GLYKON a împlinit 24 de ani de la înfiinţare

24 martie 2014

GLYKON, prima firmă privată, din domeniul TI, din Constanţa şi una dintre primele, din România, a aniversat, pe 23 martie 2014, 24 ani de la înfiinţare. Fondată la 23 martie 1990, ca întreprindere mică, conform Decretului-Lege nr. 54/1990 şi transformată în societate cu răspundere limitată, conform Legii 31/1990, în anul următor, GLYKON este prezentă, neîntrerupt, de 24 de ani pe piaţa TI, din România, o performanţă cu care noi, fondatori sau angajaţi, ne mâ

GLYKON, prima firmă privată, din domeniul TI, din Constanţa şi una dintre primele, din România, a aniversat, pe 23 martie 2014, 24 ani de la înfiinţare. Fondată la 23 martie 1990, ca întreprindere mică, conform Decretului-Lege nr. 54/1990 şi transformată în societate cu răspundere limitată, conform Legii 31/1990, în anul următor, GLYKON este prezentă, neîntrerupt, de 24 de ani pe piaţa TI, din România, o performanţă cu care noi, fondatori sau angajaţi, ne mândrim şi dorim să o ducem mai departe, păstrându-ne bunele tradiţii, dar mereu reinventându-ne.

Valorile cu care am pornit la drum, pe care am construit compania GLYKON şi în care credem, în continuare, sunt seriozitate, competenţă, profesionalism, respectatarea angajamentelor luate. Punem mare preţ pe construirea unor relaţii adevărate şi solide, de parteneriat, fie că vorbim de clienţi, furnizori, parteneri sau angajaţi ai GLYKON. Sloganul cu care am început în 1990 şi în care credem şi acum este „GLYKON, partenerul pe care te poţi bizui!”.

Cu o experienţă îndelungată, în oferirea de sisteme complexe şi complete, de TI, GLYKON îşi bazează soluţiile pe hardware şi software de la cei mai importanţi furnizori, mondiali şi locali: IBM, Toshiba Global Commerce Solutions, Algo Plan Technologies, HemiLab, HP, Dell, Xerox, Konica Minolta, Canon, Microsoft, Fortinet, MikroTik, Cisco, PSS - Prosoft Solutions, KeySoft, Spectrum.

În anul care a trecut am lansat suita „AlgoPlanner”, destinată firmelor de distribuţie, curierat, poştă şi, în general, pentru firmele de transport şi logistică, o revoluţie în domeniu, ce a fost primită cu entuziasm, la evenimentele la care am participat. Urmează ca în cursul acestui an să avem şi primele implementări, fiind în discuţii avansate şi /sau în faza de pornire proiecte pilot, cu mai mulţi clienţi. „AlgoPlanner” foloseşte alogoritmi sofisticaţi, pentru crearea dinamică, a rutelor şi permite, printre altele, urmărirea şi raportarea livrărilor şi colectărilor, în timp real. Are inclus şi un modul de Business Inteligence ce permite urmărirea costurilor la nivel de vehicul, şofer, client sau chiar colet (sau pachet) livrat sau colectat. Mai multe detalii puteţi afla urmărind filmuleţele, de prezentare, dând click pe acest link: www.youtube.com/user/AlgoPlanTech.

„HemiLabel” este un alt sistem nou, lansat tot anul trecut şi destinat retailerilor. Prin crearea hărţii digitale, a magazinului, sistemul permite gestionarea automatizată şi optimă a plasării mărfurilor, pe rafturi şi a etichetelor, fie clasice, pe hârtie, fie electronice.

La peste un an de la punerea în funcţiune, Sistemul de Management al Alimentării, cu Carburanți („SMAC” sau „Fuell Management System”) şi-a dovedit fiabilitatea şi versatilitatea, clientul, la care am instalat-o, dorind extinderea ei.

Pentru 2014 ne-am propus lansarea altor produse şi servicii inovative, răspunzând unei pieţe tot mai dinamice şi mai sofisticate.

Ne focalizăm toate eforturile pentru a satisface solicitările şi cerinţele clienţilor noștri, GLYKON ofering o gamă bogată de soluţii hardware, software şi servicii, pentru întreprinderile mici şi mijlocii şi utilizatorii individuali, incluzând staţii de lucru şi servere, reţele de calculatoare, inclusiv wireless, imprimante, scannere, copiatoare, multifuncţioale, consumabile şi accesorii. Oferim soluţii de colocare servere, High Availability, virtualizare, SaaS („Sofware as a Service”).

Pe lângă Toshiba Global Commerce Solutions (fosta divizie RSS a IBM) suntem distribuitori autorizați pentru firme importante precum Motorola Solutions, Datalogic, Zebra, CustomMatic, Gempsy, Hisense, DOMS ş.a. ceea ce ne permite să integrăm soluții complete și complexe, pentru retailul modern, inclusiv pentru staţiile de distribuţie carburanţi.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

Conform unui studiu Kaspersky, 38% dintre utilizatori ar renunța la rețelele de socializare pentru a-și asigura confidențialitatea datelor pentru tot restul vieții

Un recent raport Kaspersky a arătat că patru din zece utilizatori (38%) ar renunța la conturile de pe rețelele de socializare pentru a fi siguri că datele lor rămân private pentru tot restul vieții. Temerile legate de protejarea confidențialității datelor în mediul digital i-au făcut pe utilizatori să fie mai preocupați de utilizarea și distribuirea informațiilor lor per...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward

Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi modernizeaza fabrica

Producatorul de branzeturi Mirdatod Prod a reusit sa-si imbunatateasca procesele din fabrica, implementand solutiile SeniorERP si SeniorVisualBI. Producatorul brandului “Telemea de Ibanesti” isi gestioneaza mult mai eficient resursele si obtine rapid rapoartele si analizele financiare necesare.

Citește tot arrow_forward