date
„Cea mai prețioasă resursă a lumii nu o mai reprezintă petrolul, ci datele!“ – verdictul dat în 2017 de „The Economist“ se confirmă în prezent în aproape întreaga lume, inclusiv în România.

Însă, deși dependența de digital a mediului business crește constant, nu toate companiile locale și reușesc să exploateze optim datele de care dispun. Principala cauză o reprezintă numărul mare și varietatea surselor de date utilizate, datorate nivelului ridicat de eterogenitate al infrastructurilor IT operate de firme.

Concret, o companie care utilizează mai multe soluții informatice de tip enterprise (ERP, CRM, WMS etc.) provenind de la diferiți vendori – așa cum se întâmplă în majoritatea companiilor românești – deține și operează mai multe baze de date, având câte una pentru fiecare aplicație utilizată. Ceea ce generează automat probleme de:

Iată un exemplu uzual despre ce înseamnă, doar din punct de vedere operațional, lucrul cu mai multe baze de date: să zicem că departamentul de vânzări al unei companii utilizează pentru gestionarea relației cu clienții o soluție de tip CRM (Customer Relationship Management). Aceasta înseamnă că datele despre clienți (oferte trimise, comenzi validate, discount-uri acordate, solicitări/plângeri primite, istoricul interacțiunilor directe etc.) se află în baza de date a soluției CRM. Dar, atunci când vrea să finalizeze o vânzare, agentul trebuie să verifice și disponibilitatea stocurilor – iar pentru aceasta e nevoit să acceseze baza de date a ERP-ului (în cazul în care sistemul ține și evidența stocurilor) sau a unei alte soluții dedicate (precum cele de management al depozitului - WMS). Apoi trebuie să vadă și care este situația facturilor emise și a plăților efectuate de respectivul client, ori pentru aceasta trebuie să acceseze baza de date a aplicației financiar-contabile utilizate de respectiva companie. Dacă vrea să afle și care este nivelul de disponibilitate al serviciilor departamentului de livrări, trebuie să acceseze altă bază de date a unei alte aplicații ș.a.m.d.

Astfel de situații se regăsesc frecvent în rândul companiilor locale și au drept cauză faptul că, soluțiile provenind de la vendori diferiți, necesită un efort suplimentar pe partea de integrare a bazelor de date. Efort care este cu atât mai mare cu cât aplicațiile care se doresc a fi integrate sunt mai complexe și au un nivel de compatibilitate mai redus.

Situația devine însă și mai complicată atunci când companiile au mai multe puncte de lucru și lucrează cu baze de date locale sau atunci când se dorește migrarea bazelor (din infrastructura on-premises în Cloud, de exemplu), sincronizarea lor, trecerea la o nouă tehnologie etc.

Pentru astfel de cazuri, recomandarea specialiștilor Medialine este soluția GetSMART for Databases, cu ajutorul căreia puteți crea interfețe între aplicații diferite pentru a conecta informațiile, respectiv bazele de date, între ele. Astfel, agentul dvs. de vânzări nu va mai trebui să acceseze fiecare bază de date în parte, ci va avea acces facil și rapid la datele de care nevoie direct din soluția CRM, de exemplu.

Mai mult, GetSMART vă permite să integrați orice bază de date într-o altă bază de date, indiferent de producătorul aplicației care o populează. Soluția este astfel concepută încât să vă eficientizeze și transparentizeze managementul bazelor de date și să simplifice procesele de sincronizare și migrare.

Scenariile de utilizare ale soluției GetSMART for Databases sunt, practic, nelimitate, iar specialiștii Medialine le pot personaliza astfel încă să răspundă cerințelor și nevoilor specifice companiei dvs. (De exemplu, GetSmart vă poate oferi funcționalități avansate de management al documentelor direct într-un mediu CRM. Astfel, utilizatorii se pot conecta doar la sistemul CRM și pot stoca, căuta și găsi documente direct din acesta, fără a mai fi nevoiți să deschidă o altă aplicație dedicată.)

Puteți găsi aici mai multe detalii despre GetSMART for Databases, iar dacă doriți să aflați cum vă pot ajuta specialiștii Medialine vă invităm să ne contactați prin intermediul formularului de pe site, direct la adresa de email [email protected] sau contactându-vă managerul de cont.

Medialine Romania este un important furnizor de solutii de business IT&C, valorificand experienta dobandita in cadrul grupului german Medialine AG, in cei peste 20 ani de activitate pe piata locala.

Avand un palmares important de clienti atat pe plan national cat si international, suntem un jucator strategic pe piata IT&C axat pe solutiile integrate de optimizare a proceselor de business dintr-o companie.

Credem ca “zestrea” noastra este data de solutiile dezvoltate si implementate cu succes in cazul clientilor din diverse domenii de activitate.

Cu o experienta vasta in domeniul strategiei si adaptarii proceselor de afaceri, consultantii nostri sunt alaturi de clienti pentru transpunerea in practica a viziunii lor asupra afacerii.

Focalizarea noastra este data de elaborarea si implementarea solutiilor integrate care vor accelera dezvoltarea afacerii catre atingerea obiectivelor propuse.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul